Hashtags: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η χρήση των hashtags για το social media marketing δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά ας ελπίσουμε ότι αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει στο ταξίδι του hashtag αναλύοντας αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε hashtags, πόσα hashtags να χρησιμοποιήσετε και τι είδους hashtags μπορούμε να δώσουμε σε Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Pinterest και πολλά άλλα.

Η ιστορία του Hashtag:

Το ίδιο το σύμβολο του hashtag δημιουργήθηκε κάποτε γύρω στον 14ο αιώνα. Πριν χρησιμοποιηθεί στα τηλέφωνα και στο Twitter, το hashtag προήλθε από το «lb», η λατινική συντομογραφία για «λίβρα»(pound). Έτσι στις Η.Π.Α. ονομάστηκε «pound» για λίγο καιρό.

Σύμφωνα με το dictionary.com, το επίσημο όνομα του hashtag είναι το όνομα «octothorpe» που εφευρέθηκε από τεχνικούς τηλεφώνου όταν πρόσθεσαν το σύμβολο στα τηλεφωνικά πληκτρολόγια. Δεν ονομάστηκε hashtag έως ότου η χρήση της έγινε δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η χρήση του hashtag ως τρόπος εύρεσης αναρτήσεων για ένα κοινό θέμα ξεκίνησε με tweet το 2007, υποδηλώνοντας ότι οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν hashtags για να δημιουργήσουν ομάδες στο Twitter. Από εκεί, τα hashtags κέρδισαν ορμή, καταλήγοντας τελικά στο βασικό στοιχείο των social media που είναι σήμερα.
Έτσι, τώρα που ξέρουμε πώς άρχισε η ύπαρξη του hashtag, μπορούμε να δούμε πώς να χρησιμοποιούμε τα hashtags σε κάθε social media πλατφόρμα.

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο Facebook:

Η χρησιμοποίηση hashtags στο Facebook θα φέρει μεγαλύτερη δημοσιότητα στις αναρτήσεις μας. Αρκεί να τα χρησιμοποιούμε με τον σωστό τρόπο.
Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλά hashtags. Αυτό θα κάνει την επιχείρησή σας να φαίνεται ενοχλητική και / ή ανεπιθύμητη. Αντί αυτού, χρησιμοποιείστε 1-2 hashtags ανά ανάρτηση για την καλύτερη απήχηση. Εάν χρησιμοποιείτε περισσότερα από δύο hashtags σε μια ανάρτηση στο Facebook, η έρευνα δείχνει ότι θα δείτε λιγότερη συμμετοχή.
Κάνετε την ανάρτηση σας στο Facebook δημόσια (και βεβαιωθείτε ότι επιτρέπετε στους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν). Διαφορετικά, μόνο οι φίλοι και οι οπαδοί θα δουν τις αναρτήσεις σας με hashtag. Όταν κάνετε την δημοσίευσή σας στο Facebook δημόσια, θα επιτρέψει σε οποιονδήποτε να την δει εάν αναζητήσει ένα hashtag που έχετε συμπεριλάβει σε μια ανάρτηση.

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο Twitter:

Τα tweets με hashtags τείνουν να βλέπουν σημαντικά περισσότερη συμμετοχή από άλλα tweets. Υπάρχουν κανόνες σχετικά με τη χρήση hashtags στο Twitter, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου χρήσης των hashtags σε διαφημίσεις Twitter.

Τα Tweets με 1-2 hashtags βλέπουν, κατά μέσο όρο, περίπου 21% περισσότερη απήχηση. Η συμβουλή-κλειδί εδώ είναι να μην είναι υπερβολικό. Μόνο μερικά hashtags στο tweet σας πρέπει να κάνουν τη δουλειά. Tweets με hashtags παράγουν περισσότερα retweets. Αλλά tweets που ζητούν συγκεκριμένα οπαδούς να κάνουν «retweet» θα φέρει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση.
Να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε hashtags στις διαφημίσεις στο Twitter. Έρευνες δείχνουν ότι πιθανότατα θα έχετε περισσότερα κλικ διαφήμισης αν δεν χρησιμοποιείτε hashtag. Ψάξτε δημοφιλή hashtags για μέγιστο αντίκτυπο!

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο Instagram:

Εάν φαίνεται ότι το «γλυκό σημείο» σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες μέσων είναι 1-2 hashtags, αυτό δεν ισχύει για το Instagram. Αυτός είναι ίσως ο λόγος που τόσες πολλές αναρτήσεις του Instagram έχουν φαινομενικά ατελείωτα hashtags.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη χρήση των hashtag στο Instagram:

Χρησιμοποιείτε πάντα hashtags στο Instagram – Θα έχετε 12,6% περισσότερη απήχηση κατά μέσο όρο, οπότε η χρήση σχετικών ετικετών βγαίνει σε καλό.
Τα περισσότερα hashtags είναι εντάξει στο Instagram. Οι αναφορές δείχνουν ότι οι αναρτήσεις Instagram με 11 hashtags παράγουν τα υψηλότερα επίπεδα απήχησης κατά μέσο όρο. Το ανώτατο όριο είναι 30 hashtags ανά ανάρτηση – Ίσως δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε όλα αλλά μπορείτε να προσθέσετε πολλά περισσότερα hashtags στις Instagram αναρτήσεις σας.

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο Google+:

Τα hashtags στο Google+ διαφέρουν από τα hashtags σε άλλες πλατφόρμες. Θα σας βοηθήσουν να αγγίξετε περισσότερους ανθρώπους από τις αναρτήσεις που δεν περιλαμβάνουν hashtags, αλλά εκεί τελειώνουν οι ομοιότητες.

Τι πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τα hashtags στο Google+:

Τα hashtags έχουν μεγαλύτερη επιρροή στο Google+ σε σχέση με άλλες πλατφόρμες. Εάν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερη απήχηση στο Google Plus, τα hashtags είναι το κλειδί.
Τα hashtags στο Google+ μπορεί να έχει οφέλη SEO. Αν ψάχνετε για ένα hashtag στο Google, μπορεί να δείτε μια πλαϊνή μπάρα που εμφανίζει δημοσιεύσεις στο Google+ που σχετίζονται με την αναζήτησή σας.
Οι βέλτιστοι αριθμοί ποικίλλουν και δεν υπάρχουν πολλές έρευνες σχετικά με τα hashtag στο Google+. Επομένως ως γενική συμβουλή χρησιμοποιείστε 1-3 hashtags.

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο LinkedIn:

Το LinkedIn δεν υποστήριζε πάντα τα hashtags, αλλά τα hashtags του LinkedIn επέστρεψαν!
Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που θα χρησιμοποιούσατε ένα hashtag οπουδήποτε αλλού.

Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν hashtags στο LinkedIn με τον ίδιο τρόπο που μπορούν σε άλλες πλατφόρμες και το LinkedIn χρησιμοποιεί hashtags για να παρακολουθεί τι είναι σημαντικό για τους χρήστες, ώστε να μπορεί να τους δείξει πιο σχετικό περιεχόμενο.

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιείτε hashtags στο LinkedIn:

Προσθέστε hashtags στο προφίλ της επιχείρησής σας. Αυτό μπορεί να σας δώσει μεγαλύτερη προβολή σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Χρησιμοποιήστε hashtags σε δημοσιεύσεις LinkedIn Publisher. Αν γράφετε περιεχόμενο σε μακρά μορφή στο LinkedIn, προσθέστε μερικά σχετικά hashtags στο σώμα του άρθρου σας για να βοηθήσετε το LinkedIn να ταξινομήσει το περιεχόμενό σας και να το δείξει στους ενδιαφερόμενους χρήστες.
Δεν υπάρχει βέλτιστος αριθμός. Επειδή τα hashtags είναι ένα νεότερο χαρακτηριστικό στο LinkedIn (ή τουλάχιστον ένα που επιστρέφει), δεν υπάρχει αρκετή έρευνα για τον αριθμό των hashtags που πρέπει να χρησιμοποιήσετε, έτσι είναι καλύτερα να τηρήσετε τον κανόνα 1-2 για τώρα. Αυτό θα σας δώσει περισσότερη έκθεση χωρίς να σας κάνει να φανείτε σαν spam.

Πώς να χρησιμοποιήσετε Hashtags στο Pinterest:

Το Pinterest ανακοίνωσε ότι τα hashtags είναι τώρα ένα λειτουργικό χαρακτηριστικό στην πλατφόρμα. Η ανακοίνωση θα επιτρέψει στους Pinners να ανακαλύψουν εύκολα νέο περιεχόμενο, καθώς και να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους θα προβληθεί από περισσότερους αλλά σχετικούς χρήστες.

Συνιστώνται οι Pinners να χρησιμοποιούν «όχι περισσότερα από 20 hashtags» και να είναι περιγραφικοί όσο το δυνατόν περισσότερο. Το Pinterest θα ήθελε ένα ισχυρό σύνολο δεδομένων που να προσφέρει ανά pin, αλλά έχει καταλήξει ότι οτιδήποτε πέρα από 20 hashtags αγγίζει το έδαφος του μη σχετικού.

Η συνιστώμενη χρήση του hashtag χωρίστηκε σε 2 κατηγορίες: ‘έγκαιρη’ και ‘επίκαιρη’. Το Pinterest θέλει αυτό που έχουν αντιμετωπίσει τα Twitter και Instagram: την χρήση και των δύο.
Το Twitter είναι «της στιγμής», με παραδείγματα «επίκαιρων» hashtags, που είναι αυτά που συμβαίνουν κάθε εβδομάδα. Το Instagram έχει περισσότερη επιτυχία και με τις δύο κατηγορίες από το Twitter αλλά οι φανατικοί χρήστες του έχουν τους ακόλουθους τους που κατά κύριο λόγο έχουν «κολλήσει».

Τα pins που προωθούνται δεν θα εμφανίζονται ακόμα σε τροφοδοσίες hashtag (κυρίως). Το Pinterest θέλει να δει αν οι Pinners θα χρησιμοποιήσουν πραγματικά το χαρακτηριστικό. Είναι πιο διατεθειμένο να δοκιμάσει και να μάθει παρά να απορρίψει ένα νέο χαρακτηριστικό και να κάνει μετάβαση κατευθείαν στις διαφημίσεις. Έτσι, το Pinterest θέλει τα δεδομένα να υποστηρίξουν την πρόσθετη στόχευση που θα απαιτούν οι διαφημιζόμενοι.

Περισσότερες συμβουλές για τη χρήση του Hashtags για το Social Media Marketing:

Όπως με τα πάντα στο μάρκετινγκ, έτσι και εδώ θα πρέπει να κάνετε μια μικρή έρευνα σχετικά με τα hashtags πριν ξεκινήσετε να τα χρησιμοποιείτε σε κάθε ανάρτηση στα social media που δημοσιεύετε για την επιχείρησή σας.

Κοιτάξτε τι κάνει ο ανταγωνισμός σας με τα hashtags. Χρησιμοποιούν καθόλου;
Βομβαρδίζουν τους οπαδούς τους με hashtags; Η στρατηγική τους οδηγεί στην συμμετοχή των πελατών;

Αν κάνουν καλή δουλειά, προσπαθήστε να μιμηθείτε τι κάνουν για λίγο μέχρι να το μάθετε καλά και στη συνέχεια χτίστε τη δική σας στρατηγική hashtag πάνω σε ότι μάθατε.

Τα παραπάνω καλύπτουν τα βασικά των hashtags σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες.
Όπου και αν τα χρησιμοποιείτε, ελπίζουμε οι συμβουλές μας να σας έχουν δώσει κάποια καθοδήγηση και έμπνευση για να πάρετε την hashtag στρατηγική σας στο χέρι σας!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top