Google Adwords. Τέσσερις διαφημίσεις στην κορυφή

Τους τελευταίους μήνες, η Google κάνει δοκιμές με τις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησής της (SERP) με τέσσερις διαφημίσεις στην κορυφή της σελίδας (παλαιότερα είχε 1 έως 3), οδηγώντας σε πληθώρα υποθέσεων για την κοινότητα που χρησιμοποιεί πληρωμή ανά κλικ (PPC). Στα στατιστικά στοιχεία μας, 4 διαφημίσεις στην κορυφή εμφανίζονταν μόνο στο 1% των αποτελεσμάτων (πράγμα που ταιριάζει με το πρωτόκολλο δοκιμών, χρονικά), μέχρι πριν 2 εβδομάδες

Το πρωί της 18ης Φεβρουαρίου το ποσοστό των τεσσάρων διαφημίσεων στην κορυφή έκανε άλμα στο 18,9% ενώ μέχρι τις 23ης το ποσοστό σκαρφάλωσε στο 36,4%. Από τις 5980 πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων των δεδομένων μας που εμφάνισαν διαφημίσεις στην κορυφή σε μία μόλις μέρα αναλύονται ως εξής:

Όπως μπορείτε να δείτε, οι τέσσερις διαφημίσεις είναι πιο αποδοτικές από τις δύο και τις τρεις και τώρα αποτελούν το ένα τρίτο όλων των διαφημίσεων στην κορυφή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατάσταση αυτή είναι πλήρως δυναμική και θα αλλάζει με τον καιρό.

Δείγματα SERP & λέξεις-κλειδιά

Τα μπλοκ τεσσάρων διαφημίσεων φαίνονται ίδια με άλλες, πρόσφατες διαφήμιση του επάνω μπλοκ, με εξαίρεση το τέταρτο λίστα. Εδώ είναι ένα για «μεταχειρισμένα αυτοκίνητα» στην περιοχή του Σικάγο:

Εδώ είναι ένα άλλο παράδειγμα, από μια εξίσου ανταγωνιστική αναζήτηση, «φορητοί υπολογιστές»:

Όπως μπορείτε να δείτε, οι διαφημίσεις συνεχίζουν να φέρουν τα πλούσια χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων και βελτιώσεις τοποθεσίας.

Άλλα παραδείγματα αναζητήσεων μεγάλου όγκου που έδειξαν 4 διαφημίσεις στην κορυφή στα δεδομένα μας περιλαμβάνουν:

«Ασφάλιση Αυτοκινήτου »
«Κινητό Τηλέφωνο»
«Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη»
«Αναζήτηση Εργασίας»
«Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων»
«Υπερθέρμανση Του Πλανήτη»
«Κρουαζιέρες»
«Φορέματα Παρανύμφων»

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο δεδομένων μας τείνει προς εμπορικά ερωτήματα, έτσι είναι πιθανό ότι τα ποσοστά μας εμφάνισης είναι υψηλότερα από ό, τι το σύνολο του πληθυσμού των αναζητήσεων. Οι δημόσιες δηλώσεις από το Google υποδηλώνουν ότι τα μπλοκ τεσσάρων διαφημίσεων εμφανίζονται μόνο σε πολύ εμπορικές αναζητήσεις, αλλά βλέπουμε κάποιες εξαιρέσεις (εδώ είναι ένα για «παιδική κακοποίηση»

Συγχωρούμε ένα αμφισβητούμενο παράδειγμα, αλλά νομίζω ότι όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι αυτή η αναζήτηση δεν είναι υψηλής εμπορικότητας. Οι μετρήσεις διαφημίσεων αλλάζουν τακτικά, ακόμη και μεταξύ προβολών από τους ίδιους τους χρήστες, αλλά και άλλες μη εμπορικές φράσεις που έδειξαν τέσσερις διαφημίσεις στο σύνολο δεδομένων μας περιλαμβάνουν: «υπερθέρμανση του πλανήτη», «στίχους της Βίβλου,» και «Κατοικίες για την Ανθρωπότητα».

Εξαφάνιση των διαφημίσεων δεξιάς στήλης

Σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις της Google αυτή την εβδομάδα, έχουμε δει μια άλλη μετατόπιση, οι διαφημίσεις δεξιάς στήλης άρχισαν να μετακινείται προς την θέση κάτω και προς τα αριστερά και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν εντελώς από τις 23 Φεβρουαρίου. Αυτό είναι ένα γράφημα 30-ημερών για την εμφάνιση των δεξιών διαφημίσεων αυτών από κάτω στο σύνολο δεδομένων μας

Η εξαφάνιση των διαφημίσεων δεξιάς στήλης συσχετίζεται σχεδόν απόλυτα με το άλμα σε μπλοκ τεσσάρων διαφημίσεων στο επάνω μέρος της σελίδας. Η Google επιβεβαίωσε τώρα και τις δύο αλλαγές μέσω πολλαπλών πηγών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ακόμη και με το σημαντικό άλμα σε μπλοκ τεσσάρων διαφημίσεων, η δεξιά στήλη ιστορικά περιείχε έως 8 διαφημίσεις, έτσι αυτή η μετατόπιση αντιπροσωπεύει συνολική μείωση στις θέσεις διαφημίσεων. Στις 10.000 αναζητήσεις στο σύνολο δεδομένων μας, οι διαφημίσεις τώρα περιορίζονται σε 7 ανά σελίδα, με μια συνολική καταμέτρηση 25.755 διαφημίσεων. Από τις 16 Φεβρουαρίου, υπήρχαν μέχρι και 11 διαφημίσεις σε μια σελίδα (3 στην κορυφή + 8 στα δεξιά) και συνολική καταμέτρηση 43.740 διαφημίσεων. Ενώ οι διαφημίσεις στην κορυφή είναι πιο εμφανείς, η Google έχει λάβει μια συνολική πτώση 41,1% στις διαφημίσεις (AdWords) στα δεδομένα μας για όλη την προηγούμενη εβδομάδα.

Που κατευθύνεται η Google;

Μπορούμε μόνο να υποθέσουμε σε αυτό το σημείο, αλλά υπάρχουν μερικές αλλαγές που έρχονται εδώ και κάποιο διάστημα. Κατ’ αρχάς, η Google έχει κάνει μια δημόσια και υπολογίσιμη κίνηση προς τα κινητά. Δεδομένου ότι τα κινητά δεν υποστηρίζει την τη δεξιά στήλη, η Google μπορεί να προσπαθεί να ομογενοποιήσει το οικοσύστημα διαφημίσεών της σε όλες τις συσκευές.

Δεύτερον, έχουν εμφανιστεί πολλά νέα δεξιά στοιχεία στα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων του πλαισίου γνώσεων και επί πληρωμή εμπορικών μπλοκ (PLAs). Αυτές οι οντότητες ωθούν τις διαφημίσεις δεξιάς στήλης πιο κάτω, μερικές φορές ακόμη και στο κάτω μέρος. Ταυτόχρονα, τα πλαίσια γνώσεων έχουν αρχίσει να συσχετίζονται με εξειδικευμένη διαφήμιση σε καθετοποιημένες αγορές όπως ξενοδοχεία, ταινίες, μουσική, ακόμα και ορισμένες καταναλωτικές ηλεκτρονικές συσκευές και άλλα προϊόντα

Αυτή είναι μια ρευστή κατάσταση και οι αριθμοί είναι πιθανό να αλλάξουν τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες. Θα προσπαθήσουμε να ενημερώσουμε αυτό το άρθρο με οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top