Google: Aποσύρει τα εμπορικά σήματα AdWords και DoubleClick

Η Google αποσύρει τα εμπορικά σήματα των AdWords και Double Click εν όψη ενός σημαντικού rebranding έχοντας ως στόχο την απλούστευση. Google AdsGoogle Marketing Platform και Google Ad Manager είναι πλέον οι διάδοχοι…

Το AdWords ξεκίνησε πριν από σχεδόν 18 χρόνια με έναν απλό στόχο… να διευκολυνθεί η online σύνδεση των ανθρώπων με τις επιχειρήσεις. Μια αναζήτηση για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή για μια υπηρεσία έδωσε στην Google την ευκαιρία να παραδώσει πολύτιμες διαφημίσεις που ήταν χρήσιμες και σχετικές εκείνη τη στιγμή. Αυτή η ιδέα ήταν η αρχή του πρώτου διαφημιστικού προϊόντος και οδήγησε στις διαφημιστικές δραστηριότητες που έχουμε σήμερα.

Πολλά έχουν αλλάξει από τότε. Το κινητό είναι πλέον ένα τεράστιο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι άνθρωποι μετακινούνται γρήγορα από την αναζήτηση προϊόντων, στην παρακολούθηση βίντεο, την περιήγηση στο περιεχόμενο, την αναπαραγωγή παιχνιδιών και άλλα. Ως αποτέλεσμα, οι marketers έχουν περισσότερες ευκαιρίες να προσεγγίσουν τους καταναλωτές σε όλα τα κανάλια, τις οθόνες και τις μορφές. Η ευκαιρία δεν ήταν ποτέ πιο συναρπαστική, αλλά επίσης ποτέ δεν ήταν και πιο περίπλοκη. Με τα χρόνια, οι διαφημίσεις #Google έχουν εξελιχθεί από το να βοηθούν τους marketers να συνδεθούν με άτομα στην Google Αναζήτηση, στο να τους βοηθούν να συνδεθούν σε κάθε βήμα του ταξιδιού του καταναλωτή μέσω κειμένου, βίντεο, παρουσιάσεων και πολλά άλλα.

Μετά από 18 και 22 χρόνια, αντίστοιχα, τα εμπορικά σήματα του AdWords και του Double Click σύντομα θα πάψουν να υπάρχουν. Στο πλαίσιο μιας συνολικής προσπάθειας εξορθολογισμού των προσφορών της, τα διαφημιστικά προϊόντα της Google φέρουν νέα ονόματα και αναδιοργανώνονται για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις τρέχουσες δυνατότητές τους και όπου η εταιρεία βλέπει πορείες προς ανάπτυξη. Μαζί με την αλλαγή επωνυμίας, η Google εισάγει επίσης κάποιες νέες λύσεις που προωθούν την ώθηση απλοποίησης των διαφημιστικών της προσφορών: Google AdsGoogle Marketing Platform, και Google Ad Manager.

Το νέο branding σε αυτούς τους τρεις πυλώνες καθιστά το σημείο εκκίνησης ευκολότερο για τους marketers να το καταλάβουν και οι νέες λύσεις έχουν ως στόχο να τους βοηθήσουν να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα πιο εύκολα.

Το Google Adwords εξελίσσεται σε Google Ads

Όταν ξεκίνησε το 2000 με περίπου 350 διαφημιζόμενους, το #AdWords ήταν μια πλατφόρμα για την προβολή διαφημίσεων με κείμενο στην αναζήτηση. Συνιδρυτής της Google και ο διευθύνων σύμβουλος Larry Page δήλωσε τότε: «Το AdWords προσφέρει τις πιο προηγμένες τεχνολογικά διαθέσιμες λειτουργίες, επιτρέποντας σε κάθε διαφημιζόμενο να σχεδιάζει γρήγορα ένα ευέλικτο πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στους online marketing στόχους και στον προϋπολογισμό του».

Προχωρώντας 18 χρόνια μετά, το AdWords έχει εξελιχθεί σε πλατφόρμα που υποστηρίζει πολλές διαφορετικές μορφές διαφημίσεων στην αναζήτηση, στο YouTube, στο Gmail, στους Χάρτες και σε ένα δίκτυο ιστότοπων και εφαρμογών συνεργατών. Εκατομμύρια διαφημιστές ξοδεύουν δισεκατομμύρια στην πλατφόρμα ετησίως. Το όνομά της είναι πολύ μεγάλο πλέον.

Οι νέες τεχνολογίες Google Ads αντιπροσωπεύουν το πλήρες φάσμα των διαφημιστικών δυνατοτήτων που προσφέρεται σήμερα στο Google.com και σε άλλες ιδιότητες, ιστότοπους συνεργατών και εφαρμογές, για να βοηθήσει τους marketers να συνδεθούν με τα δισεκατομμύρια ανθρώπων που βρίσκουν απαντήσεις στην Αναζήτηση, παρακολουθούν βίντεο στο YouTube, εξερευνούν νέα μέρη στους Χάρτες Google, ανακαλύπτουν εφαρμογές στο Google Play, περιηγούνται στο περιεχόμενο στον ιστό και πολλά άλλα.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής διαφημίσεων και εμπορίου της #Google, ο Sridhar Ramaswamy, για τη νέα επωνυμία, σε συνέντευξή του: «Με τις #Google Ads, σε αντίθεση με το Google AdWords, κινείται η ανεπαίσθητη βασική γνώμη που λαμβάνετε ως διαφημιζόμενος όταν ακούτε «Google AdWords» και σκέφτεστε, «Λέξεις, Αναζήτηση». Είναι βασικά μια ελαφριά γνωστική ασυμφωνία σε όλα τα άλλα σπουδαία πράγματα που κάνουμε όσον αφορά τη μορφή και τις επιφάνειες που μπορούν να επιδείξουν αυτές οι διαφημίσεις».

«Οι Google Ads είναι, κατά τη γνώμη μας, μια πολύ πιο ξεκάθαρη αναπαράσταση του τι μπορεί να προσφέρει η διαφήμιση Google. Είναι αυτή η απλότητα και ευθυγράμμιση του βασικού μηνύματος από την πρώτη στιγμή που ακούτε το όνομα, το οποίο αποτελεί τον στόχο» – Sridhar Ramaswamy

Αν αναρωτιέστε αν το περιβάλλον του AdWords, που θα γίνει ο προεπιλεγμένος τρόπος με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι συνεργάζονται με την πλατφόρμα τους επόμενους μήνες, ήρθε εν αναμονή της νέας επωνυμίας και της εστίασης στην απλούστευση, αποδεικνύεται ότι ήταν περισσότερο μια σύμπτωση. Η αναδιαμόρφωση του UI βασίστηκε αποκλειστικά στις τεχνολογικές προκλήσεις ενός οκτάχρονου πλαισίου.

Οι μικρές επιχειρήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για την Google. Προωθώντας το πνεύμα της απλότητας, η εταιρεία ανακοίνωσε τις Έξυπνες Καμπάνιες (Smart Campaigns) για μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν τον χρόνο ή τους πόρους για να διαχειριστούν σύνθετες ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες. Οι #Smart_Campaigns βασίζονται στη Μηχανική Μάθηση και, όπως οι Smart Display Campaigns και οι Universal App Campaigns, το διαφημιστικό κείμενο, η στόχευση και η παράδοση είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένη. Ο τύπος καμπάνιας θα είναι ο προεπιλεγμένος για νέους διαφημιζόμενους στις Google Ads.

Ισχυρότερη συνεργασία με την Google Marketing Platform

Ενεργοποιείται ισχυρή συνεργασία για ομάδες επιχειρηματικού marketing ενοποιώντας τα προϊόντα διαφημιζόμενων DoubleClick και το Google Analytics 360 Suite κάτω από την ‘ομπρέλα’ της Google Marketing Platform.

«Οι marketers έχουν αυξανόμενη ανάγκη να εργάζονται σε ομάδες», δήλωσε ο Dan Taylor, διευθύνων σύμβουλος πλατφορμών, «και καθιστώντας το εφικτό είναι τόσο μια οργανωτική όσο και μια τεχνολογική πρόκληση.»

Η έμπνευση για την ενοποίηση των DoubleClick και Analytics 360 Suite σε μια πλατφόρμα προήλθε από διαφημιζόμενους που ενσωμάτωναν τα δύο προϊόντα από μόνοι τους. Η Google παρατήρησε ότι οι διαφημιζόμενοι που ενσωμάτωσαν τα analytics στην media πλατφόρμα τους είδαν καλύτερα αποτελέσματα.
Η ενοποίηση με το Analytics 360 Suite σημαίνει ότι οι marketers μπορούν να αναλύσουν τα αποτελέσματα, να δημιουργήσουν κοινά και να τα ενεργοποιήσουν χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθούν σε μια πολυβάθμια διαδικασία μεταξύ δύο ή περισσότερων προϊόντων.

Τέλος, ως μέρος της Google Marketing Platform, ανακοινώθηκε το Display & Video 360. Το Display & Video 360 συγκεντρώνει τις λειτουργίες των Double Click Bid Manager, Campaign Manager, Studio & Audience Center για να επιτρέπουν σε ομάδες δημιουργικού, πρακτορείων και πολυμέσων να συνεργάζονται και να εκτελούν συνεχόμενες διαφημιστικές καμπάνιες σε ένα μόνο σημείο.

Η Google Marketing Platform θα κυκλοφορήσει αργότερα αυτό το μήνα.

Google Ad Manager: Μια ενοποιημένη πλατφόρμα

Το τελευταίο κομμάτι, το Google Ad Manager, ενοποιεί το DoubleClick for Publishers (DFP) και το DoubleClick Ad Exchange (AdX). Η ένωση του DFP και του AdX μαζί ήταν μια τριετής διαδικασία.

Τώρα, η ζήτηση από τον marketer για διαφημίσεις, βασιζόμενες στη τοποθεσία, μας έχει μεταφέρει σε ένα μέρος όπου όλες οι αγορές θα είναι προγραμματισμένες.

Το #Google_Ad_Manager θα βοηθήσει τους εκδότες να νομισματοποιήσουν όλα τα νέα μέρη όπου ο κόσμος αλληλεπιδρά, όπως τα live streams, οι συνδεδεμένες τηλεοράσεις, οι Accelerated Mobile Pages (AMP), τα παιχνίδια και άλλες εφαρμογές και οι πλατφόρμες όπως το YouTube και το Apple News.

Η νέα επωνυμία και οι λύσεις στοχεύουν στο να απελευθερώσουν τους διαφημιστές στο να επικεντρωθούν περισσότερο στη βελτίωση των αποτελεσμάτων και λιγότερο στην επιλογή των προϊόντων, για να διατηρήσουν την δυναμική για τα επόμενα 20+ χρόνια.
Οι marketers θα αρχίσουν να βλέπουν το rebranding και τις λύσεις να ξεκινούν από τα μέσα Ιουλίου και μέσα στους επόμενους μήνες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top