5 τρόποι για να προσωποποιήσετε το brand σας

Δεν είναι εύκολο να δημιουργήσετε την αίσθηση εμπιστοσύνης και οικειότητας γύρω από το brand σας. Σκεφτείτε το λίγο, εσείς ως πελάτης θα προτιμούσατε να προσφέρετε τα χρήματα σας σε ένα brand με το οποίο δεν σαν δένει τίποτα και δεν έχετε τίποτα κοινό; Ωστόσο, τα brands που δημιουργούν συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες τους έχουν περίπου διπλάσιες πιθανότητες να τους διατηρήσουν.

Αυτό είναι ευκολότερο να το λες παρά να το κάνεις. Δεν έχει κάθε brand την αξιομνημόνευτη ιστορία της Nike ή την εμβληματική εικόνα της Apple. Η νεοσύστατη επιχείρησή σας δεν θα είναι σε θέση να αντλήσει τίποτε από την συναισθηματική πηγή θετικών εμπειριών που συνοδεύει μια πιο καλοδιατηρημένη επιχείρηση. Με αυτό το δεδομένο, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα συνδέονται με επιτυχία με τους πελάτες τους, όντας προσωποπαγείς. Αντί να παραμένουν μια μη αναγνωρίσιμη εταιρεία, δείχνουν το αληθινό, αυθεντικό πρόσωπό τους και κερδίζουν τους πελάτες τους. Με το να είναι αυθεντικοί και να προσφέρουν προϊόντα υψηλής ποιότητας, αυτές οι εταιρείες είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια θέση για τον εαυτό τους στο εμπορικό παιχνίδι, ακόμη και χωρίς να έχουν ένα οικείο όνομα.

Δεν υπάρχει καμία εξίσωση επιτυχίας για να καταφέρετε να συνδεθείτε συναισθηματικά και ποιοτικά με τους πελάτες, αλλά αυτές οι πέντε συμβουλές σίγουρα μπορούν να κάνουν το brand σας πιο προσιτό και αγαπητό στους καταναλωτές.

1. Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κάθε καλό brand χρειάζεται μια ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμη και αν χρειαστεί να εξασκηθείτε ή να προσλάβετε έναν ειδικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξίζει τον κόπο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για να αποκτήσετε πάτημα στην αγορά.

2. Δημιουργείστε περιεχόμενο ζωντανής μετάδοσης

Εκτός από τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στο Facebook και το Instagram, μπορείτε να εντάξετε την δημιουργία περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο στον ιστότοπο σας για να παρέχετε υποστήριξη πελατών. Συμπεριλαμβάνοντας αυτό ως επιλογή, γίνεστε πιο προσιτοί στους πελάτες, ειδικά όταν προσπαθείτε να επιλύσετε τα προβλήματά τους.

Μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες επιλογές video chat, co-browsing και video conferencing. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι συνεργάζονται με ένα πραγματικό άτομο που φροντίζει για τις ανάγκες τους.

3. Προσωποποιήστε το Brand Σας 

Ανακαλύψτε ποιοι είστε, ποιοι είναι οι πελάτες σας και ποια είναι η θέση σας. Στη συνέχεια, επιδιώξτε να παρουσιάζετε πάντα τον εαυτό σας υπό αυτό το πρίσμα. Κάντε ό,τι μπορείτε για να διασφαλίσετε ότι το brand σας παρουσιάζεται πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, παραμένοντας παράλληλα πιστή στην ταυτότητά σας.

Είτε πουλάτε παπούτσια μπάσκετ είτε λογισμικό, υπάρχει μια συγκεκριμένη αγορά που θα έλκεται από τα προϊόντα σας. Καθώς σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας και δημοσιεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε κατά νου αυτή την αγορά και βεβαιωθείτε ότι η εικόνα της μάρκας σας είναι σύμφωνη με αυτήν.

4. Να είστε συνεπείς

Σε κάθε πτυχή του branding, η συνέπεια είναι το κλειδί. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή και να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω μιας ελκυστικής προώθησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενός καλού εταιρικού ιστολογίου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η συνέπεια χτίζει εμπιστοσύνη και δημιουργεί αφοσίωση. Να θυμάστε, όμως, ότι η συνέπεια είναι καλή μόνο αν χτυπάτε συνεχώς τη σωστή νότα. Εάν η στρατηγική σας δεν λειτουργεί όσο καλά θα θέλατε, βρείτε τρόπους να τροποποιήσετε, να διαμορφώσετε και να βελτιώσετε το μήνυμα του brand σας. Αν πάλι δεν πιστεύετε πως ο επανασχεδιασμός της στρατηγικής σας είναι πέρα από τις δυνάμεις σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία μάρκετινγκ για να σας συμβουλέψει και να σας κατευθύνει σωστά.

5. Κάντε το κάτι παραπάνω που περιμένουν από εσάς 

Παρόλο που η διαδικτυακή σας εμπειρία έχει μεγάλη σημασία για την προσέγγιση των πελατών σας, τα μεγάλα brands βρίσκουν τρόπους να κάνουν ένα βήμα παραπάνω για να δημιουργήσουν συνδέσεις. Πάρτε την εταιρεία γυαλιών Warby Parker, η οποία κάνει το κάτι παραπάνω στέλνοντας δωρεάν πέντε ζευγάρια σκελετών στους πελάτες για να τα δοκιμάσουν.

Επειδή πήγαν το επίπεδο των υπηρεσιών τους πέρα από αυτό που έκανε οποιοσδήποτε άλλος (και επειδή προσφέρουν ένα ελκυστικό προϊόν), έχουν γίνει τεράστια επιτυχία. Αυτού του είδους η απόφαση μπορεί να ληφθεί μόνο όταν μια εταιρεία φροντίζει τους πελάτες της πριν κοιτάξει να βγάλει κέρδος.

Τελικά, η ικανότητά σας να είστε ευπαρουσίαστοι και να συνδέεστε με τους πελάτες θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους αριθμούς πωλήσεων, αλλά οι προσπάθειές σας να συνδεθείτε πρέπει να είναι γνήσιες. Καταβάλλοντας πραγματική προσπάθεια να συνδεθείτε με τους πελάτες και προσαρμόζοντας αποτελεσματικά την εμπειρία σας σε αυτό που θέλουν, θα βρεθείτε με μια πιστή πελατειακή βάση που θα οδηγήσει την επιχείρησή σας σε νέα ύψη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top