3 λογικοί μύθοι για τις σειρές κατάταξης οι οποίοι μπορούν να καταστρέψουν μια επιχείρηση

Ακόμη και οι πιο έξυπνοι από εμάς μπορούν να πάρουν αποφάσεις βασιζόμενες σε λανθασμένες αποφάσεις.

3 μύθοι των SEO καταρρίπτονται – 3 μύθοι που ακόμη και οι πιο λογικοί πίστευαν.

Μύθος #1: Η οργανική κίνηση δημιουργείται ισάξια

Αναφερόμαστε στην υπόθεση ότι αν διπλασιάσουμε την οργανική μας κίνηση μέσα στον επόμενο χρόνο, θα διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας.

Αυτό θα μπορούσε να είναι αληθές – και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις διπλασιάζοντας την οργανική κίνηση θα υπερδιπλασιαζόταν οι πωλήσεις.

Αλλά κανείς δεν μπορεί να πλησιάσει το SEO βασιζόμενος σε αυτή την ιδέα.

Ας πάρουμε για παράδειγμα την ιστοσελίδα ενός πιθανού πελάτη.

Η εν λόγω ιστοσελίδα έχει προβλήματα δομής, περιεχομένου και ιστολόγιου. Η λογική μας παραπέμπει στο ότι αν καλυτερεύσουμε τη δομή και τους εσωτερικούς συνδέσμους θα οδηγήσουμε στην αύξηση της κίνησης στο περιεχόμενο και στο ιστολόγιο.

Το πρόβλημα εδώ είναι φυσικά ότι αυτή η κίνηση είναι πιθανότατα κίνηση χαμηλής μετατροπής άρα πετυχαίνοντας τους στόχους της οργανικής κίνησης γίνεται χωρίς να πετύχουμε αυτό που έχει πραγματική σημασία: τη μετατροπή.

Η πιο απλή προσέγγιση για να αποφύγουμε τον παραπάνω μύθο, είναι να σκεφτούμε τις διάφορες ενότητες της ιστοσελίδας μας, να δώσουμε αξία σε αυτές τις διαφορετικές ενότητας και κατόπιν να δημιουργήσουμε μια φόρμουλα η οποία θα μας εξασφαλίσει ότι καθώς χτίζουμε την στρατηγική μας για αυτές θα λαμβάνουμε υπόψη μας την αξία της κίνησης.

Μύθος #2: Είναι σημαντικό να υπερέχουμε των ανταγωνιστών μας.

Πολλές φορές έχουμε ακούσει από πελάτες μας «Η Χ εταιρία είναι πάνω από εμένα. Είμαστε καλύτεροι από αυτούς. Πρέπει να υπερέχουμε»

Αυτό όμως που εννοείται είναι «Η εταιρία Χ είναι πάνω από εμένα στην αναζήτηση που έκανα και πρέπει να βάλουμε όλη μας την προσπάθεια και να στοχεύσουμε μόνο στη συγκεκριμένη φράση»

Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι πως τίποτα από αυτά δεν αφορά την κατάταξη συγκεκριμένης φράσης.

Ο στόχος μας δεν είναι η κατάταξη αλλά τα έσοδα. Για να καταφέρουμε κάτι τέτοιο δεν φτάνει μόνο να εξετάζουμε την ένταση του όγκου μιας λέξης κλειδί αλλά την πορεία της ιστοσελίδας.

Είναι προτιμότερο να έχουμε 100 φράσεις- λέξεις κλειδιά – οι οποίες προσελκύουν 10 επισκέπτες παρά 1 φράση – λέξη κλειδί – με 1000.

Μην εστιάζετε στην κατάταξη σε σχέση με μια φράση των ανταγωνιστών – να είστε σίγουροι ότι παίρνετε τις σωστές αποφάσεις σχετικά με τις λέξεις κλειδιά οι οποίες θα αυξήσουν τα έσοδά σας.

Μύθος #3: Τα εργαλεία για τις λέξεις – κλειδιά είναι ακριβή.

Πολλοί δυνητικοί πελάτες περιλαμβάνουν με τα αρχικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, τους απίστευτους όγκους αναζήτησης για τις φράσεις που σκέφτονται.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το εργαλείο Moz’s Keyword Explorer έναντι του Google’s Keyword Planner.

Γιατί το πρώτο είναι πιο ρεαλιστικό?

Το Keyword Planner είναι σχεδιασμένο για την κίνηση των Adwords και γενικά παράγει νούμερα πολύ υψηλότερα από τα νούμερα της οργανικής αναζήτησης των χρηστών.

Το εργαλείο Moz το λαμβάνει αυτό υπόψη και αλγοριθμικά το προσαρμόζει σχεδόν στα νούμερα της οργανικής πραγματικότητας.

Πολλά λάθη γίνονται πριν καν ξεκινήσουν οι καμπάνιες και πολλά από αυτά ξεκινάνε με έλλειψη κατανόησης για το πως λειτουργούν οι λέξεις κλειδιά και η κατάταξη.

Ανεξάρτητα από το πόσο επιτυχημένη είναι μια καμπάνια SEO σύμφωνα με την κατάταξη, αν οι αρχές και τα δεδομένα στα οποία βασίστηκε είναι λάθος ή μη κατανοητά, τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά όπως και στην περίπτωση αποτυχίας της καμπάνιας εξ αρχής

Ακολουθώντας μια αρχή μπορεί να αποτραπούν πολλά και μεγαλύτερα σφάλματα: Να καταλαβαίνουμε το τι ζητάμε και την πορεία προς αυτό.

Το να θέλουμε μόνο κίνηση δεν είναι στόχος – το να αποζητάμε έσοδα είναι.

Στοχεύουμε σε αυτό και όταν μιλάμε για στρατηγική να είμαστε σίγουροι ότι συζητάμε πάνω σε αυτούς τους επιχειρηματικούς στόχους και όχι σε μια αφηρημένη ιδέα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top