15 λόγοι για τους οποίους το SEO είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σας

Για τα brands το SEO είναι πραγματικά αναγκαίο, καθώς είναι ο πιο βιώσιμος και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να κατανοήσετε και να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, ειδικά σε κρίσιμες περιόδους.

Φέτος, το ποσοστό αναγκαιότητας του SEO “χτύπησε ταβάνι” σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη. Καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν μαζικά στο διαδίκτυο, ακόμη και η πιο παραδοσιακή επιχείρηση, συνειδητοποίησε ότι πρέπει να επιταχύνει την διαδικασία δημιουργίας μίας ψηφιακής παρουσίας στον ιστοχώρο.

Πολλά brands και επιχειρήσεις γνωρίζουν (ή νομίζουν ότι γνωρίζουν) ότι χρειάζονται SEO για τις ψηφιακές τους ιδιότητες και τα οφέλη που θα έχουν από τις διαδικασίες SEO που εφαρμόζονται για λογαριασμό τους.

Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει τη συνολική δυνατότητα αναζήτησης και προβολής ενός ιστότοπου, αλλά ποια άλλη πραγματική αξία προσφέρει;

Γιατί αυξάνεται η αξία του SEO;

Οι 15 λόγοι που θα διαβάσετε παρακάτω, θα αποσαφηνίσουν κάθε σας ερώτημα, ανεξάρτητα από το είδος ή το μέγεθος της επιχείρησης που διαθέτετε. Ας δούμε γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται SEO για να ανεβάσουν το εμπορικό τους σήμα στο επόμενο επίπεδο.

1.Η οργανική αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου

Η οργανική αναζήτηση αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μέρη της απόδοσης ιστότοπου των περισσότερων επιχειρήσεων και ένα κρίσιμο συστατικό της διοχέτευσης του αγοραστή. Όταν ο καταναλωτής έχει ολοκληρώσει το αγοραστικό του ταξίδι, τελικά ωθείται να πραγματοποιήσει μία αγορά, μένοντας πιστός στο brand. Όπως γνωρίζουν οι έμποροι, η Google κατέχει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς αναζήτησης σε σχέση με ανταγωνιστές της, όπως το Yahoo, το Bing, το Baidu, το DuckDuckGo και πολλά, πολλά άλλα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές αναζήτησης δεν συμβάλλουν στην προβολή ενός brand – συμβάλλουν. Απλώς η Google κατέχει ένα σημαντικό μέρος της συνολικής αγοράς αναζήτησης.

Παρ ‘όλα αυτά, είναι ένας ξεκάθαρος “ηγέτης”  και, επομένως, οι οδηγίες του είναι σημαντικό να ακολουθηθούν.

Όσον αφορά το υπόλοιπο μέρος της αγοράς που ανήκει σε άλλες μηχανές αναζήτησης, είναι φυσικά πολύτιμο για τα brands. Οι φωνητικές, οπτικές και λεκτικές μηχανές αναζήτησης παίζουν ουσιαστικό ρόλο.

Η Google, ως ο πιο επισκέψιμος ιστότοπος στον κόσμο (και συγκεκριμένα στις Ηνωμένες Πολιτείες), τυγχάνει επίσης να είναι ο πιο δημοφιλής πάροχος email παγκοσμίως με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και πάνω από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε αυτήν τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Γνωρίζουμε ότι μια σαφής πλειοψηφία του κόσμου με πρόσβαση στο διαδίκτυο επισκέπτεται την Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να λάβει πληροφορίες.

Το να είναι σχεδόν παντού ορατό ένα brand ως αξιόπιστος και ασφαλής χώρος της Google αλλά και άλλων μηχανών αναζήτησης, σίγουρα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Το ποιοτικό SEO και ένας ιστότοπος υψηλής ποιότητας, κατευθύνουν τα brands προς την απόλυτη αναγνωρισιμότητα.

2. Το SEO Εμπνέει Εμπιστοσύνη Και Αξιοπιστία

Ο στόχος κάθε έμπειρου SEO είναι να δημιουργήσει ένα ισχυρό θεμέλιο για έναν όμορφο ιστότοπο με καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που μπορεί εύκολα να εντοπιστεί στην αναζήτηση, χάρη στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία του brand και των ψηφιακών ιδιοτήτων του.

Πολλά στοιχεία συμβάλλουν στη δημιουργία σωστών θεμελίων, όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Εκτός από τους παράγοντες που αναφέρονται παραπάνω, τα θεμέλια ισχυροποιούνται με την πάροδο του χρόνου ως αποτέλεσμα πτυχών όπως:

  • Φυσικοί σύνδεσμοι
  • Θετική συμπεριφορά χρήστη
  • Σήματα μηχανικής μάθησης
  • Βελτιστοποιημένα στοιχεία και ποιοτικό περιεχόμενο στις σελίδες

Τα θεμέλια αυτά ως βάση, θα είναι πραγματικά ωφέλιμα για ένα brand σε σχέση με άλλες ψηφιακές βελτιστοποιήσεις.

Το πρόβλημα είναι ότι είναι αδύνατο να χτίσουμε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία μέσα σε μια νύχτα – όπως στην πραγματική ζωή. Τα σωστά θεμέλια χτίζονται με την πάροδο του χρόνου.

Η τήρηση των οδηγιών E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness-Εξειδίκευση, αυθεντικότητα, αξιοπιστία) της Google είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση επιτυχών αποτελεσμάτων.

Η καθιέρωση ενός brand απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση και βασίζεται στην προσφορά ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται ένα brand.

3. Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε Τον καταναλωτή

Από την κατανόηση των αλλαγών της μακροοικονομικής αγοράς στην κατανόηση των προθέσεων των καταναλωτών σε λεπτομερή στοιχεία, το SEO μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες.

Τα δεδομένα και οι μορφές SEO – προφορικό ή λεκτικό – μας δίνουν σαφή σήματα πρόθεσης και συμπεριφοράς του χρήστη.

4. Υψηλής Ποιότητας SEO = Βέλτιστη Εμπειρία Χρήστη

Η εμπειρία χρήστη έχει γίνει η νούμερο ένα προτεραιότητα κάθε εμπόρου. Όλοι θέλουν καλύτερη οργανική κατάταξη και μέγιστη προβολή. Ωστόσο, λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία χρήστη αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας ενός ιστότοπου.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύει μια καλή ή μία κακή εμπειρία χρήστη. Η θετική εμπειρία χρήστη είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία ενός ιστότοπου.

Η Ενημέρωση εμπειρίας σελίδας της Google, είναι κάτι που θα πρέπει να τηρούν οι έμποροι σε όλους τους κλάδους, καθώς αποτελεί μέρος της μακροχρόνιας εστίασής τους στην εμπειρία των πελατών.

Οι πελάτες γνωρίζουν τι θέλουν. Εάν δεν μπορούν να το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα. Και η απόδοση του ιστότοπου θα βρεθεί σε ύφεση.

Ένα σαφές παράδειγμα δημιουργίας μιας σταθερής εμπειρίας χρήστη, είναι το πώς η Google γίνεται όλο και περισσότερο μια μηχανή απάντησης που προσφέρει τα περιζήτητα δεδομένα απευθείας στα SERP (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).

Η πρόθεση είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με λιγότερα κλικ, γρήγορα και εύκολα.

Το ποιοτικό SEO βελτιώνει την εμπειρία χρήστη. Αξιοποιήστε το και θα λειτουργήσει υπέρ του brand.

5. Τοπικό SEO σημαίνει αυξημένη συμμετοχή, επισκεψιμότητα

Με την άνοδο και την αυξανόμενη κυριαρχία της επισκεψιμότητας από κινητές συσκευές, η τοπική αναζήτηση έχει γίνει θεμελιώδες στοιχείο της επιτυχίας των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Το τοπικό SEO, στοχεύει στη βελτιστοποίηση των ψηφιακών ιδιοτήτων σας για μια συγκεκριμένη περιοχή, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σας βρίσκουν γρήγορα και εύκολα, φέρνοντάς τους ένα βήμα πιο κοντά σε μια αγορά από εσάς.

Οι τοπικές βελτιστοποιήσεις επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες γειτονιές, κωμοπόλεις, πόλεις, περιοχές, ακόμη και κράτη για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο μέσο για την αλληλεπίδραση ενός brand με το κοινό του, σε τοπικό επίπεδο.

Οι επαγγελματίες του SEO βελτιστοποιούν τον ιστότοπο του brand και το περιεχόμενό του, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών αναφορών και των backlinks, καθώς και περιφερειακών καταχωρίσεων που σχετίζονται με την τοποθεσία και τον επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει το brand.

Για την πρόκληση συμμετοχής σε τοπικό επίπεδο, οι επαγγελματίες του SEO θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν την καταχώρισή του brand στο Google My Business και τα προφίλ του στα κοινωνικά μέσα.

Θα πρέπει επίσης να δοθεί μεγάλη έμφαση στις κριτικές χρηστών στη Google, καθώς και σε άλλους ιστότοπους κριτικών όπως το Yelp, το Home Advisor (μεταξύ άλλων), ανάλογα με τον κλάδο.

6.Το SEO επηρεάζει τον κύκλο αγοράς

Η έρευνα είναι ένα θεμελιώδες στοιχείο του SEO και η σημασία της έρευνας σε πραγματικό χρόνο..αυξάνεται.

Η χρήση τακτικών SEO για τη μετάδοση των μηνυμάτων σας για ασυναγώνιστες προσφορές, πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και η σημασία και η αξιοπιστία αυτού που προσφέρετε στους πελάτες, θα αλλάξει το παιχνίδι.

Θα επηρεάσει επίσης αναμφίβολα θετικά τον κύκλο αγορών. Αρκεί να γίνει σωστά.

Τα εμπορικά σήματα πρέπει να είναι ορατά στα μέρη που βρίσκεται το κοινό τους, για να υπάρξει μια αξιόλογη σύνδεση. Το τοπικό SEO ενισχύει αυτή την ορατότητα και επιτρέπει στους δυνητικούς πελάτες να τις επιχειρήσεις που παρέχουν όσα ζητούν και χρειάζονται.

7. Το SEO βελτιώνεται διαρκώς και οι βέλτιστες πρακτικές ανανεώνονται Συνεχώς

Είναι σπουδαίο να εφαρμόζονται τακτικές SEO στον ιστότοπο ενός brand και σε όλες τις ψηφιακές του ιδιότητες. Παρόλα αυτά, αν πρόκειται για μια βραχυπρόθεσμη δέσμευση (περιορισμός του προϋπολογισμού κ.λπ.) και ο ιστότοπος δεν επαναξιολογείται με συνέπεια με την πάροδο του χρόνου, θα φτάσει σε ένα όριο όπου δεν θα μπορεί πλέον να βελτιωθεί λόγω διαφόρων εμποδίων.

Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται ο κόσμος της αναζήτησης (βασικά κατά την κρίση της Google) απαιτεί συνεχή παρακολούθηση για αλλαγές ώστε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και, συνεπώς, στην πρώτη σελίδα.

Το να είστε προληπτικοί και να παρακολουθείτε τις σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο θα ωφελήσει σημαντικά το brand σας.

Γνωρίζουμε ότι η Google πραγματοποιεί χιλιάδες αλλαγές αλγορίθμων το χρόνο. Αν μείνετε πολύ πίσω, θα είναι δύσκολο να ακολουθήσετε.

8. Η κατανόηση του SEO σας βοηθά να κατανοήσετε το περιβάλλον του Ιστοχώρου

Με το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του Παγκόσμιου Ιστού, μπορεί να είναι πρόκληση να παραμείνετε στην κορυφή των αλλαγών καθώς αυτές λαμβάνουν χώρα διαρκώς.

Αλλά το να μένετε στην κορυφή του SEO περιλαμβάνει το να είστε ενήμεροι για τις μεγάλες αλλαγές που γίνονται για την αναζήτηση.

Η γνώση του περιβάλλοντος του Παγκόσμιου Ιστού, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών που χρησιμοποιούνται από άλλες τοπικές, συγκρίσιμες επιχειρήσεις και ανταγωνιστές, θα είναι πάντα επωφελής για το brand σας.

9. Το SEO είναι Αρκετά Οικονομικό και πολύ αποδοτικό

Φυσικά, κοστίζει. Όπως όλα τα καλά πράγματα, σωστά;

Το SEO είναι σχετικά φθηνό και το κέρδος πιθανότατα να είναι σημαντικό όσον αφορά το ουσιαστικό όφελος ενός brand.

Πρόκειται για πραγματική επιχειρηματική επένδυση. Η υποδειγματική εφαρμογή SEO θα κρατήσει στη θέση του τον ιστότοπο για τα επόμενα χρόνια. Και, όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, θα είναι καλύτερα μόνο με την απαραίτητη προσοχή (και επένδυση).

10. Το SEO είναι Δημόσιες Σχέσεις

Το SEO συμβάλλει στην οικοδόμηση μακροχρόνιας αξίας για το εμπορικό σας σήμα. Μια καλή κατάταξη και μια ευνοϊκή τοποθέτηση βοηθούν στην ανύψωση του προφίλ του brand σας.

Οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες και σχετικά στοιχεία, και η ύπαρξη μιας καλής στρατηγικής SEO και δημοσίων σχέσεων, σημαίνει ότι το brand σας θα προβληθεί.

Το να έχετε μια καλή εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας σημαίνει ότι τα μηνύματά σας θα ακουστούν και τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας θα πουλήσουν.

Το SEO δεν είναι πλέον ένα απομονωμένο κανάλι, οπότε ο συνδυασμός με το περιεχόμενο και τις δημόσιες σχέσεις, βοηθά στην εμβέλεια και την αναγνωρισιμότητα του brand παράλληλα με άλλα αποτελέσματα.

11. Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική

Το SEO μπορεί να έχει αξιοσημείωτο αντίκτυπο μέσα στον πρώτο χρόνο από την ανάληψη δράσης, και πολλές από αυτές τις δράσεις θα έχουν αποτέλεσμα που θα διαρκέσει περισσότερο από αρκετά χρόνια.

Καθώς η αγορά εξελίσσεται, ναι, είναι καλύτερο να παρακολουθείτε στενά τις τάσεις και τις αλλαγές.

Αλλά ακόμη και ένας ιστότοπος στον οποίο δεν έχουν εφαρμοστεί πολλές και επισταμένες συστάσεις SEO, θα προβληθεί λόγω των βασικών βέλτιστων πρακτικών SEO που εφαρμόζονται σε έναν έντιμο ιστότοπο με αξιοπρεπή εμπειρία χρήστη.

Και όσο περισσότερος χρόνος, προσπάθεια και προϋπολογισμός αφιερώνονται στο SEO, τόσο το καλύτερο:  Ο ιστότοπος θα προβάλλεται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στέκοντας αντάξιος της φήμης του στον κλάδο του.

12. Το SEO είναι μετρήσιμο

Παρόλο που το SEO δεν προσφέρει την ίδια εύκολα υπολογίσιμη απόδοση του δείκτη ROI, όπως η πληρωμένη αναζήτηση, μπορείτε να μετρήσετε σχεδόν τα πάντα με την κατάλληλη παρακολούθηση και ανάλυση.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η προσπάθεια να συνδέσετε τις τελείες στο πίσω μέρος του ιστότοπου, καθώς δεν υπάρχει καθορισμένος τρόπος να κατανοήσετε τη συσχέτιση μεταξύ όλων των ενεργειών.

Κάθε καλό SEO θα στοχεύει σε στις βελτιώσεις του ιστότοπου, οπότε η σύνδεση των σημείων δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόκληση.

Τα brands θέλουν επίσης να γνωρίζουν και να κατανοούν πού ήταν, πού βρίσκονται και πού πηγαίνουν όσον αφορά την ψηφιακή απόδοση, ειδικά για το SEO, όταν έχουν ένα άτομο/μια εταιρεία που πληρώνεται για να το διαχειρίζεται για λογαριασμό τους.

Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι τα δεδομένα δεν λένε ποτέ ψέματα.

13. Το SEO φέρνει στο φως νέες ευκαιρίες

Το υψηλής ποιότητας SEO, θα βρίσκει πάντα τρόπο να ανακαλύπτει και να αξιοποιεί νέες ευκαιρίες για τα brands, τα οποία όχι απλώς θα ανακαλυφθούν από τους καταναλωτές αλλά θα λάμψουν.

Το να διαθέτει ποιοτικό SEO ένα brand, σημαίνει πολλά. Είναι ο μόνος τρόπος για να προωθηθεί πραγματικά ένα brand με το πάθος και την κατανόηση που έχουν οι ενδιαφερόμενοι γι’ αυτό: να γίνει ένας από τους ενδιαφερόμενους.

Όσο καλύτερα γίνεται κατανοητό ένα brand, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα προκύψουν για να τo βοηθήσουν να ευδοκιμήσει. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για το SEO.

14. Αν δεν είστε στην πρώτη σελίδα, δεν κερδίζετε – ειδικά με τα αποτελέσματα μηδενικού κλικ

Το SEO γίνεται ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος, καθώς τα SERP με μηδενικό κλικ δείχνουν τον ιστότοπο απευθείας στην κορυφή ενός αποτελέσματος αναζήτησης της Google.

Η επιθυμία αναζήτησης του χρήστη ικανοποιείται χωρίς να χρειάζεται να κάνει κλικ στους συνδέσμους των πραγματικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Δεν είναι μυστικό στον κόσμο του SEO ότι αν δεν βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα, πιθανότατα να μην επηρεάζετε το παιχνίδι της οργανικής αναζήτησης.

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι οι τρεις πρώτες θέσεις κατάταξης της οργανικής αναζήτησης οδηγούν σε πάνω από το 50% όλων των κλικ, ενώ έως και το 30% όλων των αποτελεσμάτων στη πρώτη και στη δεύτερη σελίδα, δεν έχουν κανένα κλικ.

Τι σημαίνει αυτό;

Τρία πράγματα:

  • Τα αποτελέσματα με μηδενικό κλικ κερδίζουν.
  • Αν δεν είστε στη πρώτη σελίδα, πρέπει να είστε.
  • Υπάρχουν ακόμα πάρα πολλές περιπτώσεις όπου ένας χρήστης πληκτρολογεί ένα ερώτημα αναζήτησης και δεν μπορεί να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει.
15. Το SEO θα είναι πάντα εδώ

Οι καταναλωτές θα θέλουν πάντα προϊόντα και υπηρεσίες online και τα brands θα αναζητούν πάντα τον πιο αποδοτικό τρόπο για να προβάλλουν τα δικά τους.

Ενώ ο ρόλος του SEO και οι στρατηγικές μπορεί να αλλάζουν, ανοίγονται συνεχώς νέοι δρόμοι μέσω διαφορετικών “σημείων εισόδου”, όπως η φωνή, οι εφαρμογές, τα wearables και το Διαδίκτυο Των Πραγμάτων (IoT).

Σύμφωνα με την Comserve.Inc, οι μηχανές αναζήτησης επόμενης γενιάς που υποστηρίζονται από βαθιά νευρωνικά δίκτυα και μηχανική μάθηση, πρόκειται να εκτοξεύσουν την αξία της αγοράς, από 14,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 55,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025.

Πάντα θα προκύπτουν νέες Ευκαιρίες Στην Οργανική αναζήτηση.

Συμπέρασμα

Το SEO έχει επεκταθεί και εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Ειδικότερα, το SEO βοηθά τους καταναλωτές όταν το έχουν ανάγκη και η εφαρμογή ισχυρού, ποιοτικού SEO στον ιστότοπο και τις ψηφιακές ιδιότητες ενός brand, θα ωφελήσει ωφελήσει τις επωνυμίες και τις προσπάθειες μάρκετινγκ τους.

Το SEO έχει τις προκλήσεις του, αλλά οι ευκαιρίες που προσφέρει βοηθούν στη μελλοντική επιτυχία για κάθε είδους επιχείρηση και είναι κρίσιμο για την παρουσία ενός brand στο διαδίκτυο, τώρα και στο μέλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top