Το LinkedIn καταργεί τις ιστορίες στις 30 Σεπτεμβρίου

Οι ιστορίες του LinkedIn θα καταργηθούν στις 30 Σεπτεμβρίου, αν και η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην επέκταση των δυνατοτήτων βίντεο.

Οι ιστορίες του LinkedIn παίρνουν τον δρόμο των Fleets του Twitter, καθώς η εταιρεία ανακοινώνει ότι η λειτουργία θα καταργηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Αποδεικνύεται ότι οι ιστορίες δεν είναι ένα χαρακτηριστικό που θα έχει τεράστια επιτυχία σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Το LinkedIn ανακάλυψε ότι οι χρήστες αγαπούν την ιδέα για περισσότερο περιεχόμενο βίντεο στο προφίλ τους, αλλά τα stories δεν ήταν η σωστή προσέγγιση για αυτό.

Δείτε περισσότερα σχετικά με το γιατί οι ιστορίες απέτυχαν στο LinkedIn, τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες και τους διαφημιστές και τι έχει σχεδιάσει η εταιρεία για το μέλλον.

Τι πήγε στραβά;

Σε ανακοίνωσή της, η LinkedIn παραδέχεται ότι έκανε λανθασμένες υποθέσεις όσον αφορά το τι θέλουν οι χρήστες από ένα άτυπο προϊόν βίντεο, όπως τα stories.

Κατά την ανάπτυξη των Stories, υποθέσαμε ότι οι άνθρωποι δεν θα ήθελαν άτυπα βίντεο συνδεδεμένα με το προφίλ τους και ότι το εφήμερο περιεχόμενο θα μείωνε τα εμπόδια που νιώθουν οι άνθρωποι για την ανάρτηση.

Αποδείχθηκε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μόνιμα βίντεο που αφηγούνται την επαγγελματική σας ιστορία με πιο προσωπικό τρόπο και που αναδεικνύουν τόσο την προσωπικότητα όσο και την τεχνογνωσία σας“.

Με άλλα λόγια, στους χρήστες άρεσαν οι ιστορίες, αλλά δεν τους άρεσε το γεγονός ότι εξαφανίζονται.

Ίσως οι χρήστες αισθάνθηκαν ότι δεν άξιζε τον κόπο να δημιουργήσουν ιστορίες για το LinkedIn γνωρίζοντας ότι δεν είναι μόνιμες.

Αντί απλώς να κάνει τις ιστορίες να διαρκούν για πάντα, το LinkedIn καταργεί τη λειτουργία και εργάζεται πάνω σε κάτι εντελώς νέο.

Τι θα συμβεί στις 30 Σεπτεμβρίου;

Από τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, το LinkedIn καταργεί την τρέχουσα εμπειρία των ιστοριών.

Για τους χρήστες, αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορούν πλέον να δημιουργούν ιστορίες για σελίδες.

Για τους διαφημιζόμενους που σχεδίαζαν να προβάλλουν διαφημίσεις μεταξύ των ιστοριών, οι διαφημίσεις θα μοιράζονται αντ’ αυτού στην κύρια ροή του LinkedIn.

Τυχόν ιστορίες που προωθήθηκαν απευθείας από μια σελίδα στο “Campaign Manager” δεν θα εμφανίζονται στο περιεχόμενο του LinkedIn. Θα πρέπει να δημιουργηθούν εκ νέου ως διαφήμιση εικόνας ή βίντεο.

Τι ακολουθεί για το LinkedIn;

Το LinkedIn σχεδιάζει να αξιοποιήσει όσα έμαθε από την έναρξη των ιστοριών για να εξελίξει το προϊόν σε μια ανασχεδιασμένη εμπειρία βίντεο.

Η νέα εμπειρία λέγεται ότι θα είναι πιο πλούσια και πιο διαλογική από τις ιστορίες:

Θέλουμε να αγκαλιάσουμε τα μικτά μέσα και τα δημιουργικά εργαλεία των Stories με συνεπή τρόπο σε όλη την πλατφόρμα μας, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε για να το ενσωματώσουμε πιο στενά με την επαγγελματική σας ταυτότητα“.

Το LinkedIn σημειώνει ότι οι χρήστες απόλαυσαν τα δημιουργικά εργαλεία που ενσωματώθηκαν στον επεξεργαστή ιστοριών.

Χαρακτηριστικά όπως τα αυτοκόλλητα και οι προτροπές “Ερώτηση της ημέρας” βοήθησαν τους χρήστες να δημιουργήσουν βίντεο που ήταν πιο δημιουργικά και ελκυστικά.

Ωστόσο, οι χρήστες θα προτιμούσαν αν μπορούσαν να βελτιώσουν τα βίντεο σε ένα πιο επαγγελματικό πλαίσιο. Θέλουν επίσης τη δυνατότητα επεξεργασίας βίντεο σε όλο το LinkedIn και όχι μόνο σε μια συγκεκριμένη λειτουργία, όπως οι ιστορίες.

Το LinkedIn δεν αποκάλυψε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την εμπειρία βίντεο πάνω στην οποία εργάζεται ή πότε θα ξεκινήσει, αλλά τώρα θα έχετε μια γενική ιδέα για το πού κατευθύνεται η λειτουργία.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top