Το Facebook χάνει την «μαγεία» του στο νεανικό κοινό

Το κοινωνικό δίκτυο δήλωσε ότι έχει «πρόβλημα εφήβων» και αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει άλλες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.

Οι νέοι «γυρίζουν τις πλάτες τους» στο Facebook, σύμφωνα με νέα αναφορά.
Δύο εκατομμύρια άτομα ηλικίας κάτω των 25 ετών θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο φέτος, όπως και είχε προβλεφθεί.
«Το Facebook έχει ένα «πρόβλημα εφήβων»», ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι αναμένει όλο και λιγότερους νέους χρήστες των social media να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Facebook στο μέλλον.

Φέτος, για πρώτη φορά, η πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ ηλικίας μεταξύ 12 και 17 ετών δεν θα χρησιμοποιήσει το Facebook μία φορά το μήνα.

Ενώ το 83% των χρηστών social media ηλικίας 18-24 ετών θα χρησιμοποιήσει το Facebook το 2018, το μερίδιό του θα μειωθεί στο 81,5% μέχρι το 2021.
Ο αριθμός των χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ ηλικίας 11 ετών και νεότερων αναμένεται επίσης να μειωθεί κατά 9,3% κατά τη διάρκεια του έτους. Αναμένεται επίσης να μειωθεί ο αριθμός των χρηστών Facebook ηλικίας 12-17 και 18-24 ετών κατά 5,6% και 5,8% αντίστοιχα.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχει προβλεφθεί η μείωση του αριθμού των χρηστών των ΗΠΑ σε αυτές τις ηλικιακές ομάδες.

«Το Facebook έχει ένα «εφηβικό» πρόβλημα», δήλωσε ο Bill Fisher, ανώτερος αναλυτής στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Αυτή η τελευταία πρόβλεψη δείχνει ότι είναι κάτι περισσότερο από μια θεωρία.»
Ωστόσο, η γενική βάση χρηστών του Facebook συνεχίζει να αυξάνεται χάρη στην αύξηση της δημοτικότητας μεταξύ των μεγαλύτερων ηλικιών.
«Σε γενικές γραμμές, αναμένουμε από τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων ηλικίας κάτω των 24 ετών να δείχνουν μειωμένο ενδιαφέρον για το Facebook όσο περνάει ο καιρός», δήλωσε ο Karin von Abrams,κύριος αναλυτής, στην εφημερίδα ‘The Independent’.

Το Facebook μπορεί να είχε καθοριστική σημασία για τον ορισμό της κατηγορίας των social media και έχει ακόμα πολλές χρήσεις. Αλλά οι νεότεροι καταναλωτές ειδικότερα αναζητούν κάτι πέρα από τη χρησιμότητα.
Θέλουν επίσης την καινοτομία και την αποκλειστικότητα.

H αναζήτηση για το τελευταίο trend στα social media θα συνεχίσει να τους απομακρύνει από το Facebook.
Αναμένεται επίσης ο αριθμός των Facebook-nevers – νέοι που δεν χρησιμοποιούν και ποτέ δεν έχουν χρησιμοποιήσει το Facebook – να αυξηθεί.

Αυτή είναι μια λογική συνέπεια της «γήρανσης» του Facebook ως πρόταση και ως ένα πολύ γνωστό περιβάλλον και η εμφάνιση νεώτερων social media πλατφορμών που προσφέρουν την έξαψη νέων χαρακτηριστικών και λειτουργιών είναι αναπόφευκτη.
Πολλοί έφηβοι έχουν ήδη δώσει προτεραιότητα σε άλλα social media όπως το Instagram και το Snapchat και αυτή η τάση είναι αναπόφευκτο να αυξηθεί καθώς ολοένα και νεότεροι καταναλωτές συμμετέχουν.

Ειδικά το Snapchat θα μπορούσε να κερδίσει από την απώλεια του Facebook.

Περίπου το 43% των χρηστών social media θα χρησιμοποιήσει το Snapchat φέτος, του οποίου η εμβάθυνση στην κατηγορία των social media είναι περισσότερη από το διπλάσιο του ποσοστού από ότι ήταν πριν 3 χρόνια.

Η δημοτικότητα του Snapchat με εφηβικό και νεαρό ενήλικο κοινό έχει αυξηθεί σημαντικά από την εποχή που ξεκίνησε η πλατφόρμα το 2011 και έχει επίσης παρουσιάσει μια σειρά από διαδραστικά χαρακτηριστικά που ελκύουν τα νεαρά ακροατήρια.
Αντίθετα, αυτό έχει σίγουρα απενεργοποιήσει τα παλαιότερα ακροατήρια που προτιμούν την λιγότερο πολύπλοκη εμπειρία του Facebook.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top