Τεχνολογικές τάσεις του Digital Marketing για το 2018

Οι πιο πρόσφατες τάσεις και οι πρόοδοι στον τομέα του digital marketing όχι μόνο μας προετοιμάζουν για οποιεσδήποτε αλλαγές στην αγορά αλλά βοηθούν στην καθιέρωση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ– με στόχο την αύξηση της προβολής και τη μεγιστοποίηση των εσόδων.

Η Google και η Microsoft, που υπήρξαν πρώτες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, στρέφονται προς την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και πλατφόρμες των social media προωθούν συνεχώς ενημερώσεις για να προσαρμοστούν στις αλλαγές του κλάδου.

Video (Βίντεο)

Το #Video μπορεί να μην ακούγεται ως μια τεχνολογική τάση, αλλά το βίντεο-περιεχόμενο έχει το προβάδισμα για το 2018. Για όσους έχουν λογαριασμούς στο Facebook, πόσο συχνά κάνετε scroll τα άρθρα ειδήσεων, αλλά βλέπετε ένα βίντεο για τα πρώτα δευτερόλεπτα ή περισσότερο;

Για να βάλουμε τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις, το YouTube είναι ο δεύτερος πιο κορυφαίος ιστότοπος μετά την Google. Μέχρι το 2020, εκτιμάται ότι τα online βίντεο θα αποτελούν πάνω από το 80% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης των καταναλωτών. Η αύξηση του βίντεο-περιεχομένου έχει αναγνωριστεί και από τις προτιμήσεις του Facebook και του Instagram, εφαρμόζοντας «ιστορίες» στις εφαρμογές τους.

Το 2017, το 90% του περιεχομένου που μοιράστηκαν οι χρήστες στα κοινωνικά μέσα ήταν βίντεο.

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι το πώς μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα. Κανένα περιεχόμενο δεν είναι πιο εντυπωσιακό από αυτό του βίντεο-περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την ενίσχυση του brand σας και τη διάδοση της προσέγγισής σας. Αυτή η μορφή marketing παρέχει άφθονες ευκαιρίες για να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας, προτού όλες οι μάρκες στραφούν σε βίντεο-περιεχόμενο για να επικοινωνήσουν με τα πολλά υποσχόμενα αποκτήματα τους.

Καθώς η καινοτομία στους αλγόριθμους των βίντεο βελτιώνεται συνεχώς, το βίντεο θα συνεχίσει να αυξάνεται με μεγαλύτερη αξία για τη δημιουργία δεσμεύσεων και την αύξηση του κοινού. Το περιεχόμενο μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές, συμπεριλαμβανομένων προβολών γραφείου αλλά και ζωντανών ροών (live streams).

Stories (Ιστορίες)

Τα Stories είναι μια διαδραστική μέθοδος επικοινωνίας στην οποία στρέφονται πολλές εταιρείες. Μετά την επιτυχημένη έναρξη των Instagram Stories το 2016, συγκεντρώνοντας πάνω από 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα σε ένα χρόνο, προβλέπεται ότι τα Stories θα αποτελέσουν το θεμέλιο για τις digital marketing στρατηγικές στο μέλλον. Το #Facebook ακολούθησε το παράδειγμά του εγκαθιστώντας Stories στην πλατφόρμα του μόλις στα τέλη του 2017.

Σήμερα, καθώς τα δεδομένα των καταναλωτών είναι τόσο εύκολα διαθέσιμα και οι ανταγωνιστές αγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών, τα εμπορικά σήματα αναμένεται να γίνουν «διαφανή» – μοιράζοντας τις υπηρεσίες τους, τις ομάδες και ακόμη και παρασκηνιακά πλάνα.

Τίποτα δεν είναι μυστικό στην ψηφιακή εποχή και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας.

Augmented Reality-AR (Αυξημένη Πραγματικότητα)

Η Αυξημένη Πραγματικότητα (AR) είναι μια τάση που εμφανίζεται σε όλους σχεδόν τους επιχειρηματικούς τομείς. Οι χρήστες δαπανούν κατά μέσο όρο το 69% του χρόνου των μέσων ενημέρωσης στο τηλέφωνό τους, σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές.

Την επόμενη χρονιά, αναμένεται ότι η κίνηση δεδομένων μέσω κινητών τηλεφώνων θα αποτελέσει το 80% της παγκόσμιας χρήσης του διαδικτύου. Θα ήταν τρέλα να αγνοήσουμε αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Το Pokemon Go παίρνει τα εύσημα αυτής της τάσης, με περισσότερα από 650 εκατομμύρια downloads κατά την πρώτη εβδομάδα από την έναρξη της εφαρμογής AR. Η Ikea προσφέρει επίσης μια εφαρμογή AR για αγοραστές, που τους επιτρέπει να τοποθετήσουν έπιπλα στο σπίτι τους πριν τα αγοράσουν.

Voice Search (Φωνητική αναζήτηση)

Με το λανσάρισμα του Home – φωνητικά ενεργοποιημένο ηχείο της Google – το 2017, η φωνητική αναζήτηση βρίσκεται στο επίκεντρο του digital marketing κλάδου. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 50% των αναζητήσεων Google θα διεξαχθεί φωνητικά το 2020 και είναι καιρός να αξιοποιηθεί η αγορά.

Αυτός ο συναρπαστικός νέος κόσμος μπορεί να φαίνεται εκφοβιστικός, αλλά υπάρχουν βασικά στοιχεία για να διασφαλιστεί ότι το brand μας εμφανίζεται στην φωνητική αναζήτηση.

Το Google Home τραβά τις απαντήσεις από την Google, έτσι οι παραδοσιακές στρατηγικές digital marketing SEO θα συνεχίσουν να λειτουργούν αρκετά καλά. Η έρευνα των λέξεων-κλειδιών θα είναι ζωτικής σημασίας για να εξασφαλίσουμε ότι θα μείνουμε στην κορυφή της αναζήτησης.

Chatbots

Τα Chatbots είναι μια μορφή αυτοματοποιημένου marketing η οποία συσχετίζεται παρόμοια με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.
Ωστόσο, με τους καταναλωτές να περιμένουν και, αρκετά συχνά, να απαιτούν απαντήσεις, προβλέπουμε ότι ο αριθμός των brand που χρησιμοποιούν τα bots θα αυξηθεί.
Παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και αποτελούν μια φανταστική μέθοδο digital marketing βοήθειας.

Τα #Chatbots δίνουν την ευκαιρία στις εταιρίες να αλληλεπιδρούν γρήγορα με το κοινό τους με τρόπο που δίνει την αίσθηση του προσωπικού. Καθώς τα bots γίνονται πιο έξυπνα και πιο «ανθρώπινα», μπορούμε να προσαρμόσουμε τη φωνή του brand μας και να στείλουμε εξατομικευμένα μηνύματα απευθείας στους χρήστες.

Ο τομέας του digital marketing είναι διαρκώς επεκτεινόμενος και καινοτόμος, με ολοκαίνουργιες μεθόδους επικοινωνίας και εργαλεία για τη σύγκριση των ανταγωνιστών που εμφανίζονται τακτικά.

Ακόμα και παρόμοιες στρατηγικές με το marketing περιεχομένου – μια παραδοσιακή στρατηγική marketing – θα γίνουν πιο στοχαστικές και εξατομικευμένες στο χρήστη και θα πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να προσαρμοστούμε. Για όσους δεν θέλουν ή δεν είναι έτοιμοι, θα παρατηρήσουν πτώση στις κατατάξεις τους και στους επισκέπτες τους.

Ωστόσο, η ενσωμάτωση των τάσεων θα σας βοηθήσει να μείνετε στην κορυφή του τομέα σας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top