Τάσεις: Τα εταιρικά προφίλ στο Twitter μπορούν τώρα να κρύψουν τις απαντήσεις στα tweets τους.

Τα brands  μπορούν να επιλέξουν να κρύψουν τις απαντήσεις για τα Tweets που δημιουργούν, αλλά οι χρήστες θα εξακολουθήσουν να βλέπουν κρυφές απαντήσεις.

Το Twitter δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ελέγχουν περισσότερο τις κοινωνικές αφηγήσεις τους με τη δυνατότητα να κρύβουν τις απαντήσεις του Tweet. Η λειτουργία κυκλοφορεί παγκοσμίως μετά από μήνες δοκιμών σε ορισμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Καναδά και των Η.Π.Α. Το Twitter έκανε την ανακοίνωση μέσω μιας δημοσίευσης στο blog την προηγούμενη Πέμπτη.

Πως δουλεύει. Οι χρήστες των brands μπορούν να επιλέξουν να κρύψουν τις απαντήσεις στα tweets που δημιουργούν.

Ωστόσο, οι απλοί χρήστες εξακολουθούν να βλέπουν και να συμμετέχουν σε κρυφές απαντήσεις επιλέγοντας την επιλογή “Προβολή κρυφών απαντήσεων” στην αναπτυσσόμενη λίστα του Tweet.

Ένας συντάκτης Tweet έχει επίσης τη δυνατότητα να εμφανίσει όλες τις απαντήσεις – ή μία μόνο απάντηση – ανά πάσα στιγμή.

Όταν ένας συγγραφέας του Tweet στείλει μια απάντηση, ο συντάκτης της απάντησης δεν θα ειδοποιηθεί.

Γιατί πρέπει να προσέξουμε. Όταν το χαρακτηριστικό γνώρισμα ήταν ακόμα σε δοκιμή, το Twitter δήλωσε ότι η πλειοψηφία των χρηστών κρύβει απαντήσεις που πιστεύουν ότι είναι άσχετες, εκτός θέματος και “ενοχλητικές”.

Για τα brands, η δυνατότητα απόκρυψης των απαντήσεων του Tweet θα μπορούσε να τους βοηθήσει να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στο πλαίσιο των δεσμεύσεών τους – όπως η απομάκρυνση των απαντήσεων στο spam.

Από την άλλη πλευρά, η απόκρυψη όλων των απαντήσεων μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στους χρήστες που βασίζονται σε απαντήσεις για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή το θέμα που συζητήθηκε.

Πώς είναι διαθέσιμο. Η λειτουργία απόκρισης απόκρυψης είναι πλέον διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο για όλους τους χρήστες του Twitter σε iOS, Android και υπολογιστών, αλλά προς το παρόν δεν διατίθεται στο Tweetdeck.

Η λειτουργία σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα από το Twitter για να συνεχίσει να καθαρίζει το οικοσύστημα του περιεχομένου του, παρέχοντας περισσότερα στοιχεία ελέγχου για τους χρήστες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top