Σημαντικά λάθη στο μάρκετινγκ περιεχομένου που κοστίζουν στις εταιρείες

Επί του παρόντος, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μία από τις πιο έξυπνες επενδύσεις που μπορεί να πραγματοποιήσει μια επιχείρηση, ειδικά εάν βρίσκεστε στα πρώτα στάδια. Αν και οι επιχειρήσεις έχουν την καλή πρόθεση να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές, δεν αποδεικνύουν πάντα αυτό που περίμεναν και καταλήγουν σε λάθη που κοστίζουν πολύ, καθώς οι νεοσύστατες εταιρείες αφιερώνονται πολύ στις πωλήσεις και μόνο ή καταλήγουν να αγνοούν το SEO. Θυμηθείτε ότι εάν είστε μία από αυτές τις επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αρχικά στάδια, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να ξοδέψετε τους λιγοστούς πόρους σας.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, θα απαριθμήσουμε τα κυριότερα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν εφαρμόζουν μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς σωστή στρατηγική. Πριν προχωρήσουμε, πρέπει να γνωρίζετε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τρόπος να παρέχετε στους πιθανούς πελάτες σας ενημερωτικό περιεχόμενο σε ερωτήσεις που αναζητούν, με σκοπό την κάλυψη κάθε ανάγκης. Όταν οι πελάτες, σιγά σιγά, θα αρχίσουν να βλέπουν σε εσάς κάποιον που εμπιστεύονται και τους προσφέρει απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχουν, με έμμεσο τρόπο θα τους προσελκύσετε και θα σας προσεγγίσουν αργότερα από μόνοι τους.

Σύμφωνα με έρευνα του Hubspot του 2020, περίπου το 40% των εμπόρων λένε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής τους. Παρακάτω, σας παραθέτουμε τις ακόλουθες συστάσεις για να δημιουργήσετε την καλύτερη στρατηγική περιεχομένου χωρίς να κάνετε τα ακόλουθα λάθη:

1.Χρησιμοποιείτε ογκώδη και περίπλοκα δεδομένα για να αναπτύξετε τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Μην χτίζετε μια στρατηγική από το μηδέν, χωρίς βάση και λαμβάνοντας υπόψη μόνο τι πιστεύετε ότι θα ήθελε ο αναγνώστης σας. Εάν ενεργήσετε με αυτήν την οπτική, η στρατηγική σας πιθανότατα θα αποτύχει, καθώς δεν έχετε δεδομένα που δικαιολογούν το ενδιαφέρον των πελατών σας. Προσπαθήστε να αναλύσετε τους ανταγωνιστές για να δείτε ποια άρθρα ιστολογίου δημιουργούν απόδοση επένδυσης, καλύτερη αλληλεπίδραση. Συγκεντρώστε τα θέματα και προσθέστε τα στο συντακτικό ημερολόγιό σας. Ξεκινήστε θέτοντας τις ακόλουθες ερωτήσεις: Σε τι είδους κοινό απευθύνομαι; Το περιεχόμενο ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς; Τι αξία φέρνει; Όταν δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, είναι πιθανό να θεωρηθείτε ως κύριος στο θέμα, ότι είστε ειδικός. Και οι καλύτερες επιπτώσεις είναι ότι το περιεχόμενό σας θα διαβαστεί, θα κοινοποιηθεί από τους αναγνώστες σας στα δικά τους δίκτυα, αυξάνοντας την δημοφιλία της μάρκας σας.

2.Καθορίζετε τον στόχου κάθε θέματος μάρκετινγκ περιεχομένου.

Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας δεν θα είναι έτοιμοι να αγοράσουν από εσάς από την πρώτη κιόλας φορά που θα ακούσουν την εταιρεία σας. Αρχικά αναπτύσσοντας ένα συγκεκριμένο θέμα που αγγίζει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, θα συνειδητοποιήσουν ότι έχουν ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσουν, θα διερευνήσουν και θα εξετάσουν τις διαφορετικές λύσεις και στο τέλος θα πάρουν μια αγοραστική απόφαση για να το λύσουν.

3.Δεν λαμβάνετε υπόψη το SEO.

Αυτό το σφάλμα είναι πολύ συνηθισμένο, επομένως ακολουθούνται πάντα οι συστάσεις για την εφαρμογή του. Οι μηχανές αναζήτησης δημιουργούν δέκα φορές περισσότερη επισκεψιμότητα ιστότοπου από οποιοδήποτε άλλο κανάλι που έχετε αποφασίσει να εφαρμόσετε, οπότε η επένδυση στο SEO θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.

4.Αναθεώρηση απόδοσης του μάρκετινγκ περιεχομένου.
Ένα λάθος που δεν πρέπει να κάνετε είναι να μην αφιερώσετε χρόνο για να αναθεωρήσετε την απόδοση των προσπαθειών που κάνετε, εάν κάτι δεν λειτουργεί δεν θα το γνωρίζετε και επομένως δεν θα μπορείτε να κόψετε τη συγκεκριμένη τακτική για να πάρετε πολύ περισσότερο πολύτιμες πρωτοβουλίες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top