Πώς το μάρκετινγκ επιρροής δημιουργεί τη νέα βιτρίνα

Παρόλο που οι περιορισμοί αίρονται τώρα και αρχίζουμε να βλέπουμε μια αχτίδα της πολυδιαφημισμένης οικονομικής ανάκαμψης, υπάρχει ακόμη πολύ μεγάλη αβεβαιότητα. Μεγάλα ερωτήματα παραμένουν σχετικά με το αν θα γευτούμε ποτέ την πραγματική επιστροφή στο πώς ήταν τα πράγματα προ πανδημίας όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά και πώς ακριβώς θα τα καταφέρουμε..

Τα εμπορικά σήματα λιανικής είχαν να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις σε πολλά επίπεδα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς αναγκάστηκαν να συμβαδίσουν με ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο και να βρουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους αγοραστές σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μια βασική πρόκληση από την άποψη του μάρκετινγκ ήταν η απώλεια της δυνατότητας δημιουργίας οπτικής δέσμευσης με τους καταναλωτές.

Ο εγκέφαλός μας είναι σχεδιασμένος να ανταποκρίνεται σε οπτικά ερεθίσματα, και οι λιανοπωλητές το γνωρίζουν αυτό εδώ και καιρό και το χρησιμοποιούν προς όφελός τους δημιουργώντας όμορφα περιβάλλοντα όπως προσεκτικά επιμελημένες βιτρίνες καταστημάτων και καμπάνιες βίντεο εντός του καταστήματος. Με την πάροδο των ετών, οι έμποροι λιανικού εμπορίου βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις τεχνικές για να επιτύχουν τους στόχους μάρκετινγκ, και ως αγοραστές έχουμε συνηθίσει σε πράγματα όπως η περιήγηση στις βιτρίνες των καταστημάτων και η παρακολούθηση τεράστιων οθονών εντός των καταστημάτων που τρέχουν διαφημιστικές καμπάνιες σε επανάληψη για να αντλήσουμε έμπνευση για νέες τάσεις και στυλ.

Γεμίζοντας το οπτικό κενό

Με το φυσικό λιανικό εμπόριο να έχει λίγο πολύ “μαζευτεί”, οι παραδοσιακές τακτικές για αυτά τα οπτικά ερεθίσματα έχουν σχεδόν καταργηθεί για τους λιανοπωλητές. Η κάλυψη αυτού του κενού και η εξεύρεση νέων τρόπων για να βοηθηθούν οι καταναλωτές να οπτικοποιήσουν νέα στυλ, νέα προϊόντα και νέες εμφανίσεις έχει θέσει στους εμπόρους λιανικής πώλησης μια τεράστια πρόκληση. Ακριβώς επειδή ο οπτικός αντίκτυπος αυτών των καναλιών έπαιζε πάντα τόσο σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, είναι ζωτικής σημασίας τα brands λιανικής να βρουν τρόπους να τον αναπαράγουν στον ψηφιακό χώρο.

Αλλά πώς μπορούν να το κάνουν αυτό;

Η διαφήμιση σε οθόνες είναι μια οδός που μπορούν να ακολουθήσουν (και ακολουθούν) τα brands για να προσεγγίσουν τον καταναλωτή πιο ελκυστικά. Στην αρχή της πανδημίας είδαμε πολλά εμπορικά σήματα να κάνουν μεγάλες περικοπές σε αυτόν τον τομέα, αλλά έχουν αρχίσει να το ενεργοποιούν ξανά τους τελευταίους μήνες. Η προβολή ως κανάλι επαναστόχευσης, αν και αποτελεσματική, χρησιμοποιείται παραδοσιακά για να στοχεύει ανθρώπους που έχουν ήδη ασχοληθεί με το brand και αναζητούν κάτι συγκεκριμένο. Και θα έλεγα ότι από τότε που οι κοινωνικές πλατφόρμες έγιναν πιο περιζήτητες για διαφήμιση, δεν έχουν θεωρηθεί ή χρησιμοποιηθεί ως κανάλι μέσω του οποίου τα brands αισθάνονται ότι μπορούν να οδηγήσουν σε αποτελεσματική έμπνευση.

Σε αυτό το σημείο, πιστεύω ότι η αξιοποίηση της δύναμης των διαδικτυακών επιρροών είναι ζωτικής σημασίας στο σημερινό κλίμα. Το μάρκετινγκ επιρροής ήταν πάντα σημαντικό για τα brands προκειμένου να συνδεθούν με το κοινό-στόχο τους, αλλά η πανδημία το έχει κάνει ακόμη πιο σημαντικό. Ο οργανισμός μάρκετινγκ επιρροής Takumi δημοσίευσε μια έκθεση στα τέλη του 2020, η οποία διαπίστωσε ότι οι έμποροι έχουν σίγουρα αφομιώσει αυτή την ιδέα. Η έκθεση αναφέρει ότι το 73% των επιχειρήσεων είχαν αυξήσει τις δαπάνες τους για το μάρκετινγκ επιρροής. Συνδυάστε το αυτό με την αύξηση της σημασίας των κοινωνικών πλατφορμών και μπορείτε να καταλάβετε γιατί αποτελεί το δρόμο της επιτυχίας για τα brands του σήμερα.

Αξιοποίηση του πιστού κοινού

Οι άνθρωποι έχουν γίνει πολύ πιο εξαρτημένοι από τις κοινωνικές πλατφόρμες, όπως το Instagram, για να τους κρατούν συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο καθώς προσφέρουν εντυπωσιακά οπτικά εφέ και αυτό είναι κάτι που πραγματικά μαγεύει το κοινό. Οι δυνητικοί αγοραστές αναζητούν στους αγαπημένους τους διαδικτυακούς επιρροείς έμπνευση σχετικά με το τι να φορέσουν ή τι προϊόντα να χρησιμοποιήσουν, καθώς και πληροφορίες για τις επερχόμενες τάσεις. Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα brands της μόδας και της ομορφιάς, αφού οι άνθρωποι αναζητούν πλέον τα πάντα, από DIY ιδέες μέχρι και για την επίπλωση του σπιτιού. Είναι σημαντικό για τους εμπόρους, να χρησιμοποιήσουν όσο μπορούν τους διαδικτυακούς επιρροείς για να έχουν ένα απίστευτα πιστό κοινό.

Αξιοποιώντας τόσο αυτή την αφοσίωση όσο και τη μετατόπιση των καταναλωτικών συνηθειών περιήγησης, η συνεργασία με σημαντικούς επηρεαστές μπορεί να προσφέρει στα brands την τέλεια ευκαιρίας μέσω της οποίας θα αναδημιουργήσουν αυτή την αίσθηση οπτικής δέσμευσης με τους πελάτες-στόχους τους. Συν τοις άλλοις, επειδή ουσιαστικά εμπλέκεστε με τους καταναλωτές σε ένα περιβάλλον και σε μια στιγμή που αυτοί βρίσκονται ήδη στις συσκευές τους και αναζητούν έμπνευση, εντάσσεστε άμεσα και αποτελεσματικά στο δρόμο προς την αγορά λόγω και της ψηφιακής διαφήμισης, κάνοντας περισσότερους καταναλωτές να σας προτιμήσουν.

Αυτοί οι παράγοντες συνδυάζονται για να τοποθετήσουν δυναμικά τους επηρεαστές στο εμπορικό παιχνίδι, ώστε να επιτρέψουν στους εμπόρους λιανικής να δημιουργήσουν μια νέα ηλεκτρονική βιτρίνα. Κάτι που μπορεί να αναπαράγει σε μεγάλο βαθμό τη δύναμη του offline κόσμου που έχουν συνηθίσει.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top