Πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να ανταποκριθούν στις σημερινές προκλήσεις

Τέσσερα ερωτήματα στα οποία οι περισσότερες εταιρείες και ιδιώτες αναζητούν απαντήσεις:

1. Διαχείριση αλλαγών: Πώς κατευθύνεται κανείς προς την σωστή αλλαγή;
2. Το μέλλον: Πώς θα είναι το μέλλον;
3. Σύγχρονη ηγεσία: Πώς να ηγηθώ σήμερα;
4. Στοχευμένη ανάπτυξη: Πώς μπορεί κανείς να αναπτυχθεί/να παραμείνει σχετικός;

Το σημερινό άρθρο όπως καλά καταλάβατε, επικεντρώνεται σε θέματα ηγεσίας.

Η ηγεσία σήμερα αποτελεί πρόκληση για μυριάδες λόγους. Αυτοί οι λόγοι περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται σε):

Ταχύτητα της αλλαγής: Κάποιος άφησε το δάχτυλό του στο κουμπί fast-forward του σύγχρονου κόσμου.

Παγκοσμιοποίηση: Από την κλιματική αλλαγή έως την άνοδο της Κίνας και τη πανδημία, κάθε επιχείρηση είναι εκτεθειμένη σε παγκόσμιες δυνάμεις.

Διαγενεακές προκλήσεις: Παντού υπάρχουν διαφορές στις προσδοκίες, τις βιωμένες εμπειρίες, τις μεθόδους επικοινωνίας και πολλά άλλα μεταξύ των πολλών γενεών που πρέπει να συνεργαστούν.

Τεχνολογικές διαταραχές: Ζούμε στην εποχή των πλατφορμών, όπου η επόμενη γενιά κβαντικών υπολογιστών, τα εκθετικά άλματα στη μηχανική μάθηση, η ανάπτυξη του 5G και η άνοδος των νέων διεπαφών (επαυξημένη πραγματικότητα και VR) θα κάνουν τις προηγούμενες διαταραχές να μοιάζουν με παιδικό παιχνίδι.

Διαχείριση απομακρυσμένου και κατανεμημένου εργατικού δυναμικού: Ορισμένες εταιρείες θα κλιθούν να διαχειριστούν υβριδικά και κατανεμημένα εργατικά δυναμικά.

DEI: Η σημασία της πολυμορφίας, της ισότητας και της ενσωμάτωσης είναι απαραίτητη για τις εταιρείες ώστε να προσελκύουν και να διατηρούν ταλέντα, να παραμένουν καινοτόμες και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών.

Περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση: Κάθε εταιρεία παρακολουθείται από τους επενδυτές και τους καταναλωτές ως προς τις μετρήσεις ESG.

Σκοπός και αξίες: Αυτά είναι τα κλειδιά για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας.

Οι εργαζόμενοι, οι συνεργάτες και οι πελάτες έχουν πλέον πρόσβαση στο πώς αισθάνονται οι άνθρωποι για την ηγεσία και την εταιρική κουλτούρα, επισκεπτόμενοι διαδικτυακούς προορισμούς.

Τα ηγετικά χαρακτηριστικά που “Φωτίζουν το δρόμο”Ο καθένας μπορεί να μάθει και να αναπτύξει τα χαρακτηριστικά ενός ηγέτη, αν το επιθυμεί και είναι πειθαρχημένος σε αυτό.

Ικανότητα: Για να γίνετε ηγέτης σε οποιονδήποτε τομέα, σε οποιοδήποτε επίπεδο, πρέπει να εξασφαλίσετε την επάρκεια. Κάποιος πρέπει να μάθει μια τέχνη, να ακονίζει τις δεξιότητές του και να βελτιώνεται συνεχώς για να παραμένει επίκαιρος. Οι ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία και τον πολιτισμό σημαίνουν ότι η ημιζωή όσων έχει μάθει κανείς φθίνει γρήγορα, και η δεξαμενή καυσίμων της ικανότητας πρέπει να γεμίζει συνεχώς.

Διαχείριση χρόνου: Οι τρεις δεξιότητες διαχείρισης χρόνου που απαιτούνται για να γίνει κάποιος ηγέτης είναι η ικανότητα να εξισορροπεί τις ανάγκες του σήμερα και ταυτόχρονα να προετοιμάζει τον εαυτό του για την επιτυχία του αύριο- η ανάθεση αρμοδιοτήτων ώστε να επιτρέπει στον εαυτό του να σκέφτεται και να αναπτύσσει το ταλέντο γύρω του- και ο προϋπολογισμός χρόνου με μηδενική βάση, που σημαίνει να αφαιρείτε κάτι από το πρόγραμμά σας κάθε φορά που προσθέτετε κάτι σε αυτό.

Ακεραιότητα: Η εμπιστοσύνη είναι ένα ανεκτίμητη.

Ενσυναίσθηση: Οι ηγέτες επιφέρουν αλλαγές και επιτυγχάνουν στόχους φέρνοντας μαζί τους και άλλους ανθρώπους. Για να γίνει αυτό, είναι βασικό να καταλάβετε από πού προέρχονται όσα νιώθουν και προβάλλουν οι άνθρωποι – ποιοι είναι οι φόβοι, οι ανησυχίες και οι προκλήσεις τους, καθώς και οι ελπίδες, οι επιθυμίες και τα όνειρά τους.

Ευπάθεια: Αυτή είναι μια δύναμη, όχι μια αδυναμία. Μιλώντας κάποιος για πράγματα που τον απασχολούν, αποκαλύπτει την ανθρωπιά του και γίνεται πιστευτός.

Έμπνευση: Μετά τα γεγονότα, τα δεδομένα, τα PowerPoints και τα λογιστικά φύλλα, συχνά παραμένουμε μη πεπεισμένοι, δύσπιστοι και διστακτικοί. Λέμε στους εαυτούς μας ιστορίες για να ζήσουμε. Η αφήγηση ιστοριών είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να οραματιστούν και να φτάσουν σε ένα άλλο επίπεδο.

Υποστηρίξτε την αλήθεια

Οι επιτυχημένες εταιρείες και τα άτομα συχνά μηχανεύονται τη δική τους πτώση. Αυτό συμβαίνει ίσως λόγω κάποιων λανθασμένων ευθυγραμμισμένων κινήτρων.

Σκεφτείτε το λαϊκό παραμύθι για τον αυτοκράτορα που δεν είχε ρούχα. Κανείς δεν μίλησε, είτε επειδή φοβήθηκε, είτε επειδή οι ηγέτες έκαναν τα στραβά μάτια, είτε επειδή ήταν αρκετά παραπλανημένοι ώστε να πείσουν τους εαυτούς τους ότι ο αυτοκράτορας φορούσε πράγματι τα καλά του.

Οι καλύτεροι ηγέτες δημιουργούν ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι μπορούν να εκφράζουν αυτό που βλέπουν και το αναζητούν συνεχώς οι ίδιοι. Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις:

  •  Πείτε αυτό που σκέφτεστε. Αν δεν μπορείτε να το κάνετε, θα πρέπει να μάθετε να το κάνετε.
  • Μην υποθέτετε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ποιο είναι το θέμα που σας απασχολεί. Αν το αναφέρετε, θα σας σέβονται περισσότερο.
  • Μην πηγαίνετε ενάντια στο ένστικτό σας. Η δυναμική των ομάδων και του πλήθους συχνά παίρνει τη σκυτάλη στη λήψη αποφάσεων.
  • Κάποιος βελτιώνεται σιγά σιγά με την πάροδο του χρόνου -κάποιες μέρες είστε ο δάσκαλος, άλλες ο μαθητής. Η πρακτική της συνεχούς βελτίωσης είναι αυτό που οδηγεί στην επιτυχία όχι μόνο τους αθλητές, αλλά όλους τους ανθρώπους.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top