Πώς λειτουργεί η κατάταξη στο Instagram;

Μάθετε πώς το Instagram μετατρέπει τα αποτελέσματα αναζήτησης και πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας ώστε να κατατάσσεται για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους.

Ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, εξηγεί πώς η εφαρμογή μετατρέπει τα αποτελέσματα αναζήτησης και μοιράζεται μερικές βέλτιστες πρακτικές SEO του Instagram.

Ο Mosseri έχει ήδη μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι αλγόριθμοι σύστασης του Instagram φέρνουν στην επιφάνεια περιεχόμενο στην κύρια ροή, στις ιστορίες, στα reels και στην σελίδα Αναζήτησης.

Ο τρόπος με τον οποίο το Instagram μετατρέπει τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι διαφορετικός, επειδή βασίζεται στην εισαγωγή κειμένου από τον χρήστη προκειμένου να επιστρέψει αποτελέσματα. Ενώ η σελίδα Αναζήτησης, για παράδειγμα, συμπληρώνει το περιεχόμενο αυτόματα.

Το Instagram στοχεύει στην οργάνωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης με βάση το τι είναι πιο σχετικό για τον εκάστοτε χρήστη.

Ο Mosseri εξηγεί:

“Ας πούμε ότι ενδιαφέρεστε να βρείτε φωτογραφίες του διαστήματος αφού έχετε δει το μπλε φεγγάρι. Όταν πατάτε τη γραμμή αναζήτησης στη σελίδα Αναζήτησης, το πρώτο πράγμα που βλέπετε είναι οι πρόσφατες αναζητήσεις σας. Καθώς αρχίζετε να πληκτρολογείτε “διάστημα”, σας εμφανίζουμε λογαριασμούς, ήχο, hashtags και μέρη που ταιριάζουν με το κείμενο της αναζήτησής σας. Σε αυτή την περίπτωση, εμφανίζονται αποτελέσματα όπως τα @διάστημα και #διάστημα επειδή η λέξη διάστημα εμφανίζεται στο όνομά τους”.

Σήματα Κατάταξης αναζήτησης στο Instagram

Εκτός από το κείμενο που εισάγει ο χρήστης, ο αλγόριθμος αναζήτησης του Instagram χρησιμοποιεί πληροφορίες από λογαριασμούς, hashtags και μέρη για την κατάταξη των αποτελεσμάτων.

Τα κορυφαία σήματα κατάταξης του Instagram κατά σειρά σπουδαιότητας είναι τα εξής:

  • Το κείμενό σας: Το κείμενο που εισάγετε στη γραμμή αναζήτησης είναι το πιο σημαντικό σήμα κατάταξης του Instagram. Θα προσπαθήσει πρώτα να ταιριάξει το κείμενο με σχετικά ονόματα χρηστών, βιογραφικά, λεζάντες, hashtags και θέσεις.
  • Η δραστηριότητά σας: Αυτό περιλαμβάνει λογαριασμούς που ακολουθείτε, αναρτήσεις που έχετε δει και τον τρόπο με τον οποίο έχετε αλληλεπιδράσει με λογαριασμούς στο παρελθόν.
  • Το Instagram εμφανίζει συνήθως τους λογαριασμούς και τα hashtags που ακολουθείτε ή επισκέπτεστε υψηλότερα από εκείνους που δεν ακολουθείτε.
  • Συμμετοχή των χρηστών: Όταν υπάρχουν πολλά πιθανά αποτελέσματα, το Instagram θα εξετάσει τα σήματα εμπλοκής. Αυτά περιλαμβάνουν τον αριθμό των κλικ, των likes, των κοινοποιήσεων και των follow για έναν συγκεκριμένο λογαριασμό, hashtag ή τόπο.
Βέλτιστες πρακτικές SEO του Instagram

Ο Mosseri προσφέρει τις ακόλουθες συμβουλές για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο εύκολο να βρεθεί στο Instagram.

Επιλέξτε ένα σχετικό όνομα χρήστη και όνομα προφίλ.

Με το κείμενο να είναι το πιο σημαντικό σήμα κατάταξης, θα πρέπει να προσπαθήσετε να επιλέξετε ένα όνομα προφίλ που σχετίζεται με το περιεχόμενό σας. Αυτό είναι το καλύτερο στοίχημά σας για να εμφανιστείτε σε σχετικές αναζητήσεις.

Εάν το κοινό σας σας γνωρίζει με ένα συγκεκριμένο όνομα, συμπεριλάβετε αυτό το όνομα στο όνομα χρήστη ή στο προφίλ σας, ώστε να εμφανίζεστε όταν σας αναζητούν.

Συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά και τοποθεσίες στο βιογραφικό σας.

Το κείμενο στο βιογραφικό σας έχει επίσης σημασία, οπότε συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά και τοποθεσίες. Βεβαιωθείτε ότι το βιογραφικό σας περιέχει κείμενο σχετικά με το ποιος είστε και με τι ασχολείται η σελίδα σας.

Εάν ο λογαριασμός σας είναι συγκεκριμένης τοποθεσίας, όπως μία επιχείρηση ή μία ιστοσελίδα, η κοινοποίηση της τοποθεσίας σας στο βιογραφικό σας μπορεί να διευκολύνει τους χρήστες να σας βρουν.

Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά και hashtags στις λεζάντες.

Για να βρεθεί μια δημοσίευση στην Αναζήτηση, βάλτε λέξεις-κλειδιά και hashtags στη λεζάντα, όχι στα σχόλια.

Ποινές αναζήτησης στο Instagram

Ακριβώς όπως η Google έχει ποινές, η παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών σύστασης του Instagram μπορεί να οδηγήσει σε υποβιβασμό του περιεχομένου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Instagram μπορεί να τιμωρήσει μεμονωμένες αναρτήσεις, ολόκληρους λογαριασμούς ή ολόκληρα hashtags.

Εξηγώντας τον τρόπο με τον οποίο εκδίδονται οι ποινές, ο Mosseri αναφέρεται στο shadowbanning χωρίς να χρησιμοποιεί απευθείας τον όρο (είναι η πρακτική του αποκλεισμού ή μερικού αποκλεισμού ενός χρήστη ή του περιεχομένου του από μια διαδικτυακή κοινότητα, έτσι ώστε να μην είναι άμεσα εμφανές στον χρήστη ότι έχουν απαγορευτεί.).

Δηλώνει:

“Λογαριασμοί που δημοσιεύουν spam ή παραβιάζουν τις οδηγίες μας μπορεί να εμφανίζονται χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και μπορεί να χρειαστεί να αναζητήσετε το πλήρες όνομα χρήστη τους για να τους βρείτε”.

Ένας λογαριασμός shadowbanned στο Instagram είναι παρόμοιο με το να λειτουργεί ένας ιστότοπος, ενώ αυτός έχει αποπροσδιοριστεί στη Google. Ο μόνος τρόπος για να δείτε το περιεχόμενο είναι να το επισκεφθείτε απευθείας.

Το Instagram έχει ένα ξεχωριστό σύνολο κατευθυντήριων γραμμών για την κοινότητα που διαφέρουν από τις κατευθυντήριες γραμμές σύστασης. Εάν αυτές παραβιαστούν, τότε ο λογαριασμός αφαιρείται εντελώς από τον ιστότοπο.

Επόμενες βελτιώσεις στην αναζήτηση στο Instagram

Το Instagram θα ξεκινήσει σύντομα μια σειρά βελτιώσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα επιτρέπουν στους χρήστες να βρίσκουν περισσότερα από λογαριασμούς και hashtags.

Ο Mosseri λέει ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε μια “πλήρη εμπειρία σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης” που θα διευκολύνει τους ανθρώπους να κάνουν μια “βαθιά κατάδυση” στα ενδιαφέροντά τους.

Το Instagram σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι χρήστες μπορούν να κάνουν αναζήτηση και να επιτρέψει μεγαλύτερη εξερεύνηση θεμάτων.

Επί του παρόντος, μια αναζήτηση στο Instagram για τη λέξη “διάστημα” θα επιστρέψει λογαριασμούς και hashtags με τη λέξη “διάστημα”. Σύντομα η ίδια αναζήτηση θα μπορεί να επιστρέφει φωτογραφίες και βίντεο του διαστήματος, εκτός από λογαριασμούς και hashtags.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top