Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ 

Μία από τις τεχνολογικές εξελίξεις που αναπτύσσονται την τελευταία δεκαετία είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και συνεχίζει να αλλάζει το παιχνίδι του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι τεχνολογικές εξελίξεις που εκτυλίσσονται τώρα, θα καταστήσουν την AI ισχυρή στις ανερχόμενες τάσεις του μέλλοντος.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένα τόσο καυτό θέμα και όλοι έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στις τελευταίες εξελίξεις, λόγω του ότι δίνει συνεχώς συναρπαστικές και νέες ευκαιρίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ να αναπτυχθεί. Επειδή η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένας αναπτυσσόμενος κλάδος, οι επιχειρήσεις πρέπει να συμβαδίζουν με τις τάσεις και τις αλλαγές για να διατηρήσουν την επιχείρησή τους σε υψηλές θέσεις.

Για το λόγο αυτό, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνεργάζονται με μία έμπειρη εταιρεία μάρκετινγκ για να διασφαλίσουν ότι η επιχείρησή τους θα παραμένει σε καλό δρόμο κατά τη διάρκεια του διαρκώς εξελισσόμενου κόσμου της βιομηχανίας AI και του χώρου του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αν είστε περίεργοι για το τι επιφυλάσσουν οι εξελίξεις της AI για τον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ στο μέλλον, ήρθατε στο σωστό μέρος. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε μια επισκόπηση του τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη, πώς θα επηρεάσει τις διάφορες προσπάθειες μάρκετινγκ και πώς διαμορφώνει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τεχνητή Νοημοσύνη και ψηφιακό μάρκετινγκ

Πριν βουτήξουμε στα βαθιά, στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης, πρέπει πρώτα να καταλάβετε τι είναι και τη σύνδεσή της με το ψηφιακό μάρκετινγκ. AI (Artificial Intelligence) σημαίνει Τεχνητή Νοημοσύνη και χρησιμοποιεί αυτό το είδος τεχνολογίας για τη δημιουργία αυτοματοποιημένων αποφάσεων με βάση τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, τις παρατηρήσεις του κοινού και τις οικονομικές τάσεις.

Λόγω του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η AI, μπορεί να είναι απίστευτα ισχυρή στην υποβοήθηση των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ του brand σας, εντοπίζοντας τάσεις, δεδομένα, δυνητικό κοινό και πολλά άλλα.

Τεχνητή νοημοσύνη και μάρκετινγκ Pay-Per-Click

Μία από τις εξελίξεις στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ pay-per-click (PPC). Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ αναζήτησης επιτρέπει σε μια επιχείρηση να διεξάγει εκστρατείες, να αυξήσει την εμβέλεια της και να δημιουργήσει πωλήσεις μέσω της τοποθέτησης διαφημίσεων σε διάφορα δίκτυα αναζήτησης. Για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες αυτής της μεθόδου μάρκετινγκ, πρέπει να παρακολουθείτε τις καμπάνιες που δημιουργείτε και να τις βελτιώνετε με βάση την παρακολούθηση των αναλυτικών σας στοιχείων.

Με την πάροδο των ετών, η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτέλεσε βασικό παράγοντα για την απόκτηση της μεγαλύτερης δυνατής αξίας από αυτές τις εκστρατείες PPC, και πολλοί προβλέπουν ότι θα συνεχίσει να είναι έτσι. Η Google συνέχισε να βελτιώνει τους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης και εμπλέκει όλο και περισσότερο τις μηχανές στη διαδικασία PPC.

Για να γνωρίζετε πώς λειτουργεί η AI με το μάρκετινγκ PPC, πρέπει να καταλάβετε πώς λειτουργεί η PPC. Οι αλγόριθμοι που εφάρμοσε η Google για αυτό το είδος διαφήμισης διαχειρίζεται τις προσφορές και βελτιστοποιεί τις λέξεις-κλειδιά για να ωθήσει τις μετατροπές για την καμπάνια σας. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα κενά στον αλγόριθμο που ίσως χρειαστεί να συμπληρώσετε για να μεγιστοποιήσετε την υπηρεσία του.

Ως εταιρεία μάρκετινγκ, η δουλειά μας είναι να παρακολουθούμε την πρόοδο των διαφημιστικών καμπανιών των πελατών μας και να παρεμβαίνουμε όταν χρειάζεται. Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αρχίσει να αναγνωρίζει και αυτές τις λεπτομέρειες.

Με την AI και τις εξειδικευμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ, θα μπορέσετε να συγκεντρώσετε πολύτιμα δεδομένα που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διαφημίσεις PPC και να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο πουλάτε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη την ανάγκη συμμετοχής των ανθρώπων στις PPC;

Αυτή είναι μια ερώτηση που γίνεται συχνά. Θα έρθει ένα σημείο όπου η νοημοσύνη της μηχανικής μάθησης της AI θα αντικαταστήσει την ανάγκη να συμμετέχει ένας άνθρωπος στις καμπάνιες; Η απάντηση είναι ενδεχομένως, αλλά σίγουρα όχι στο κοντινό μέλλον.

Ορισμένοι τομείς της PPC απαιτούν δημιουργικότητα. Στην περίπτωση της δημιουργικότητας, οι άνθρωποι θα υπερτερούν σχεδόν πάντα έναντι των ρομπότ. Οι μηχανές είναι εξαιρετικές στο να βρίσκουν συσχετισμούς μέσα στα δεδομένα, αλλά πάντα θα υπάρχει η ανάγκη να συνδεθείτε συναισθηματικά με το κοινό σας μέσω των μηνυμάτων και της ταυτότητας του μάρκετινγκ, κάτι που δεν είναι κάτι που η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να κάνει καλά – τουλάχιστον ακόμα.

Τεχνητή νοημοσύνη και βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Με την πάροδο των χρόνων, η AI έχει ήδη φέρει επανάσταση στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μέσω πολλών λογισμικών και ψηφιακών εξελίξεων. Ωστόσο, το λογισμικό SEO εξακολουθεί να μαθαίνει πώς να ξεπερνά τις ανθρώπινες ικανότητες- γι’ αυτό μπορεί να χρειαστεί λίγη ακόμη βοήθεια.

Οι άνθρωποι είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί στη χρήση και την έρευνα των σωστών λέξεων-κλειδιών που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και είναι πιο αποτελεσματικοί στη δημιουργία σχέσεων με άλλες διαδικτυακές οντότητες. Ωστόσο, η Τεχνητή Νοημοσύνη από τότε που έχει ενσωματωθεί στην εκμάθηση των αλγορίθμων της Google, χρησιμεύει ως ένα πολύ δυνατό  εργαλείο για το ψηφιακό μάρκετινγκ που αλλάζει το παιχνίδι..ριζικά.

Μόλις η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι σε θέση να επικοινωνεί σε ανθρώπινο επίπεδο, πολλά τεχνικά μέρη των εργαλείων μάρκετινγκ, όπως το SEO, θα επωφεληθούν και οι λειτουργίες θα γίνονται καλύτερα από μηχανές και διάφορα λογισμικά.

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη εξελιχθεί περαιτέρω τα επόμενα έτη, θα οδηγήσει σε περισσότερες προόδους στην ανάπτυξη διαφόρων στρατηγικών μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με ένα άρθρο στο trueNorth, το 61% των marketers πιστεύει ότι η AI αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής τους για τα δεδομένα. Περίπου το 80% των ηγετών τεχνολογίας και των ιδιοκτητών επιχειρήσεων παρατηρούν ότι οι ομάδες και οι λειτουργίες είναι πιο παραγωγικές και αποτελεσματικές λόγω της AI και ενισχύουν την παραγωγικότητα κατά 40%.

Εκτός από αυτό, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το 97% των χρηστών κινητών τηλεφώνων χρησιμοποιούν φωνητικούς βοηθούς με Τεχνητή Νοημοσύνη για να τους βοηθήσουν στις εργασίες τους και να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η AI έχει γίνει πιο προσιτή στο κοινό, επιτρέποντας στους ανθρώπους να βελτιώνουν καθημερινά την εργασία τους και στους οργανισμούς να εργάζονται αποτελεσματικά, συλλέγοντας και αναλύοντας αποτελεσματικά δεδομένα, προβλέποντας τις ψηφιακές τάσεις και βελτιώνοντας την ποιότητα της μάρκας σε ένα εξελισσόμενο τοπίο μάρκετινγκ.

Παρόλο που πολλοί εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ στις εκστρατείες τους, τα ψηφιακά μοντέλα αρχίζουν να ηγούνται. Ωστόσο, οι έμποροι παντρεύουν τις συμβατικές προσπάθειες μάρκετινγκ με τις ψηφιακές στρατηγικές, επειδή και οι δύο εστιάζουν στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Εξαιτίας αυτού, γεννιέται η αυτοματοποίηση, οι ψηφιακές πωλήσεις και η εικονική υποστήριξη πελατών.

Μόλις η Τεχνητή Νοημοσύνη ενσωματωθεί στις παραδοσιακές επιχειρήσεις, το συμβατικό μάρκετινγκ θα ξεχαστεί προ πολλού και οι εκστρατείες μάρκετινγκ που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη θα αναλάβουν τα ηνία. Αυτό θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να πετύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους ταχύτερα, να προσεγγίσουν ένα ακόμη ευρύτερο κοινό και να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των λειτουργιών τους.

Τεχνητή νοημοσύνη και κερδοφορία

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα γίνει ζωτικό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις, επειδή θα τις βοηθήσει να εξοικονομήσουν χρήματα και να αυξήσουν το κέρδος τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η τεχνολογία AI θα βοηθήσει τους εμπόρους να προβλέψουν τις τάσεις που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες στρατηγικές για την ενίσχυση των προσπαθειών μάρκετινγκ.

Εκτός αυτού, δεδομένου ότι η AI μπορεί να συλλέγει και να αναλύει πληροφορίες, θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν αποφάσεις βασισμένες σε γεγονότα, επιτρέποντάς τους να διαθέσουν τον σωστό προϋπολογισμό και στόχο για τις εκστρατείες τους. Για το λόγο αυτό, θα είστε σε θέση να παράγετε πιο έξυπνες και αποτελεσματικές διαφημίσεις που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας οικονομικά αποδοτικά.

Συμπέρασμα

Προχωρώντας προς τα εμπρός, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να προσφέρει θετική επίδραση στο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ θα είναι πιο βιώσιμες, επεκτάσιμες και θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις τάσεις μάρκετινγκ παγκοσμίως. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να αρχίσετε να σχεδιάζετε την ενσωμάτωση της δύναμης της Τεχνητής Νοημοσύνης στις εκστρατείες μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, ώστε να μπορείτε να ενσωματώσετε σωστά τις νέες τεχνικές, τάσεις και προσπάθειες για να διασφαλίσετε ότι το brand σας είναι πάντα έτοιμo για τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής.

Σχετικά άρθρα:

Μηχανική Μάθηση, Η αναγέννηση και η επανάσταση είναι ήδη εδώ!

Πώς χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης τη μηχανική μάθηση: 9 πράγματα που γνωρίζουμε σίγουρα

Η τεχνολογία πίσω από την Τεχνητή Νοημοσύνη στην μέθοδο PPC (Pay Per Click)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top