Πώς η Δημιουργία Περιεχομένου και η Επιμέλεια Περιεχομένου πρέπει να Συμπράττουν

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν πλέον συνειδητοποιήσει πόσο πολύτιμο μπορεί να είναι το περιεχόμενο. Με εξαιρετικό περιεχόμενο, μπορείτε να βελτιώσετε τη φήμη σας, να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους στον ιστότοπό σας και τελικά να πετύχετε περισσότερες μετατροπές. Επιπλέον, το περιεχόμενό σας μπορεί να λειτουργήσει συνεργικά με μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και σε πληρωμένες διαφημίσεις, για να καλλιεργήσετε ένα καλύτερο περιβάλλον και βάση για το brand σας.

Αλλά το βάρος σας ως επιχειρηματίας δεν πρέπει να είναι αποκλειστικά η δημιουργία περιεχομένου. Αντ’ αυτού, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα μείγμα τακτικών τόσο από τη δημιουργία περιεχομένου όσο και από την επιμέλεια περιεχομένου – συναφείς αλλά ξεχωριστές έννοιες που συνεργάζονται αποτελεσματικά.

Δημιουργία περιεχομένου έναντι επιμέλειας

Ας ξεκινήσουμε ορίζοντας τις διαφορές μεταξύ της δημιουργίας περιεχομένου και της επιμέλειας περιεχομένου.

Η δημιουργία περιεχομένου είναι αρκετά απλή. Είναι η πράξη της δημιουργίας νέου περιεχομένου από το μηδέν. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσλάβετε έναν συγγραφέα ή μία εταιρεία μάρκετινγκ που προσφέρει τέτοιου είδους υπηρεσίες για το brand σας για να επινοήσει ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο. Πρόκειται για πρωτότυπα έργα που δημιουργήθηκαν ειδικά για τη στρατηγική σας και μπορούν να κοινοποιηθούν με διάφορους τρόπους.

Η επιμέλεια περιεχομένου, αντίθετα, είναι η διαδικασία εύρεσης ήδη υπάρχοντος περιεχομένου και τροποποίησής του ώστε να ταιριάζει στο brand σας. Ανάλογα με τους στόχους σας και το είδος του περιεχομένου που επιδιώκετε, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μοιράζεστε το περιεχόμενο κάποιου άλλου στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της επιλογής σας ή τροποποιείτε και εμπνέεστε από κομμάτια περιεχομένου άλλων.

Τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας περιεχομένου

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στη δημιουργία περιεχομένου, όπως:

Πρωτοτυπία

Η δημιουργία ενός περιεχομένου από το μηδέν το καθιστά εντελώς πρωτότυπο. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν το κοινό σας έχει δει πρώτα το περιεχόμενο κάπου αλλού – και μπορείτε να πάρετε πλήρη ευθύνη για ολόκληρο το κομμάτι. Είναι ανεκτίμητο αν ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε μια καλύτερη φήμη για το brand σας από το μηδέν.
Απόλυτος έλεγχος. Ως επιμελητής, θα έχετε τον έλεγχο σχετικά με τα κομμάτια που μοιράζεστε και δημοσιεύετε. Με τη δημιουργία περιεχομένου, θα έχετε τον πλήρη έλεγχο ολόκληρου του κομματιού. Είναι μια ευκαιρία για εσάς να το κάνετε ό,τι θέλετε.

Εξατομίκευση

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημιουργίας, θα έχετε την ευκαιρία να ερευνήσετε το κοινό-στόχο σας και να δημιουργήσετε ένα κομμάτι που να απευθύνεται άμεσα σε αυτό. Θα έχετε ένα πολύ συγκεκριμένο, στοχευμένο περιεχόμενο, αντί για ένα γενικό κομμάτι φτιαγμένο για το κοινό κάποιου άλλου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Τα πλεονεκτήματα της επιμέλειας περιεχομένου

Ωστόσο, υπάρχουν και πλεονεκτήματα στην επιμέλεια περιεχομένου:

Οικονομία χρόνου

Ένα από τα προφανή πλεονεκτήματα εδώ είναι ότι δεν θα χρειαστεί να αφιερώσετε τόσο πολύ χρόνο στους στρατηγικούς σας στόχους. Η συγγραφή ενός νέου κομματιού περιεχομένου από το μηδέν μπορεί να πάρει πολλές ώρες, ειδικά αν δημιουργείτε κάτι που απαιτεί έρευνα σε βάθος. Αντίθετα, το να τραβήξετε ένα υπάρχον κομμάτι από κάπου αλλού και να το τροποποιήσετε και να το σχηματίσετε ανάλογα με τις προθέσεις του κοινού σας, δεν θα σας πάρει καθόλου χρόνο.

Ποικίλες επιλογές

Το διαδίκτυο είναι ένα μεγάλο μέρος, με περισσότερα από 600 εκατομμύρια ενεργά ιστολόγια και 1,7 δισεκατομμύρια ιστότοπους. Δεν υπάρχει έλλειψη εξωτερικού περιεχομένου, οπότε θα πρέπει να είστε σε θέση να βρείτε ένα ευρύ φάσμα πηγών στον τομέα της επιλογής σας. Αν επιμελείστε περιεχόμενο, αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο για να βρείτε κομμάτια που ταιριάζουν απόλυτα στο brand σας. Είναι επίσης μια ευκαιρία να διευρύνετε τους ορίζοντές σας και να επανεξετάσετε περιεχόμενο από πηγές που διαφορετικά μπορεί να μην είχατε ανακαλύψει. Λειτουργούν ως πηγή έμπνευσης.

Δυνατότητα δημιουργίας σχέσεων

Η επιμέλεια περιεχομένου μπορεί επίσης να είναι ένας καλός τρόπος για να εμπλουτίσετε το δίκτυό σας, να γνωρίσετε νέους influencers και να χτίσετε καλύτερες σχέσεις μαζί τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να κοινοποιήσετε ένα whitepaper από μια αξιόπιστη αυθεντία του κλάδου σας και να το χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία για μια πιο εμπεριστατωμένη συζήτηση μαζί τους. Στο μέλλον, μπορείτε να μοιραστείτε τη δουλειά ο ένας του άλλου και να διασταυρώσετε τα κοινά σας – ή ακόμη και να συνεργαστείτε μαζί σε ένα νέο δημιουργικό έργο.

Συνδυάζοντας τις στρατηγικές

Αν βασιστείτε αποκλειστικά στην επιμέλεια ή αποκλειστικά στη δημιουργία, θα έχετε λιγότερο καλά αποτελέσματα, σε σύγκριση με τη χρήση ενός μείγματος και των δύο. Αυτές οι στρατηγικές τροφοδοτούν η μία την άλλη, ενισχύοντας η μία τα θετικά αποτελέσματα της άλλης. Για παράδειγμα, καθώς δημιουργείτε περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο, θα αναπτύξετε μια ισχυρότερη φήμη ως αυθεντία στο χώρο σας- με αυτή την ισχυρότερη φήμη, θα είναι ευκολότερο να προσεγγίσετε άλλους δημιουργούς περιεχομένου και να συνεργαστείτε σε κοινό υλικό ή να χρησιμοποιήσετε το δικό τους. Και η επιμέλεια περισσότερου περιεχομένου σας εκθέτει σε μια ποικιλία διαφορετικών οπτικών γωνιών και απόψεων, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως έρευνα για να τροφοδοτήσετε τις δικές σας δημιουργίες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top