Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 1ο

Εισαγωγή:

Τους τελευταίους μήνες, η ζωή μας ανατράπηκε και σίγουρα δεν είναι όπως την ξέραμε. Όλοι έχουμε επηρεαστεί με κάποιον τρόπο. Αδιαμφισβήτητα, η έννοια «κανονικότητα» δεν υπάρχει πλέον.

Τι αντιμετωπίζουν λοιπόν οι επιχειρήσεις στις μέρες μας; Και φυσικά τι είναι αυτό που έχουν ανάγκη τώρα;

Ευτυχώς για εσάς δεν χρειάζεται να κάνετε καμιά εξωπραγματική εικασία για να το ανακαλύψετε – παρά μόνο να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Τα πορίσματα που περιγράφουμε βασίζονται σε μια έρευνα 600 ιδιοκτητών μικρών έως μεσαίων επιχειρήσεων (εταιρείες που απασχολούν έως 200 άτομα) σε διάφορους κλάδους: χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οικιακές υπηρεσίες, υγειονομική περίθαλψη, ακίνητα, νομικές υπηρεσίες, αυτοκινητοβιομηχανίες και διαφημιστικά γραφεία.

Φέρνει αυτό που θέλουν οι τρέχοντες και οι μελλοντικοί πελάτες σας στο επίκεντρο. Αν πρέπει να σας μείνει κάτι από αυτό το άρθρο, βεβαιωθείτε ότι είναι αυτά τα τρία βασικά πορίσματα:

1.Το 80% των επιχειρήσεων λένε ότι επέστρεψαν

Οι περισσότεροι λένε ότι έχουν επανέλθει πλήρως από την πανδημία. Ακόμη, ένας στους τέσσερις δεν είναι απολύτως σίγουρος για το μέλλον της επιχείρησής του. Αυτό παρουσιάζει μια ευκαιρία.

2.Το 94% αναζητά εταιρείες μάρκετινγκ να τους αναλάβει

Οι περισσότεροι, είναι πολύ πιθανό να προσλάβουν εξωτερικό συνεργάτη για να τους αναλάβει την βελτίωση του μάρκετινγκ μετά την πανδημία. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό…

3.Το 96% είναι πρόθυμο να πληρώσει επιπλέον υπηρεσίες μίας εταιρείας μάρκετινγκ

Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων αναζητά επιπλέον υπηρεσίες πέρα ​​από την πρόκληση ενδιαφέροντος. Θα πρέπει όμως να προσέξετε τις υπερβολικές υποσχέσεις που δίνουν οι εταιρείες μάρκετινγκ. Το 48% των πελατών είχε αρνητικές εμπειρίες με εταιρείες που δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν και να προσφέρουν περισσότερα από τα βασικά.

Θα πρέπει να επιλέξετε μία εταιρεία δημιουργική, που παρέχει νέες υπηρεσίες, που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την επιχειρηματική σας ροή.

Αυτή τη στιγμή, τα νέα είναι καλά για τις εταιρείες μάρκετινγκ: Είναι αναγκαίες, εκτιμώνται και θεωρούνται πυλώνες των στρατηγικών δραστηριοτήτων ανάπτυξης.

  1. Επανεκκίνηση & Ανακατασκευή: Αφήνοντας το 2020 πίσω

Οι περισσότερες επιχειρήσεις αγωνίστηκαν.

Πριν εμβαθύνουμε στα καλά νέα, ας μιλήσουμε για το 2020. Το περασμένο έτος είχε μεγάλο αντίκτυπο σε όλους, αλλά ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Ας δούμε μερικά στατιστικά:

  • Το 56% των επιχειρήσεων επηρεάστηκε αρνητικά από την νόσο COVID-19. Οι παραπάνω ερωτηθέντες έχασαν κατά μέσο όρο το 38% των εσόδων τους (σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019).
  • Το 20% των επιχειρήσεων δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως.

 Πόρισμα:

Οι επιχειρήσεις πρέπει με ταχύτατους ρυθμούς να ανακτήσουν το 38% των χαμένων εσόδων, εάν θέλουν να επανέλθουν δυναμικά στην αγορά μετά το 2020. Η εταιρεία μάρκετινγκ που θα επιλέξετε να σας αναλάβει, θα πρέπει να σας αποδείξει ότι μπορεί να σας παρέχει γρήγορη απόδοση επένδυσης.

Μερικοί επέζησαν, άλλοι ευδοκίμησαν.

  • Το 33% δήλωσε ότι η πανδημία δεν είχε καμία επίδραση στις επιχειρήσεις τους
  • Το 11% κατάφερε να αναπτύξει την επιχείρησή του κατά τη διάρκεια της πανδημίας
  • Το 80% των επιχειρήσεων έχουν ανακάμψει πλήρως

Πόρισμα:

 Με το 80% των επιχειρήσεων να έχουν επανέλθει πλήρως, τώρα είναι η ιδανική στιγμή να τοποθετηθούν οι εταιρείες μάρκετινγκ ως στρατηγικοί σύμβουλοι ανάπτυξης. Θα πρέπει όμως να καταδείξουν στους πελάτες τους, πώς βοηθούν τις επιχειρήσεις να ξεκλειδώσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη τους.

  1. Επιχειρηματικές προοπτικές 2021: Τι χρειάζονται οι υποψήφιοι πελάτες

Ιδανικά, οι εταιρείες μάρκετινγκ ψάχνουν να συνεργαστούν με ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που είναι λάτρεις του μάρκετινγκ. Ευτυχώς, η πλειοψηφία των επιχειρηματιών που ερωτήθηκαν, αναγνώρισαν πόσο σημαντικό ήταν το αποτελεσματικό μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ας δούμε μερικά στατιστικά:

  • Το 81% δηλώνει ότι η στρατηγική μάρκετινγκ ήταν καθοριστική για την επιτυχία των επιχειρήσεων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
  • Το 71% λέει ότι ήταν ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της επιχείρησής τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Την ίδια ώρα, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν πληχθεί σοβαρά, δυσκολεύονται και χρειάζονται βοήθεια:

  • Το 57% των ιδιοκτητών μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, νιώθει άγχος λόγω της δουλειάς τους
  • Το 59% δεν έχει αρκετό χρόνο μέσα στην ημέρα για να βγάλει εις πέρας όλες τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις

Για τις εταιρείες μάρκετινγκ, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα κοινό που βλέπει την αξία και την αποδοτικότητα του μάρκετινγκ, αλλά απλώς δεν έχει τον χρόνο ή την τεχνογνωσία για να χειριστεί τη στρατηγική της εταιρείας του από μόνο του.

Πόρισμα:

Οι εταιρείες μάρκετινγκ θα πρέπει να συζητήσουν με επιχειρήσεις που δεν έχουν ασχοληθεί με τον κλάδο, εξηγώντας πώς θα κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Με τον χειρισμό του μάρκετινγκ τους, θα τους δώσουν περισσότερο χρόνο και ενέργεια για να επικεντρωθούν στις βασικές τους δραστηριότητες. Ακόμα καλύτερα, με την πρόσληψη γνήσιων εμπειρογνωμόνων, η ανάπτυξή τους θα εκτοξευθεί – και φυσικά, θα κάνουν λιγότερη δουλειά από πριν. Επίτευξη μεγαλύτερων αποτελεσμάτων με λιγότερη προσπάθεια, σημαίνει πως κερδίζουν και οι δύο πλευρές.

Ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων προσεγγίζουν αυτήν τη στιγμή τις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ:

Στρατηγική-ρύθμιση (στατιστικά)

  • Το 45% δηλώνει ότι έχει προγραμματίσει στρατηγική που καλύπτει τους επόμενους 6 μήνες.
  • Το 36% λέει ότι διαθέτει ένα στρατηγικό πλάνο για τους επόμενους 3 μήνες.
  • Το 16% ισχυρίζεται ότι για το επόμενο έτος έχει πλάνο στρατηγικής,
  • Ενώ το 3% απάντησε ότι «Η επιχείρησή μου δεν διαθέτει επί του παρόντος κανένα στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ.»

Τα καλά νέα εδώ, είναι ότι οι περισσότεροι ερωτηθέντες έχουν μια στρατηγική να καλύψουν τους επόμενους έξι μήνες.

Αλλά υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει. Οι καλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ υιοθετούν μια πολυετή άποψη. Καταρτίζουν μακροπρόθεσμες στρατηγικές για τους πελάτες τους, με τα οφέλη να συγκεντρώνονται και να αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου. Δεν υπόσχονται υπερβολικά, δελεάζοντας πιθανούς πελάτες με γρήγορες λύσεις.

Τι σημαίνει αυτό λοιπόν για τις μικρές/μεσαίες επιχειρήσεις ; Σημαίνει ότι είναι αναγκαίο να συμβουλευθούν εταιρείες με μακροπρόθεσμες στρατηγικές μάρκετινγκ. Διότι, τα τρέχοντα στρατηγικά πλάνα, ενδέχεται να χρειάζονται προσαρμογές και βελτιστοποίηση-αλλά τουλάχιστον έχουν μια στρατηγική για το άμεσο μέλλον. Η εταιρεία λοιπόν που θα εμπιστευτείτε, πρέπει να έχει υιοθετήσει μία υψηλότερου επιπέδου επινόηση σχεδίων ανάπτυξης, τα οποία να είναι ικανά να σας προσφέρουν εξαιρετικά μεγάλη απόδοση επένδυσης για τα επόμενα χρόνια.

Τα αποτελέσματά τους

Όταν ερωτήθηκαν: «Πόσο αποτελεσματικές είναι οι δικές σας δραστηριότητες μάρκετινγκ στη δημιουργία δυνητικών πελατών;»

Απάντησαν:

  • 45% δήλωσαν «Πολύ αποτελεσματικές»
  • 53% απάντησαν «Όχι και τόσο αποτελεσματικές»
  • 2% είπαν «Καθόλου αποτελεσματικές»

Οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων κέρδισαν κατά μέσο όρο 20 υποψήφιους πελάτες την εβδομάδα.

Σχετικά άρθρα:

Οι πελάτες τα λένε όλα: Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 2ο

Οι πελάτες τα λένε όλα: Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 3ο

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top