Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 3ο

Οι πόροι μάρκετινγκ που διαθέτουν οι μικρές επιχειρήσεις σήμερα

Δεν δημιουργούνται όλες οι επιχειρήσεις ίσες. Όπως δείχνουν τα στοιχεία στο προηγούμενο άρθρο, οι ερωτηθέντες μας κυμαίνονται από ομάδες 0 έως 20 ατόμων που παράγουν έως και 99.000 δολάρια ετησίως μέχρι και σε ομάδες έως 200 εργαζομένων που αποφέρουν 80 εκατομμύρια – 90 εκατομμύρια ετησίως.

Συνεπώς, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ορισμένες επιχειρήσεις ζήτησαν εξωτερική βοήθεια μάρκετινγκ τον περασμένο χρόνο, άλλοι έκαναν εσωτερικό μάρκετινγκ, ενώ υπάρχουν ακόμη ορισμένοι που αποφάσισαν να πάρουν το χειρισμό του μάρκετινγκ στα χέρια τους.

Ας δούμε γιατί οι επιχειρηματίες ακολούθησαν αυτές τις πρακτικές:

Επιχειρήσεις που χειρίστηκαν το μάρκετινγκ μόνες τους

Το 49% αναπτύσσουν και εκτελούν οι ίδιοι στρατηγικές μάρκετινγκ

Γνωρίζουμε λοιπόν, ότι αυτή η τακτική πραγματικά απογειώθηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά υποθέσαμε ότι αυτό σχετίζεται περισσότερο με την τοποθέτηση ραφιών παρά με τη δημιουργία μοντέλων απόδοσης επένδυσης.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

  • Το 93% επενδύει προσωπικό χρόνο στα analytics για να καθορίσει την καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ.
  • Το 77% επενδύει χρήματα σε αναλύσεις που σχετίζονται με το μάρκετινγκ

Εάν οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, επενδύουν το δικό τους χρόνο και χρήμα στην ανάλυση μάρκετινγκ, τότε δεν είναι περίεργο που το 49% αντιμετωπίζει επί του παρόντος τη στρατηγική μάρκετινγκ και την εκτέλεσή του.

Μια σιωπηλή κραυγή για βοήθεια

Παρά τα παραπάνω στοιχεία…

  • Το 74% προτιμά να αφιερώνει χρόνο στην επιχείρησή του παρά στο μάρκετινγκ.
  • 20 ώρες την εβδομάδα – είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν προσωπικά οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων στο μάρκετινγκ.

Επομένως, ίσως η προσέγγιση τους στο μάρκετινγκ να είναι περισσότερο από ανάγκη παρά από επιλογή.

Πόρισμα:

Αυτό σημαίνει λοιπόν, ότι οι εταιρείες μάρκετινγκ πλέον μπορούν να σας προσφέρουν περισσότερα :

Χρόνο-Δυναμική-Αποτελέσματα

Έχοντας υπόψιν αυτές τις τρεις αξίες-κλειδιά και δημιουργώντας στηριζόμενοι πάνω σε αυτές, θα έχουν την δυνατότητα να σας δείξουν, πώς ακριβώς θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους – βελτιώνοντας την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών.

Εσωτερικό μάρκετινγκ
  • Το 36% προσέλαβε έναν εσωτερικό, υπεύθυνο για το μάρκετινγκ της επιχείρησής του
  • Το 75% λέει ότι οι εσωτερικοί υπάλληλοί τους εκτελούν αναλυτικά στοιχεία για να καθορίσουν τις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ
  • Το 96% συμφωνεί ότι η απόδοση επένδυσης (ROI) του εσωτερικού μάρκετινγκ ήταν αποδεκτή
  • Το 82% δηλώνει θετικό απέναντι στην αποτελεσματικότητα της ομάδας μάρκετινγκ

Για τους περισσότερους ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, ο εσωτερικός χειρισμός του μάρκετινγκ μέχρι τώρα είναι αποδεκτός.

Το γεγονός είναι, ότι οι εταιρείες μάρκετινγκ μπορούν να αποδώσουν καλύτερα. Και πολλοί από αυτούς δεν το γνωρίζουν καν:

  • Το 67% παραδέχεται ότι θα ήθελε να είχε προσλάβει μία εταιρεία μάρκετινγκ αντί να προσλάβει εσωτερικό
  • Το 93% των ιδιοκτητών μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, που προσέλαβαν εσωτερικούς υπεύθυνους μάρκετινγκ, εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να προσλάβουν τις υπηρεσίες μιας εξωτερικής εταιρείας στο μέλλον

Γιατί προσέλαβαν εξ ’αρχής εσωτερικούς εμπόρους

  • 65% Πίστευε ότι θα ήταν λιγότερο δαπανηρή η πρόσληψη ενός εσωτερικού
  • 55% Ήθελε περισσότερο έλεγχο της διαδικασίας
  • 30% Δεν πίστευε ότι μπορούσε να εμπιστευτεί μια εξωτερική εταιρεία μάρκετινγκ για την επωνυμία του
  • Το 24% είχε αρνητική εμπειρία με τη χρήση μίας εταιρείας μάρκετινγκ στο παρελθόν
  • 18% Είχε έναν υπάλληλο να αναλάβει το μάρκετινγκ ως επιπλέον ευθύνη στα καθήκοντα του

Πόρισμα:

Ο συχνότερος λόγος – το κόστος – μπορεί γρήγορα να ξεπερασθεί, εάν η εταιρεία μάρκετινγκ, σας αποδείξει ότι η απόδοση επένδυσης που παρέχει, είναι αυτή που χρειάζεστε. Το να θέλουμε περισσότερο έλεγχο στη διαδικασία ή να μην εμπιστευόμαστε τις εταιρείες είναι ελαφρώς πιο δύσκολο να ξεπεραστεί. Ωστόσο, η λύση σε αυτό είναι οι μελέτες περιπτώσεων πελατών, που μπορούν να σας βοηθήσουν να εμπιστευτείτε την όλη συνεργασία.

Τίποτα δεν πείθει πιο αποτελεσματικά από το να ακούσεις την εμπειρία από πρώτο χέρι κάποιου που βρισκόταν στην ίδια ακριβώς θέση.

Εξωτερικό μάρκετινγκ
  • Το 14% σήμερα απασχολεί μία εταιρεία μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και την εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ για την επιχείρησή τους
  • Το 60% δηλώνει ότι είναι πολύ πιθανό να προσλάβει επαγγελματία μάρκετινγκ στο μέλλον
  • Το 34% λέει ότι είναι κάπως πιθανό
  • Το 94% πιστεύει ότι πιθανότατα θα επενδύσει σε εξωτερικής βοήθεια στο μάρκετινγκ
  • Το 79% παραδέχεται ότι έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των δυνητικών πελατών
  • Το 100% που έχουν ήδη συνεργαστεί με μία εταιρεία μάρκετινγκ, ισχυρίζονται πως η επένδυση τους απέδωσε καρπούς

Γιατί οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων λατρεύουν να συνεργάζονται με εταιρείες μάρκετινγκ:

  • «Μας βοήθησε να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών»: 53%
  • «Έλεγξε μαζί μου τα στατιστικά με κανονικό ρυθμό»: 47%
  • «Χρησιμοποίησε την παρακολούθηση κλήσεων για να μας δείξει την αποτελεσματικότητα διαφόρων στρατηγικών»: 39%
  • «Μας βοήθησε να κατανοήσουμε βαθιά τη θέση και τη φωνή της μάρκας μας»: 32%
  • «Παρέχει διαφάνεια στην απόδοση επένδυσης»: 31%
  • «Παρέχει αναλυτικά στοιχεία που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα»: 31%
  • «Ξεπέρασε κάθε όριο και εμπόδιο για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας»: 31%
  • «Μας βοήθησε να βελτιώσουμε την πρόταση μας στο κοινό»: 31%
  • «Βελτίωσε την ποιότητα των δυνητικών πελατών»: 26%
  • «Δημιούργησε θετική απόδοση επένδυσης»: 23%

 Οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, αναζητούν εταιρείες μάρκετινγκ που κατανοούν πραγματικά την επιχείρησή τους και κάνουν συστάσεις που βασίζονται σε δεδομένα για τον τρόπο βελτίωσης των δραστηριοτήτων τους. Ψάχνουν για κάτι περισσότερο από απλούς οδηγούς – οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θέλουν η εταιρεία που συμβουλεύονται να τους βοηθήσει να αποκτήσουν μία πραγματική σύνδεση με τους πελάτες τους.

Πώς μπορεί λοιπόν να επιτευχθεί αυτό;

Μέσω της ολοκληρωμένης ανάλυσης θα μπορέσετε να αποθηκεύετε και να διαχειρίζεστε όλες τις επικοινωνίες τους με τους πελάτες. Θα έχετε πιο πλούσιες, βαθύτερες γνώσεις για το ποιοι είναι οι πελάτες σας – βελτιώνοντας έτσι την εξυπηρέτηση πελατών σας στο μέλλον.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις βασικές γνώσεις, θα βελτιώσετε την αξία που παρέχετε στους πελάτες σας, δημιουργώντας πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που βελτιώνουν την ποιότητα των δυνητικών πελατών που προσελκύετε.

Οδεύοντας προς την πρόκληση

Είναι σαφές ότι οι ιδιοκτήτες μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, θέλουν οι εταιρείες που αναλαμβάνουν τις μάρκες τους, να τους προσφέρουν υπηρεσίες που είναι ένα βήμα παραπέρα, παρέχοντας πραγματική αξία πέρα από την πρόκληση ενδιαφέροντος. Έτσι γνωρίζουν ότι ο εταίρος στρατηγικής ανάπτυξης που τους συμβουλεύει, είναι ειδικός. Τι σημαίνει όμως για τους επιχειρηματίες ο όρος «εταίρος στρατηγικής ανάπτυξης»;

Ας δούμε τι απάντησαν οι ερωτηθέντες:

  • «Να μας βοηθά να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών»: 55%
  • «Να ενημερώνεται και να μας συστήνει νέες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας»: 51%
  • «Βελτίωση της ροής εργασίας μεταξύ ομάδων μάρκετινγκ και πωλήσεων»: 43%
  • «Να μας διευκολύνει στο να παρακολουθούμε καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες»: 38%
  • «Να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας»: 29%
  • «Να μας εξηγήσει πώς μπορούμε να διαχειριζόμαστε καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες»: 29%
  • «Προσφορά υπηρεσιών βελτίωσης των επιχειρήσεων ως πρόσθετα – όπως εκπαίδευση πωλήσεων ή διαχείριση επωνυμίας»: 25%
  • «Να μας δείξει πώς να επικοινωνούμε καλύτερα με δυνητικούς πελάτες»: 9%

Tip: Εστίαση στην επέκταση της ψηφιακής εμβέλειας των επιχειρήσεων

Ενώ ο κάθε πελάτης έχει το δικό του συγκεκριμένο σύνολο αναγκών, υπάρχει ένας γενικός κανόνας που πρέπει να ακολουθούν οι εταιρείες: εστίαση στην επέκταση της ψηφιακής εμβέλειας των επιχειρήσεων.

Η πανδημία έχει επιταχύνει την κίνηση προς το ψηφιακό προφίλ- οι εταιρείες έπρεπε είτε να υιοθετήσουν μια ψηφιακή παρουσία είτε να αντιμετωπίσουν την απώλεια. Τούτου λεχθέντος, υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει. Οι εταιρείες που μπορούν να δείξουν στις επιχειρήσεις πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσουν μια ψηφιακή παρουσία και να τις βοηθήσουν να επεκτείνουν την προσέγγισή τους, θα προσελκύσουν πολλούς νέους πελάτες, ενώ θα ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους τρέχοντες πελάτες.

Μια φευγαλέα ματιά στο μέλλον

Έχοντας εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του περασμένου έτους και αξιολογήσαμε την τρέχουσα προσέγγισή τους, απομένει μόνο ένα πράγμα: να εξετάσουμε πώς μπορεί να μοιάζει το μέλλον.

Πώς θα αλλάξει η επένδυσή σας στο μάρκετινγκ το επόμενο έτος;

Στατιστικά:

  • 77% : «Σκοπεύω να επενδύσω περισσότερο χρόνο και ενέργεια αναπτύσσοντας στρατηγικές μάρκετινγκ το επόμενο έτος από ό, τι κάνω τώρα»
  • 43% : «Σκοπεύω να επενδύσω περισσότερα χρήματα στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ το επόμενο έτος από ό, τι επενδύω αυτήν τη στιγμή»
  • 6% : «Τίποτε από τα παραπάνω»

Συνεπώς, φαίνεται ότι το μάρκετινγκ είναι στην κορυφή των επόμενων κινήσεων των ιδιοκτητών επιχειρήσεων.

Σε ποιους τομείς θα εστιάσουν οι επιχειρήσεις την επόμενη χρονιά;

  • «Σκοπεύω να επενδύσω περισσότερα χρήματα στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ το επόμενο έτος από ό, τι επενδύω αυτήν τη στιγμή» : 43%
  • «Σκοπεύω να επενδύσω περισσότερο χρόνο και ενέργεια στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ το επόμενο έτος από ό, τι κάνω τώρα» : 77%
  • «Κανένα από τα παραπάνω» : 6%
  • «Βελτίωση της τρέχουσας ιστοσελίδας μας»: 60%
  • «Βελτίωση της πρόκλησης ενδιαφέροντος»: 52%
  • «Δημιουργία ιστοσελίδας για πρώτη φορά»: 40%
  • «Επέκταση της προσέγγισης σε νέα κανάλια»: 38%
  • «Παροχή χρήσιμου και σχετικού περιεχομένου για την προσέλκυση επισκεπτών στον ιστότοπό μας»: 31%
  • «Επένδυση σε τεχνολογία διαχείρισης σχέσης πελατών»: 31%
  • «Δεν ξέρω συγκεκριμένα – απλά ξέρω ότι σκοπεύω να αναπτύξω την τρέχουσα επένδυσή μου»: 3%

Πόρισμα:

Οι επιχειρήσεις αναζητούν να συνεργαστούν με εταιρείες που αξιοποιούν έξυπνες λύσεις λογισμικού που συνδυάζουν επιχειρηματικές επικοινωνίες και δυνατότητες ανάλυσης «επόμενου επιπέδου».

Σχετικά άρθρα:

Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 1ο

Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 2ο

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top