Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 2ο

Τα πιο χρησιμοποιημένα εργαλεία στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ

 Για να κατανοήσουμε λίγο περισσότερο τις προσεγγίσεις των ερωτηθέντων, σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνας όταν τους ζητήθηκε να αναφέρουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή. Ας δούμε τα στατιστικά:

  • Το 57% χρησιμοποιεί social media μάρκετινγκ
  • Το 49% έχει ιστοσελίδα
  • Το 43% χρησιμοποιεί e-mail μάρκετινγκ
  • Το 35% δημοσιεύει σε ιστολόγιο (blog)
  • Το 32% εκδίδει ένα ενημερωτικό δελτίο
  • Το 29% δημιουργεί σελίδες προορισμού για συγκεκριμένη καμπάνια
  • Το 28% συγκεντρώνει κριτικές
  • Το 26% χρησιμοποιεί μάρκετινγκ παραπομπών
  • Το 20% χρησιμοποιεί τεχνολογία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
  • Το 17% χρησιμοποιεί μάρκετινγκ PPC (πληρωμή-ανά-κλικ)
  • Το 15% ασχολείται με SEO ή βελτιστοποίηση τοπικής αναζήτησης
  • Το 6% δεν κάνει καθόλου μάρκετινγκ

Συμπέρασμα #1

 Τι συμβαίνει με τους ιστότοπους;

Οι ιστότοποι είναι το πρόσωπο της μάρκας σας. Δίνουν την δυνατότητα τόσο στους υποψήφιους πελάτες όσο και στους τρέχοντες πελάτες σας να δουν ποιοι είστε, τι κάνετε και γιατί το κάνετε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.

Οι πελάτες συρρέουν σε ιστότοπους καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγοραστικού ταξιδιού τους – είτε θέλουν να μάθουν περισσότερα για μια μάρκα είτε είναι τελικά έτοιμοι να κάνουν την αγορά τους. Γιατί λοιπόν το 51% των ιδιοκτητών μικρών/μεσαίων επιχειρήσεων, δεν διαθέτει ιστοσελίδα;

Η πραγμάτωση μίας εταιρικής ιστοσελίδας, μπορεί να φαίνεται τρομακτική για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Γι’αυτό θα ήταν ωφέλιμο, οι εταιρείες μάρκετινγκ να μπορούν να δείξουν και να εξηγήσουν στους πελάτες τους ένα λεπτομερές σχέδιο για το πώς θα το προσεγγίσουν – συμπεριλαμβανομένων ορόσημων για βασικές ημερομηνίες, όπως παράδοση αντιγράφου ιστοτόπου, παράδοση προτύπου σχεδίου του ιστοχώρου, ημερομηνία έναρξης και πολλά άλλα – μπορεί να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να νιώσουν πιο άνετα ξεκινώντας ένα νέο διαδικτυακό έργο.

Συμπέρασμα #2

 Ανακαλύπτοντας το χρυσωρυχείο

Οι κριτικές των πελατών είναι ένα χρυσωρυχείο για το μάρκετινγκ. Σίγουρα, οι περισσότερες επιχειρήσεις μπορούν να αναλύσουν και να περιγράψουν το πόσο σπουδαίες είναι – αλλά αυτό δεν θα είναι ποτέ τόσο ισχυρό όσο το να ακούτε τα σχόλια ενός πραγματικού πελάτη.

Παρ ‘όλα αυτά, μόνο το 28% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί επί του παρόντος τα σχόλια/τις κριτικές πελατών. Οι άλλοι μπορεί να κάνουν αστρικές δουλειές και να έχουν δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση, αλλά η σπουδαία δουλειά τους θα περάσει απαρατήρητη, εκτός αν τους πείσουν να μιλήσουν.

Το καλύτερο είναι, ότι οι κριτικές/τα σχόλια των πελατών παρέχουν εκπληκτικά αποτελέσματα ενώ απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια. Μπορείτε να συζητήσετε με την εταιρεία μάρκετινγκ που θα συνεργαστείτε, την εκδοχή δημιουργίας ενός προγράμματος ή μίας φόρμας κριτικών, που να σας διευκολύνει στη συλλογή πολύτιμων πληροφοριών. Κάτι τέτοιο θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε περισσότερο τις επιχειρήσεις σας – οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης και διατήρησης των πελατών σας.

Συμπέρασμα #3

Οι εταιρείες μάρκετινγκ είναι παρόν για να σας βοηθήσουν να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας καλύτερα

 Οι πελάτες σας είναι η ζωτική δύναμη της εταιρείας σας. Ωστόσο, εάν θέλετε να δημιουργήσετε κερδοφόρες μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους, τότε πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας εξυπηρετούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο πελάτης δεν είναι βασιλιάς – η εξυπηρέτηση πελατών είναι. Όταν ερωτήθηκαν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων τις έρευνας που είχαν αρνητική εμπειρία με μία εταιρεία μάρκετινγκ, τι μπορούσε να κάνει η εταιρεία για να είναι καλύτερος στρατηγικός εταίρος ανάπτυξης, το 55% δήλωσε:

«Να μας βοηθούσε να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας».

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να προσλάβετε μια ομάδα γκουρού εξυπηρέτησης πελατών – απλά πρέπει να εργαστείτε με τα κατάλληλα εργαλεία. Χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό επιχειρησιακών επικοινωνιών με ενσωματωμένη ανάλυση κλήσεων, θα μπορέσετε να διασφαλίσετε ότι όλες οι επικοινωνίες και οι πληροφορίες πελατών διατηρούνται σε ένα κεντρικό σημείο. Καμία κλήση, κείμενο, συνομιλία ή υποβολή φόρμας δεν χάνεται ποτέ, ενώ οι υπάλληλοι μπορούν να εντοπίσουν αμέσως ποιος είναι ο πελάτης (και τι τους ενδιαφέρει) μόλις έρθουν σε επαφή. Μετατρέψτε την εξυπηρέτηση πελατών σε έναν πραγματικό οδηγό αξίας για τους πελάτες σας-όχι μια απλή μεταγενέστερη σκέψη. Αυτός ο τρόπος σίγουρα θα σας οδηγήσει σε μια πρόσθετη ροή εσόδων για την επιχείρησή σας.

Συμπέρασμα #4

 Προσπερνάτε τα χαρτονομίσματα για την απόκτηση μιας δεκάρας

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενθουσιάζονται με την προοπτική να δοκιμάσουν ένα ολοκαίνουργιο εργαλείο ή να εφαρμόσουν μια σύνθετη στρατηγική μάρκετινγκ. Αλλά αν το κάνουν αυτό σε βάρος της επένδυσης σε πληρωμένη αναζήτηση και SEO, ωστόσο, κυριολεκτικά προσπερνούν τα πραγματικά χρήματα για να πάρουν μια δεκάρα.

Δεδομένου ότι μόνο το 17% τρέχει επί του παρόντος επί πληρωμή καμπάνιες αναζήτησης και το 15% επενδύει χρόνο στη βελτίωση του SEO τους, είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις χρειάζονται απεγνωσμένα βοήθεια για να επιτύχουν αυτά τα βασικά.

Για να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία μάρκετινγκ δεν σας προσφέρει μόνο βοήθεια στην προσπάθεια σας να χτίσετε το SEO και τις PPC καμπάνιες, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι η δουλειά τους στηρίζεται σε ένα λογισμικό επιχειρησιακών επικοινωνιών. Η εντατική παρακολούθηση κλήσεων πέρα από τις προσπάθειές σας στο SEO και στις PPC καμπάνιες, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξετε το μάρκετινγκ αλλά και τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας.

Γιατί ορισμένες επιχειρήσεις διέκοψαν τις υπηρεσίες τους;

Το 64% των ερωτηθέντων συνεργάστηκε τουλάχιστον με μία εταιρεία μάρκετινγκ στο παρελθόν. Γιατί λοιπόν κάποιες επιχειρήσεις σταμάτησαν;

  • 57%: Δημοσιονομική επιβάρυνση λόγω COVID-19
  • 34%: Δημοσιονομική επιβάρυνση που δεν σχετίζεται με τον COVID-19
  • 7%: Είχε αρνητική εμπειρία με προηγούμενες εταιρείες μάρκετινγκ
  • 3%: «Δεν χρειάζομαι βοήθεια αφού βασίζομαι στην τεχνική «από στόμα σε στόμα» ή στο μάρκετινγκ παραπομπών»
Ξεπερνώντας τις δημοσιονομικές ανησυχίες

Συνολικά το 91% των ερωτηθέντων ανέφεραν δημοσιονομικά προβλήματα (είτε σχετίζονται είτε όχι με τον COVID-19). Ας δούμε τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις:

Σχετικά με τον COVID-19

Το 80% των επιχειρήσεων έχουν πλέον αναρρώσει πλήρως από την πανδημία, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν έχουν πλέον αυτές τις ανησυχίες.

Μη σχετικά με τον COVID-19

Προσοχή: Η εταιρεία μάρκετινγκ που θα αποφασίσετε ότι θα συνεργαστείτε, θα πρέπει να σας παρουσιάσει μελέτες περιπτώσεων πελατών που οδήγησαν σε αρκετά γρήγορη απόδοση επένδυσης, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε την δυναμική του έργου και τους αποτελεσματικούς αριθμούς στα έσοδα.

Πόρισμα:

Η επιχείρηση σας δυσκολεύτηκε να διατηρήσει πελάτες τον τελευταίο χρόνο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπηρεσίες σας δεν είναι πλέον πολύτιμες.

Εάν η εταιρεία που θα σας αναλάβει μπορεί να σας βοηθήσει να  ξεπεράσετε τις δημοσιονομικές ανησυχίες δεν υπάρχει λόγος να διστάσετε. Αυτό είναι όπου η συνεργασία με καινοτόμους παρόχους τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει.

Παρέχοντας σας λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία, όπως αναφορά κόστους ανά δυνητικό πελάτη που περιλαμβάνει κλήσεις και υποβολές φόρμας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια καλύτερη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο οι καμπάνιες μάρκετινγκ επηρεάζουν την ουσία. Μπορεί να έχετε τις μεγαλύτερες ιδέες στον κόσμο, αλλά χωρίς τη σωστή τεχνολογία στο πλάι σας, οι ιδέες σας δεν θα μεταφραστούν ποτέ σε αποτελέσματα.

Σχετικά άρθρα: 

Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 1ο

Οι πελάτες τα λένε όλα:  Τι χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις από τις εταιρείες μάρκετινγκ σήμερα – Μέρος 3ο

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top