Νέοι κανόνες αξίας μετατροπής της Google Ad: Πώς Χρησιμοποιούνται

Η Google αύξησε τον έλεγχο των διαφημιζόμενων με τους νέους κανόνες αξίας μετατροπής. Δείτε τι είναι, γιατί είναι χρήσιμοι και πως εφαρμόζονται.

Η Google Ads ανακοίνωσε ότι οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πλέον περισσότερο έλεγχο στις έξυπνες προσφορές με τους κανόνες αξίας μετατροπής.

Οι κανόνες αξίας μετατροπής θα προσαρμόζουν την αξία μιας δεδομένης μετατροπής, βάσει παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα και την αξία της συνολικής ανόδου.

Τι είναι οι κανόνες αξίας μετατροπής;

Οι κανόνες αξίας μετατροπής επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να λένε στο Google Ads ποιοι παράγοντες είναι πιο σημαντικοί γι’ αυτούς, εφαρμόζοντας κανόνες.

Οι κανόνες επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να υποδεικνύουν περιπτώσεις κατά τις οποίες μια μετατροπή αξίζει περισσότερο ή λιγότερο από μία κανονική μετατροπή, με βάση διάφορα χαρακτηριστικά της δημοπρασίας. Η ύπαρξη αυτού του ελέγχου θα επιτρέψει επίσης στους διαφημιζόμενους και στους αλγόριθμους έξυπνων προσφορών καλύτερα δεδομένα για να υποβάλλουν προσφορές και να προϋπολογίζουν αποτελεσματικότερα.

Ανάμεσα από ποιους παράγοντες καλούνται να επιλέξουν οι διαφημιζόμενοι κατά την εφαρμογή κανόνων;

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να εφαρμόζουν κανόνες για χαρακτηριστικά όπως η τοποθεσία, η συσκευή και το κοινό.

Έτσι, για παράδειγμα, οι τοπικές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να υποδείξουν ότι μια μετατροπή αξίζει περισσότερο γι’ αυτές αν οι δυνητικοί πελάτες βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία. Οι εταιρείες B2B θα μπορούσαν να δώσουν προτεραιότητα στα κοινά B2B με λεπτομερή δημογραφικά στοιχεία. Ένας έμπορος λιανικής πώλησης θα μπορούσε να αυξήσει την αξία μετατροπής των πελατών που είναι πιθανό να έχουν υψηλό LTV.

Παράδειγμα σεναρίου κανόνα μετατροπής

Ας πούμε ότι μια συγκεκριμένη συσκευή τείνει να οδηγεί σε υψηλό αριθμό δυνητικών πελατών, αλλά, δυστυχώς, δεν μετατρέπεται η επίσκεψη τους σε πώληση. Θα μπορούσατε να ρυθμίσετε έναν κανόνα μετατροπής για να πείτε στην Google ότι αυτές οι μετατροπές αξίζουν μόνο το μισό της τρέχουσας τιμής που έχει οριστεί για την καμπάνια.

Ας πούμε λοιπόν ότι ο λογαριασμός έχει ρυθμιστεί να αποτιμά όλες τις μετατροπές στα 20 ευρώ. Εάν οι οδηγοί για κινητά τείνουν να μετατρέπονται σε πωλήσεις με ρυθμό μετατροπής 50% εκείνου των σταθερών υπολογιστών, θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή ένας κανόνας μετατροπής που θα ενημερώνει τη Google ότι οι οδηγοί για κινητά αξίζουν μόνο τη μισή αξία των άλλων οδηγών. Τότε η Google θα χρησιμοποιούσε μια αξία 10 ευρώ για τις αναζητήσεις για κινητά, ενώ θα συνέχιζε να βελτιστοποιεί όλες τις άλλες αναζητήσεις για μια αξία των 20 ευρώ.

Πώς δημιουργούνται οι κανόνες;

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να περιηγηθούν στις ρυθμίσεις μετατροπών στο λογαριασμό τους και να επιλέξουν τους  κανόνες αξίας στο αριστερό πάνελ. Θα μπορούν να επιλέξουν αν η κύρια μετατροπή θα αναφέρεται στο κοινό, τη συσκευή ή την τοποθεσία και στη συνέχεια να επιλέξουν από υποκατηγορίες. Μπορούν να επιλέξουν  πολλαπλές επιλογές εντός μιας κατηγορίας (για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε πολλές τοποθεσίες μετατροπής) και αυτές θα αντιμετωπιστούν ως συνθήκη OR, που σημαίνει ότι ο κανόνας θα ισχύει για τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση από οποιαδήποτε από αυτές τις τοποθεσίες.

Δεν μπορούν να υπάρχουν πολλαπλοί διαφορετικοί κανόνες για μια συσκευή

Μπορούν να εφαρμοστούν δευτερεύουσες συνθήκες, αλλά, αν εφαρμοστεί μια δευτερεύουσα συνθήκη, ο κανόνας θα εκτελεστεί μόνο αν πληρούνται και οι δύο συνθήκες. Οι δευτερεύουσες συνθήκες είναι προαιρετικές, αλλά πρέπει να είναι διαφορετικού τύπου από την πρωτεύουσα συνθήκη. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να επιλέξετε τοποθεσίες τόσο για τον πρωτεύοντα όσο και για τον δευτερεύοντα κανόνα.

Στη συνέχεια, ορίζετε την προσαρμογή της τιμής. Μπορείτε να επιλέξετε να πολλαπλασιάσετε ή να προσθέσετε. Μπορείτε να πολλαπλασιάσετε την τιμή μετατροπής οπουδήποτε από 0,5x έως 10x. Η χρήση του κριτηρίου “προσθήκη” σας επιτρέπει να προσθέσετε μια θετική τιμή πάνω στην υπάρχουσα τιμή μετατροπής που διεξάγεται.

Πώς εφαρμόζονται οι κανόνες;

Οι κανόνες εφαρμόζονται κατά τη στιγμή της δημοπρασίας με βάση τα κριτήρια που παρέχονται.

Ανεξάρτητα από το πόσοι κανόνες έχουν οριστεί, μόνο ένας κανόνας μπορεί να εφαρμοστεί σε μια δεδομένη μετατροπή. Εάν ένας πελάτης πληροί τις προϋποθέσεις για πολλαπλούς κανόνες αξίας, η Google αποφασίζει ποιος θα χρησιμοποιηθεί με βάση την ακόλουθη λογική:

  • Για τον κανόνα τοποθεσίας, εφαρμόζεται ο πιο ακριβής κανόνας τοποθεσίας
  • Για το κοινό, η Google θα ακολουθήσει την παρακάτω ιεραρχία. Εάν υπάρχει ισοπαλία, η Google θα επιλέξει έναν κανόνα που χρησιμοποιεί τη λογική “πολλαπλασιασμού” έναντι του κανόνα “πρόσθεσης”. Εάν παραμένει ισοπαλία, η Google θα επιλέξει την υψηλότερη προσαρμογή

Αυτή είναι η ιεραρχία που χρησιμοποιείται για την εφαρμογή ενός κανόνα, που σημαίνει ότι οι κανόνες αντιστοίχισης πελατών υπερισχύουν όλων των άλλων κανόνων σε περιπτώσεις όπου πληρούνται και τα παρακάτω:

  • Αντιστοίχιση πελατών
  • Remarketing & παρόμοια κοινά
  • Λεπτομερή δημογραφικά στοιχεία

Μπορεί να γίνει αναφορά σε κανόνες αξίας μετατροπής;

Μπορείτε να αναφέρετε βάσει κανόνων αξίας μετατροπής χρησιμοποιώντας το εργαλείο τμημάτων στην καρτέλα καμπάνιας. Από εκεί, μπορείτε να επιλέξετε “μετατροπές” και, στη συνέχεια, “προσαρμογή κανόνα αξίας”. Από εκεί, θα μπορείτε να επιλέξετε μία από τις ακόλουθες επιλογές:

  • Αρχική αξία (εφαρμογή κανόνα) – η οποία θα σας εμφανίσει την αξία των μετατροπών που επηρεάζονται από τον κανόνα.
  • Αρχική αξία (δεν εφαρμόστηκε κανόνας) – η οποία θα σας εμφανίσει τη συνολική καταγεγραμμένη αξία των μετατροπών στις οποίες δεν εφαρμόστηκε κανόνας.
  • Κοινό, τοποθεσία ή συσκευή – η καθαρή προσαρμογή όταν εφαρμόστηκαν κανόνες.

Εάν έχουν επιλεγεί στήλες αναφοράς επισκέψεων σε καταστήματα και τμήματα κανόνων αξίας μετατροπής, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό με την τμηματοποίηση κανόνων αξίας μετατροπής.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top