Νέες οδηγίες επαλήθευσης για λογαριασμούς στο Facebook και το Instagram

Τα brands και οι γνωστές προσωπικότητες που επιθυμούν να επαληθεύσουν τον λογαριασμό τους στο Facebook και το Instagram θα πρέπει πλέον να λειτουργούν στο πλαίσιο της επικαιροποιημένης διαδικασίας αίτησης του γίγαντα των κοινωνικών δικτύων.

Στην ανάρτηση που δημοσιεύθηκε στη σελίδα τους “Facebook for Creators”, αναφέρονται λεπτομερέστερα στο τι ακριβώς είναι η επαλήθευση, σε τι θα μετατραπεί η επαλήθευση και άλλα.

Αυτές οι “βελτιώσεις” αφορούν τόσο τους κατόχους λογαριασμών στο Facebook όσο και στο Instagram.

Μια “Επαναδήλωση” από το Facebook

Υπάρχει ένα πράγμα που το Facebook προφανώς ήθελε να καταστήσει απολύτως σαφές – τόσο πολύ που το ανέφεραν δύο φορές στην ανάρτηση τους…

Οι επαληθεύσεις δεν αποτελούν εγκρίσεις από την πλατφόρμα.

Αντίθετα, πρόκειται για ένα σήμα αναγνωρισιμότητας και αυθεντικότητας.

Το Facebook τόνισε επίσης ότι η επαλήθευση του επαγγελματικού ή του προσωπικού σας προφίλ δεν έχει καμία βαρύτητα στις προτιμήσεις του συστήματος και δεν θα “ευνοείται”.

Επιπλέον, η κοινωνική πλατφόρμα διευκρίνισε ότι επιδιώκει την αμεροληψία βασιζόμενη σε πράγματα όπως η κάλυψη από τον Τύπο και ο πολιτιστικός αντίκτυπος του λογαριασμού.

Ένα παράδειγμα που αναφέρεται είναι αν ο λογαριασμός έχει γίνει πρόσφατα “viral”.

Η φόρμα επαλήθευσης ενημερώθηκε για μεγαλύτερη διαφάνεια

Για να υποβάλουν αίτηση επαλήθευσης, τα brands και τα δημόσια πρόσωπα πρέπει να υποβάλουν μια φόρμα.

Το Facebook δήλωσε ότι αυτό είναι πλέον ευκολότερο να γίνει, ιδίως χάρη στη διαφάνεια σχετικά με το τι απαιτείται για την επαλήθευση.

1) Προδιαγραφές

Σχετικά με το τι, ακριβώς, υποβάλλεται για επαλήθευση – μια σελίδα ή ένα προφίλ.

2) Επιβεβαίωση αυθεντικότητας

Αυτό απαιτεί επίσημα έγγραφα είτε για την επιχείρηση είτε για το άτομο, που αποδεικνύουν ότι η σελίδα ή το προφίλ της πλατφόρμας συνδέεται με εσάς ή την επιχείρηση.

Οι επιλογές περιλαμβάνουν:

  • Διαβατήριο.
  • Άδεια οδήγησης.
  • Φορολογική δήλωση.
  • Καταστατικό σύστασης.
  • Πρόσφατος λογαριασμός κοινής ωφέλειας.
  • Απαιτείται μόνο μία μορφή ταυτότητας.

3) Επιβεβαίωση σκοπιμότητας 

Στη συνέχεια, πρέπει να επιλέξετε μια επιλογή που αντιπροσωπεύει καλύτερα το περιεχόμενο του προφίλ ή της σελίδας σας, που να λειτουργεί “προς το δημόσιο συμφέρον”.

Θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Ειδήσεις/Μέσα μαζικής ενημέρωσης.
  • Κυβέρνηση και πολιτική.
  • Αθλητισμός.
  • Μόδα.
  • Μουσική.
  • Διασκεδαστές.
  • Gamer.
  • Ψηφιακός δημιουργός / blogger / influencer.
  • Επιχείρηση / brand / οργανισμός.
  • Άλλος.

Και η χώρα ή η περιοχή όπου η σελίδα ή το προφίλ είναι το πιο δημοφιλές.

4) Προαιρετικά πρόσθετα

Αυτό είναι το μέρος της εφαρμογής που έχει ενημερωθεί.

Έχετε πλέον τη δυνατότητα να περιγράψετε το κοινό που σας ακολουθεί ή το brand σας, τους λόγους για τους οποίους επιλέγουν να γίνουν ακόλουθοι και τα ενδιαφέροντά τους.

Μπορείτε επίσης να καθορίσετε άλλα ονόματα με τα οποία είστε εσείς ή το brand σας γνωστό, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων σε πολλές γλώσσες, αν και αυτό δεν διευκρινίζεται ως μέρος της ενημέρωσης.

Τέλος, έχετε τη δυνατότητα να παρέχετε πέντε συνδέσμους που αποδεικνύουν ότι η σελίδα ή το προφίλ που επαληθεύεται λειτουργεί ως “προς το δημόσιο συμφέρον”.

Ωστόσο, η φόρμα διευκρινίζει ότι δεν θα λαμβάνεται υπόψη διαφημιστικό ή πληρωμένο περιεχόμενο.

Το Facebook παρέχει ακόμη περισσότερες πληροφορίες

Η ανακοίνωση εφιστά επίσης την προσοχή στις Κοινοτικές Οδηγίες και τους Όρους Υπηρεσίας, καθώς και στο ότι οι αιτήσεις πρέπει να είναι:

  • Για έναν λογαριασμό που αντιπροσωπεύει μια εγγεγραμμένη επιχείρηση ή οντότητα, ή να είναι ένα πραγματικό πρόσωπο.
  • Για δημόσιο λογαριασμό – με βιογραφικό, φωτογραφία προφίλ, ενότητα “σχετικά” και με τουλάχιστον μία δημοσίευση.
  • Για λογαριασμό που έχει μοναδική παρουσία – τα κατοικίδια ζώα και οι δημοσιεύσεις είναι επίσης επιλέξιμες.
  • Για έναν λογαριασμό που αντιπροσωπεύει ένα πολύ δημοφιλές και γνωστό εμπορικό σήμα, οντότητα ή πρόσωπο.
  • Για έναν λογαριασμό ανά άτομο ή επιχείρηση – με μόνη εξαίρεση τους λογαριασμούς που αφορούν συγκεκριμένες γλώσσες.
Υπάρχει η πιθανότητα το Facebook να απευθυνθεί σε Εσάς;

Εκτός από τη βελτίωση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων, το Facebook θα προσεγγίσει ενεργά τους λογαριασμούς που έχουν εξεταστεί και πληρούν τα κριτήρια επαλήθευσης.

Αυτό θα μπορούσε να αφορά, για παράδειγμα, έναν λογαριασμό που είναι επαληθευμένος στο Instagram, αλλά όχι στο Facebook.

Προειδοποιήσεις

Η ανακοίνωση συνοδεύεται από τη σύσταση να ενεργοποιήσουν οι επαληθευμένοι λογαριασμοί Facebook και Instagram τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων ως πρόσθετη προστασία από τους χάκερ.

Προειδοποιούν επίσης να είστε “προσεκτικοί” με τις απόπειρες πλαστοπροσωπίας ή τους απατεώνες.

Η εταιρεία υπενθυμίζει επίσης στους αναγνώστες ότι οι επαληθεύσεις (οι μπλε επισημάνσεις δίπλα στα ονόματα των χρηστών) δεν μπορούν να μεταφερθούν ή να αλλάξει το όνομα.

Η ανακοίνωση καταλήγει με μια τελευταία προειδοποίηση ότι θα ληφθούν μέτρα κατά λογαριασμών που έχουν αποκτήσει έγκριση επαλήθευσης με κακόβουλο τρόπο ή αν διαπιστωθεί ότι κάποιος πουλάει τους επαληθευμένους λογαριασμούς του σε άλλους χρήστες του Facebook ή του Instagram.

Το Facebook δήλωσε ότι πραγματοποιούνται τακτικές σαρώσεις, προφανώς για να αποτρέψει τις επίδοξες παραβιάσεις των κατευθυντήριων γραμμών.

Τι σημαίνει αυτό για τα Brands και τα Δημόσια Πρόσωπα

Τα σήματα επαλήθευσης βοηθούν τους χρήστες του Facebook και του Instagram να “διακρίνουν τους αξιοσημείωτους λογαριασμούς”.

Το μπλε σήμα στοχεύει επίσης στην αύξηση της αυθεντικής δέσμευσης.

Αν και δεν αποτελεί έγκριση από την πλατφόρμα, λειτουργεί ως ένα είδος σήματος εμπιστοσύνης και μπορεί να ανοίξει συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις που μπορεί να είναι λιγότερο πιθανό να είχατε διαφορετικά.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top