Νέα φιλοσοφία στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

Sabre: Νέα φιλοσοφία στις ξενοδοχειακές κρατήσεις – Ποιες είναι οι νέες τάσεις με άξονα την τεχνολογία

Τις σημαντικότερες τάσεις της τεχνολογίας που αναμένεται να επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον στη βιομηχανία της φιλοξενίας, αντιπροσωπεύουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη και εκτιμάται ότι θα έχουν εφαρμογή στη δραστηριότητα των ξενοδοχείων, αναδεικνύει σε έρευνά της η Sabre Corporation.

Οι τάσεις της Sabre, στον οποίο καταλήγει η έρευνα με τίτλο «The Future of Hotel Booking – A Guide to Hotel Retailing», αναφέρεται σε 3 επίπεδα δραστηριοποίησης των ξενοδοχείων: ο Κόσμος ως Μέσα, Προσωπική Νοημοσύνη και Στιγμιαία Υπηρεσία.

Η έρευνα εξερευνά τις πρόσφατες καινοτομίες στον χώρο της τεχνολογίας στο λιανικό εμπόριο, τα media και τα ταξίδια και προσφέρει πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές ώστε να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να εφαρμόσουν τις πρακτικές αυτές σε μια επιτυχημένη στρατηγική εμπορίου.

Μερικές από αυτές που εντοπίστηκαν είναι οι εξής…

-Αλλαγή ανάλογα με τις περιστάσεις: Είτε πρόκειται για παροχή προσφορών ή προνομίων τη σωστή στιγμή ή παροχή σχετικών υπενθυμίσεων ή απαντήσεων, η τεχνολογία αυξάνει τους ρυθμούς αλλαγής, κεφαλαιοποιώντας τις στιγμές που οι ταξιδιώτες τείνουν περισσότερο στο να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή.

-Πιο ομαλή διαδικασία κράτησης: Η τεχνολογία που αναγνωρίζει τις σχετικές λεπτομέρειες κράτησης, χρησιμοποιεί γνωστά δεδομένα για αυτόματη συμπλήρωση φόρμας ή δημιουργεί συναλλαγές του ενός κλικ, μπορεί να κλείσει το κενό ανάμεσα στον εντοπισμό και την αγορά, δημιουργώντας μια ομαλότερη διαδικασία κράτησης.

-Συγχρονισμός διακαναλικής εμπειρίας: τα τεχνολογικά συστήματα μπορούν να μοιράζονται δεδομένα ανάμεσα σε πολλά κανάλια και συσκευές έτσι ώστε οι ταξιδιώτες να έχουν μία ενοποιημένη και σταθερή εμπειρία σε κάθε στάδιο της αγοράς, ανεξαρτήτως που κάνουν την κράτηση.

-Βοήθεια στους επισκέπτες να οραματιστούν το ιδανικό ταξίδι: Πλατφόρμες εικονικής πραγματικότητας και ζωντανής μετάδοσης επιτρέπουν στα ξενοδοχειακά brand να μεταφέρουν στους επισκέπτες τους εικόνες, ήχους και την αίσθηση του προορισμού πριν την κράτηση.

-Χρήση δεδομένων πελατών και προτιμήσεων στην εξυπηρέτηση επισκεπτών σαν να ήταν παλιοί φίλοι: Κάθε συναλλαγή που έχει ένας πελάτης με την ψηφιακή ή φυσική εκδοχή του brand προσφέρει στο ξενοδοχείο γνώσεις ώστε να διαμορφώσει εξατομικευμένη άποψη για κάθε πελάτη.

Πηγή: http://www.tornosnews.gr/permalink/10808.html

Πραγματικά , αυτό το άρθρο δίνει μια πραγματική διάσταση στην εξέλιξη του booking για ξενοδοχεία αλλά επεκτείνεται και στα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα , βίλες κτλπ

Η Sabre , πολλές εταιρίες του κλάδου όπως και εμείς ως κατασκευαστές ιστοσελίδων και Search Engine Optimization ενημερωθήκαμε στις αρχές του χρόνου από την Google , και μέσα από τα σεμινάριά της για τις νέες εξελιγμένες δυνατότητες αναζήτησης της Google και την πλέον υποχρεωτική direct booking μέσα από της ιστοσελίδες του κάθε brand με κλειδιά ασφάλειας ssl και προηγμένες υπηρεσίες.

Οι κρατήσεις δωματίων πλέον πρέπει να γίνονται απλά, γρήγορα, με ασφάλεια και να δίνεται η δυνατότητα στο πελάτη να περνάει το χρόνο του στην ιστοσελίδα αποκομίζοντας μια εμπειρία πλοήγησης στον χώρο , στο μέρος και γενικά μια ευχάριστη γρήγορη ματιά σε αυτά που θα ζήσει κάνοντας αυτή την κράτηση.

Η εμπειρία του πελάτη που θα ήθελε να μοιραστεί ξεκινά από την εμπειρία χρήσης του website…

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top