Μάθετε πώς θα απογειώσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2022

Κάθε μέρα, δισεκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετακινούνται από το ένα γραμματοκιβώτιο στο άλλο. Όλοι οι έμποροι που θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν μια μεγάλη πελατειακή βάση το 2022 θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτή τη συμβατική μέθοδο.

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως και κάθε άλλη τεχνική μάρκετινγκ, είναι ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Πριν ενσωματώσουν αυτή τη στρατηγική στις στρατηγικές μάρκετινγκ, τα brands θα πρέπει να εξετάσουν τις νέες τάσεις και τα δεδομένα.

Αυτό το άρθρο θα σας δείξει πώς να προηγηθείτε του παιχνιδιού το 2022 καταρρίπτοντας το παιχνίδι μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πολλές υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι διαθέσιμες στην αγορά για να σας βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ σας.

Να θυμάστε ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια τεχνική που απαιτεί δοκιμή και λάθη, οπότε ακολουθήστε τις παρακάτω κατευθυντήριες γραμμές, αλλά μη διστάσετε να τροποποιήσετε το σχέδιό σας εάν κάτι δεν λειτουργεί για τους στόχους σας.

Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο πώς μπορείτε να πετύχετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας αμέσως τώρα.

Δημιουργήστε μοναδικά μηνύματα

Όταν σκέφτεστε την εξατομίκευση, ποια σκέψη σας έρχεται στο μυαλό; Η εικόνα ενός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με έναν χαιρετισμό με όνομα; Ή κάτι παρόμοιο;

Η πραγματικότητα είναι ότι αυτή η στρατηγική λειτουργούσε παλαιότερα, αλλά πλησιάζουμε στο 2022 και καθώς ο χρόνος έχει προχωρήσει, τα πράγματα έχουν εξελιχθεί – και θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είστε ενημερωμένοι.

Οπότε, αντίο, “Αγαπητέ [εισάγετε το όνομα εδώ]”.

Πολλοί πάροχοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άνθρωποι θεωρούν αυτά τα μηνύματα ως ανεπιθύμητα μηνύματα, ιδίως τώρα που υπάρχουν τόσες πολλές απειλές για την κυβερνοασφάλεια σε όλο το διαδίκτυο. Οι χρήστες είναι λιγότερο πιθανό να δεχτούν αυτού του είδους τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και είναι πιο προσεκτικοί λόγω της κλοπής ταυτότητας ή της απάτης με πιστωτικές κάρτες, για να αναφέρουμε μερικά μόνο παραδείγματα.

Η δημιουργία δυνατών σχέσεων αποτελεί σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μια διαδικτυακή υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε αυτές τις σχέσεις με καμπάνιες που αποκτούν δεδομένα με την πάροδο του χρόνου για εξατομίκευση.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες το μήνυμά σας να ανοίξει και να διαβαστεί εάν ο παραλήπτης σας εμπιστεύεται, γνωρίζει ποιος είστε ή κατανοεί τη προσπάθεια που κάνατε για να κατανοήσετε τα προβλήματά του.

Πώς γίνεται λοιπόν αυτό;

Με την εξατομίκευση. Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο που θα σας βοηθήσει να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό το 2022. Για να διασφαλίσετε ότι η εξατομίκευση είναι στο στόχο σας, αποφύγετε τη γενίκευση και αντ’ αυτού χρησιμοποιήστε όλα τα δεδομένα που λαμβάνονται από τον ιστότοπο, τις σελίδες προορισμού, το CRM, τους υπάρχοντες πελάτες και άλλες πηγές.

Τα δημογραφικά στοιχεία και το προηγούμενο ιστορικό αγορών είναι δύο παραδείγματα δεδομένων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Έχετε έναν χαιρετισμό που είναι συγκεκριμένος για την τοποθεσία του χρήστη ή αντικείμενα που είναι κοντά σε αυτά που αναζητούν οι συνδρομητές σας στον ιστότοπό σας.

Έως και το 80% των πελατών θα αντιδράσει θετικά στην εξατομίκευση προϊόντων. Ξέρετε γιατί;

Καθώς γνωρίζουν ότι ενδιαφέρεστε να τους βοηθήσετε να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Το συμπέρασμα εδώ είναι ότι η εξατομίκευση πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάθε καμπάνια μάρκετινγκ που υποβάλλετε, αλλά πρέπει να γίνεται με ουσιαστικό τρόπο.

Η εξατομίκευση θα εκτοξεύσει τα έσοδά σας στα ύψη, αν αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία για να συλλέξετε όλες τις κατάλληλες πληροφορίες από τους συνδρομητές σας. Να θυμάστε πάντα: η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσαρμοσμένων στις ανάγκες και το ιστορικό ενός παραλήπτη αποδεικνύει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον και, με τη σειρά του, πραγματική κατανόηση των αναγκών του.

Εκτεταμένο ή σύντομο θέμα

Οι γραμμές θέματος είναι αυτές οι ενδιαφέρουσες προτάσεις που μπορούν είτε να δώσουν ώθηση είτε να εκτροχιάσουν μια ολόκληρη καμπάνια.

Η γραμμή θέματος είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι συνδρομητές σας στα εισερχόμενά τους και θα επηρεάσει την απόφασή τους ως προς το αν θα πρέπει να ανοίξουν το email και να συνεχίσουν την ανάγνωση ή όχι.

Τι κάνει λοιπόν ένα θέμα..σωστό;

Λοιπόν, μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα από μια μελέτη περιλάμβαναν ότι τα θέματα με έξι έως εννέα λέξεις είχαν υψηλότερα ποσοστά κλικ, ενώ εκείνες με τέσσερις έως πέντε λέξεις είχαν υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος.

Αυτά για το μήκος, αλλά τι γίνεται με το κείμενο;

Τα θέματα είναι δύσκολο να γραφτούν και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι επειδή λειτουργούν για κάποιους εμπόρους δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσουν και για εσάς. Πραγματοποιήστε δοκιμές με διάφορα θέματα για να προσδιορίσετε ποια προτιμά η λίστα συνδρομητών σας.

Αν δεν θέλετε να βγάλετε τον τίτλο σας στον έξω κόσμο χωρίς δοκιμή, αξιοποιήστε ελεγκτές θέματος για να μάθετε πώς αποδίδει.

Τμηματοποιήστε τη λίστα email σας

Η τμηματοποίηση είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές κάθε εκστρατείας μάρκετινγκ, σύμφωνα με τους marketers ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Έχετε ιδέα γιατί είναι τόσο πολύτιμη;

Επειδή η τμηματοποίηση της βάσης δεδομένων σας σας επιτρέπει να αναπτύξετε πιο προσαρμοσμένες καμπάνιες για το κοινό σας.

Το παρακάτω βασικό παράδειγμα θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα πώς λειτουργεί η τμηματοποίηση:

Ας υποθέσουμε ότι θα θέλαμε να διοργανώσουμε μια επιμορφωτική εκδήλωση για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων σε ακτίνα 10 μιλίων.

Η τμηματοποίηση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να έχουμε την καλύτερη απόδοση της επένδυσης. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα τμήμα της λίστας με άτομα που γνωρίζουν τις μικρές αυτές επιχειρήσεις και ζουν σε ακτίνα 10 μιλίων από την εκδήλωσή μας και στη συνέχεια να τους δώσουμε μια πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτή η κοινότητα θα ήταν πολύ πιο εστιασμένη από ολόκληρο τον κατάλογο των συνδρομητών μας από όλο τον κόσμο. Εξάλλου, το να λάβετε ένα email με πρόσκληση σε μια εκδήλωση στην άλλη άκρη του κόσμου είναι εξαιρετικά αδιάφορο.

Ας δούμε την αξία της τμηματοποίησης τώρα που ξέρουμε πώς λειτουργεί.

Αν χωρίσετε τις λίστες σας σε τμήματα, θα μπορέσετε να αυξήσετε:

τα ποσοστά ανοίγματος (91%)
ποσοστά κλικ (38%)
τα έσοδα
τους δυνητικούς πελάτες
τις συναλλαγές

Θέλετε να μάθετε και το πιο συναρπαστικό;

Η τμηματοποίηση δεν χρησιμοποιείται από 9 στις 10 επιχειρήσεις.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα τμηματοποίησης που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα:

  • Τμηματοποίηση με βάση τον κλάδο
  • Τμηματοποίηση με βάση το μέγεθος της επιχείρησης
  • Τμηματοποίηση με βάση τον κύκλο πωλήσεων

Η τμηματοποίηση μπορεί να είναι απλή και τα εργαλεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) μπορούν να σας βοηθήσουν καθώς καλλιεργούν τις σχέσεις με τις επαφές σας, ενώ παρακολουθούν το ιστορικό των πελατών και όλα τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η κύρια εστίαση των marketers μετατοπίστηκε στην εμπειρία του χρήστη. Το λογισμικό CRM θα σας βοηθήσει στη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων της εταιρείας κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πώλησης και μετά την πώληση.

Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον, το να έχετε ένα λογισμικό που μπορεί να κάνει τόσα πολλά για τη διαδικασία τμηματοποίησης είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Να θυμάστε ότι ο στόχος εδώ είναι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, οπότε αν ένα εργαλείο CRM μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να δημιουργήσει καλύτερες σχέσεις, θα πρέπει να βρίσκεται στην εργαλειοθήκη σας για το 2022.

Το δωρεάν περιεχόμενο είναι το καλύτερο περιεχόμενο

Οι καταναλωτές λατρεύουν τις προσφορές. Δεδομένου αυτού, γιατί να μην προσπαθήσετε να ενσωματώσετε περισσότερο τέτοιου είδους περιεχόμενο στις εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας;

Διεξήχθηκε μια μελέτη για να δει πώς επηρεάζουν τα emails τα διαφορετικά στυλ περιεχομένου. Υπήρξε αύξηση των ποσοστών κλικ από 22% έως 66% όταν τα πρότυπα και οι πόροι ήταν δωρεάν.

Όταν πρόκειται για εργαλεία, ηλεκτρονικά βιβλία, συνεντεύξεις εμπειρογνωμόνων, ακόμη και άλμπουμ φωτογραφιών, η αύξηση των μετατροπών δεν ήταν τόσο υψηλή. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, πρέπει να διεξάγετε τις δοκιμές σας για τις λίστες σας, αλλά αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.

Μια άλλη πρόταση είναι να δημιουργήσετε μία υπηρεσία και να δώσετε δωρεάν ένα μέρος του περιεχομένου για να αποκτήσετε περισσότερους αγοραστές και να προκαλέσετε το ενδιαφέρον του κοινού.

Παράδειγμα, μία ιστοσελίδα με μαθήματα φωτογραφίας, θα μπορούσε να δημιουργήσει μία υπηρεσία με εκπαιδευτικά βίντεο με διάφορα tips και συμβουλές. Ένα από αυτά, θα μπορούσε να το προσφέρει δωρεάν στο κοινό έτσι ώστε να το παρακινήσει να παρακολουθήσει και τα υπόλοιπα.

Να θυμάστε ότι, σύμφωνα με τη μελέτη, τα πρότυπα και τα εργαλεία είναι οι πιο πολύτιμοι πόροι που μετατρέπουν, αλλά κάθε λίστα είναι διαφορετική, οπότε αν δεν μπορείτε να παράγετε αυτό το είδος περιεχομένου, επικεντρωθείτε σε αυτό που λειτουργεί για εσάς.

Φροντίστε τα email σας να ανταποκρίνονται στις κινητές συσκευές

Ο αντίκτυπος της κινητής τηλεφωνίας είναι εμφανής και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια πτυχή του σχεδίου μάρκετινγκ που επηρεάζεται.

Παρόλο που ο αντίκτυπος είναι ευνοϊκός, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές τις νέες τεχνολογίες είναι απαραίτητο να αποδεχτείτε τις κινητές συσκευές. Τα κινητά αντιπροσωπεύουν το 51% όλων των ανοιγμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί.

Δοκιμάστε τα μηνύματά σας σε διάφορες συσκευές: δεν θα ξέρετε τι λειτουργεί μέχρι να τα δοκιμάσετε. Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας επιτρέπουν να κάνετε προεπισκόπηση των μηνυμάτων σας πριν τα στείλετε για να δείτε πώς θα φαίνονται σε διάφορες συσκευές. Είναι σημαντικό να το κάνετε αυτό για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας είναι φιλικά προς τα κινητά, καθώς αν δεν είναι, θα χάσετε πολλές πιθανές μετατροπές.

Το συμπέρασμα

Όλες αυτές οι προτάσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το σχέδιο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να αυξήσετε την απόδοση των επενδύσεών σας. Δώστε προσοχή στις μικρολεπτομέρειες και δοκιμάστε κάθε πληροφορία για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το δικό σας brand.

Δοκιμάστε διαφορετικές μεθόδους και μεταβείτε σε αυτές που λειτουργούν καλύτερα για εσάς.

Καθώς είμαστε πρώτοι στο κλάδο μας και στις υπηρεσίες που προσφέρουμε εδώ και χρόνια, είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε να πετύχετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε μερικά εύκολα βήματα. Αφήστε μας να σας παρέχουμε μια προσαρμοσμένη λύση για τις ανάγκες του μάρκετινγκ σας και δείτε την απόδοση της επένδυσης σας να εκτοξεύεται στα ύψη.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top