Η Google μπλοκάρει τις ενοχλητικές διαφημίσεις στον Chrome browser

Αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο – ότι ο Chrome θα μπλοκάρει τις διαδικτυακές διαφημίσεις, την «ψυχή» της Google. Αυτό συμβαίνει όταν ο Chrome κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση που εκατοντάδες εκατομμύρια από μας έχουν ήδη εγκαταστήσει πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων (Ad Blocker).
Ο Chrome σταματά πολύ κοντά από αυτές τις επεκτάσεις του προγράμματος περιήγησης, οι οποίες συνήθως απαγορεύουν όλες τις διαφημίσεις, αλλά αυτή της η κίνηση έχει μεγάλη σημασία επειδή ο περιηγητής της Google κυριαρχεί στο διαδίκτυο τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητά τηλέφωνα.

Ο Chrome χρησιμοποιείται για την προβολή περίπου του 56% των ιστοσελίδων.

Ο αποκλεισμός των διαφημίσεων έρχεται σε περισσότερο από οκτώ μήνες αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε
την πρόθεσή της να αποκλείσει αυτόματα τις διαφημίσεις που δεν συμφωνούν με τις προϋποθέσεις «Better Ads Standards», μια συλλογή βέλτιστων πρακτικών που θα καθιστούσαν τις διαφημίσεις λιγότερο ενοχλητικές.
Από την Πέμπτη, το νέο σύστημα φιλτραρίσματος του Chrome ακολουθεί τις οδηγίες «Better Ads Standards» για να εμποδίσει τους πιο ενοχλητικούς τύπους διαφημίσεων.
«Θέλουμε ο ιστότοπος να είναι ένας τόπος όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να ευδοκιμήσουν και να κάνουν έσοδα, αλλά και ένα μέρος όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν μια καλή εμπειρία. Ελπίζουμε ότι αυτό θα φέρει ισορροπία στο οικοσύστημα του διαδικτύου», αναφέρει η Google.

Τι κάνει το νέο φίλτρο μπλοκαρίσματος των διαφημίσεων Chrome
Αν μια ιστοσελίδα περιλαμβάνει διαφημίσεις σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω μορφές, τότε θα λαμβάνει σχετική προειδοποίηση και αν εξακολουθεί να τις διατηρεί, τότε θα καταχωρείται στην λίστα με τις ιστοσελίδες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις Better Ads Standards.

Ας δούμε ποιες είναι οι ενοχλητικού τύπου διαφημίσεις:

  • Pop-ups
  • Auto-playing ads με ήχο
  • Μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο
  • Αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζει τον χρήστη να περιμένει μέχρι να ανοίξει η επιθυμητή σελίδα
  • Διαφημίσεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης σε φορητές συσκευές
  • Διαφημίσεις full-screen

Όταν ο χρήστης επισκεφθεί μια τέτοια ιστοσελίδα από τον Chrome browser θα την βλέπει “γυμνή” από διαφημίσεις και ο Chrome θα του δίνει την δυνατότητα να τις ενεργοποιήσει αν το επιθυμεί. Η Google δήλωσε ότι θα αξιολογήσει τις ιστοσελίδες ως προσωρινές, ή προειδοποιητικές ή λανθασμένες και θα ειδοποιήσει για παραβιάσεις. Οι κάτοχοι ιστοσελίδων μπορούν να έχουν πρόσβαση στην αξιολόγηση μέσω ενός εργαλείου της Google και μπορούν να ζητήσουν να επανεξεταστούν ξανά μόλις διευθετήσουν τις κακές διαφημίσεις.

Εάν μια ιστοσελίδα έχει πολλές ενοχλητικές διαφημίσεις και αγνοεί τις ειδοποιήσεις από την Google για 30 ημέρες, το πρόγραμμα περιήγησης Chrome θα ξεκινήσει να εμποδίζει τις διαφημίσεις έως ότου ο εκδότης της ιστοσελίδας συμμορφωθεί με τα πρότυπα.

Ο στόχος δεν είναι να εξαλειφθούν οι διαφημίσεις. Στόχος της Google είναι να πείσει τους διαχειριστές των ιστοσελίδων να αφαιρέσουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πείσει το 42% όσων έλαβαν ειδοποίηση να το πράξουν.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα διορθωθεί η κατάσταση ή αν μετά από λίγο καιρό βρεθούν τρόποι παράκαμψης των προϋποθέσεων της Google.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top