Η Google Αλλάζει Τα Κριτήρια Του Παράγοντα Κατάταξης-Εμπειρία Σελίδας

Η αναφορά εμπειρίας σελίδας στο Google Search Console λαμβάνει μια ενημέρωση που διευκολύνει την πλοήγηση.

Η Google αφαιρεί την ασφαλή περιήγηση από τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι ιστότοποι για να επωφεληθούν από τον παράγοντα κατάταξης εμπειρίας σελίδας.

Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, η Google ενημερώνει την αναφορά εμπειρίας σελίδας του Search Console με έναν απλοποιημένο σχεδιασμό που αφαιρεί περιττά δεδομένα.

Συγκεκριμένα, τα γραφικά στοιχεία ασφαλούς περιήγησης και εμπειρίας διαφήμισης απομακρύνονται από την αναφορά. Η Google παρέχει το σκεπτικό πίσω από αυτήν την απόφαση σε μια ανάρτηση ιστολογίου.

Επιπλέον, εφαρμόζονται αρκετές διορθώσεις για να βελτιωθεί ο τρόπος χειρισμού των δεδομένων που λείπουν.

Ακολουθούν περισσότερα για όλες τις αλλαγές που αναμένονται:

Κατάργηση του γραφικού στοιχείου ασφαλούς περιήγησης

Η Google αφαιρεί το γραφικό στοιχείο ασφαλούς περιήγησης από την αναφορά εμπειρίας σελίδας επειδή δεν αποτελεί πλέον σήμα κατάταξης.

Η αναφορά δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους SEO να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι ιστότοποι αντιστοιχούν στα σήματα που συνιστούν τον παράγοντα κατάταξης της εμπειρίας της σελίδας.

Η συμπερίληψη ασφαλών δεδομένων περιήγησης στην αναφορά δεν είναι απαραίτητη, καθώς δεν χρησιμοποιείται στην κατάταξη.

Η Google στην ανάρτηση της αναφέρει:

«Τα συστήματα ασφαλούς περιήγησης στην Google έχουν σχεδιαστεί για να διατηρούν τους χρήστες ασφαλείς στο διαδίκτυο. Μερικές φορές οι ιστότοποι πέφτουν θύματα αεροπειρατείας τρίτου μέρους, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση προειδοποιήσεων ασφαλούς περιήγησης.

Αναγνωρίζουμε ότι αυτά τα ζητήματα δεν είναι πάντα υπό τον έλεγχο των κατόχων ιστότοπου, γι ‘αυτό διευκρινίζουμε ότι η ασφαλής περιήγηση δεν χρησιμοποιείται ως σήμα κατάταξης και δεν θα εμφανίζεται στην αναφορά “Εμπειρία σελίδας”. ”

Το Google Search Console θα συνεχίσει να αναφέρει για σημαίες ασφαλούς περιήγησης εκτός της αναφοράς εμπειρίας σελίδας.

Κατάργηση του γραφικού στοιχείου εμπειρίας διαφήμισης 

Η Google αφαιρεί το γραφικό στοιχείο εμπειρίας διαφήμισης από το Search Console για να αποφύγει την εμφάνιση των ίδιων πληροφοριών σε πολλές αναφορές.

Μια αυτόνομη έκδοση της αναφοράς εμπειρίας διαφήμισης θα παραμείνει διαθέσιμη στο Search Console, η οποία προσδιορίζει διαφημιστικές εμπειρίες που παραβιάζουν τα πρότυπα καλύτερων διαφημίσεων.

Παρόμοια με την ασφαλή περιήγηση, η αναφορά εμπειρίας διαφήμισης δεν αποτελεί παράγοντα για το σήμα κατάταξης εμπειρίας σελίδας.

Πρόσθετες βελτιώσεις

Η Google ενημερώνει την αναφορά εμπειρίας σελίδας με αρκετές διορθώσεις σφαλμάτων και βελτιώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν:

  • Προστέθηκε ένα banner «Χωρίς πρόσφατα δεδομένα» στην αναφορά Core Web Vitals και στην έκθεση Page Experience.
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκάλεσε την αναφορά “Failing HTTPS” όταν έλειπαν τα δεδομένα του Core Web Vitals.
  • Επαναδιατύπωσε το κενό κείμενο κατάστασης στην αναφορά Page Experience και Core Web Vitals.

Για υπενθύμιση, η ενημέρωση του αλγορίθμου εμπειρίας σελίδας της Google ξεκίνησε να κυκλοφορεί στις 15 Ιουνίου 2021 και η διάθεση της θα ολοκληρωθεί έως τις 31 Αυγούστου 2021.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top