Επιβραδύνει η πανδημία την αγορά σχολικών ειδών;

Φέτος, οι δαπάνες για τα σχολικά είδη αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% σε σχέση με πέρυσι και να φτάσουν σε πολύ υψηλά κέρδη. Για να βοηθήσουμε τους εμπόρους να κατανοήσουν καλύτερα τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η πανδημία στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, σας παραθέτουμε παρακάτω σε αυτό το άρθρο, πρόσφατη έρευνα που ερωτήθηκαν 1.000 αγοραστές που έχουν ήδη αγοράσει – ή σχεδιάζουν να αγοράσουν – είδη για το σχολείο φέτος.

Οι αγορές για το σχολείο καθυστερούν;

Η περίοδος των αγορών για το σχολείο έχει παραμείνει αρκετά σταθερή όλα αυτά τα χρόνια. Το 2020, είδαμε ότι οι αγοραστές άρχισαν να κάνουν αγορές λίγο αργότερα (το 11% έκανε αγορές τον Σεπτέμβριο του 2020). Και παρόλο που η αβεβαιότητα του 2020 έχει μεταφερθεί στο σχολικό έτος 2021, το 71% των καταναλωτών έχει ήδη αγοράσει σχολικά είδη για το επόμενο σχολικό έτος. Από τους αγοραστές που δεν έχουν ακόμη πραγματοποιήσει τις αγορές τους για το σχολείο, το 60% σχεδιάζει να ξεκινήσει τις αγορές μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες.

Επιπλέον, όσον αφορά την πανδημία που επηρεάζει το πότε και το πώς θα αγοράσουν, σχεδόν οι μισοί αγοραστές σχεδιάζουν να κάνουν τις αγορές τους όπως συνήθως. Αυτό δείχνει ότι πολλοί αγοραστές είναι αισιόδοξοι για μια πιο φυσιολογική επιστροφή στα σχολεία αυτό το φθινόπωρο.

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα χρονοδιαγράμματα αγορών για την επιστροφή στο σχολείο είναι τόσο σταθερά είναι επειδή πολλά είδη στις λίστες των αγοραστών δεν είναι απαραίτητα εποχιακά. Αν αγοράσουν πάρα πολλά χρωματιστά μολύβια ή τετράδια στην αρχή της σχολικής χρονιάς, αυτά τα είδη μπορούν πάντα να χρησιμοποιηθούν αργότερα μέσα στη χρονιά από τους μαθητές – ή να δωριστούν στους εκπαιδευτικούς για χρήση στην τάξη.

Ποιες αγορές έχουν ήδη κάνει οι αγοραστές για το σχολείο και τι περιμένουν να αγοράσουν;

Οι προϋπολογισμοί για την επιστροφή στο σχολείο δεν μειώνονται φέτος, καθώς το 72% των αγοραστών σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό ή και περισσότερο για σχολικά είδη. Τα κορυφαία είδη που έχουν ήδη αγοραστεί περιλαμβάνουν: σχολικές τσάντες (65%), τετράδια (81%), ντοσιέ (62%), γραφική ύλη (77%), κόλλες (48%), κουτιά κολατσιού (39%), παπούτσια (59%) και ρούχα (61%).

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στην έρευνα καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι τα τρία κορυφαία είδη που περιμένουν να αγοράσουν οι αγοραστές ευθυγραμμίζονται στενά με τα κορυφαία είδη που έχουν ήδη αγοραστεί: σχολικές τσάντες (35%), τετράδια (35%), παπούτσια (36%) και ρούχα (34%). Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε εκείνους που σχεδιάζουν να αγοράσουν αλλά απλώς δεν το έχουν κάνει ακόμα.

Οι αγοραστές κάνουν τις αγορές τους για το σχολείο Ηλεκτρονικά Ή Από Φυσικά Καταστήματα;

Τη φετινή σχολική χρονιά, έχουν διαμορφωθεί νέες αγοραστικές συνήθειες και οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν γίνει βασικός πυλώνας στη ζωή των καταναλωτών. Περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου – ή σχεδιάζουν μια υβριδική προσέγγιση αγορών και επισκέπτονται και τα φυσικά σημεία λιανικής πώλησης. Το 34% σχεδιάζει να ψωνίσει από το κατάστημα, το 22% σχεδιάζει να ψωνίσει online και το 44% σχεδιάζει να ψωνίσει και από τα δύο.

Οι αγορές από φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να παραμένουν δημοφιλείς για είδη όπως τα είδη παντοπωλείου και τα είδη καθαρισμού , αλλά οι αγοραστές που σκοπεύουν να αγοράσουν είδη για το σχολείο αναζητούν πρώτα προϊόντα online.

Η νέα σχολική χρονιά είναι μια περίοδος που οι μαθητές αναλαμβάνουν νέες ευθύνες και οι οικογένειες δημιουργούν νέες ρουτίνες. Οι αγοραστές σχολικών ειδών θα αναζητήσουν brands που θα ενταχθούν απρόσκοπτα στην καθημερινή τους ρουτίνα και θα κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη. Για να συνδεθούν με αυτούς τους καταναλωτές, οι έμποροι πρέπει να συνεχίσουν να είναι ευέλικτοι στο σχεδιασμό μάρκετινγκ και στις στρατηγικές τους.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top