Επαγγελματικοί κατάλογοι ή directory listings μύθος ή πραγματικότητα;

Επαγγελματικοί κατάλογοι ή directory listings μύθος ή πραγματικότητα;

Η νέα μόδα στο ίντερνετ λέγεται εταιρίες ή ιστοσελίδες προώθησης επιχειρήσεων μέσω αναζήτησης ή αλλιώς επαγγελματικοί κατάλογοι (directory listings)

Και εκατοντάδες εταιρίες που καθημερινά σηκώνουν το τηλέφωνο και προσφέρουν σε επαγγελματίες και εταιρίες διαφήμιση με 50, 70, 100, 130 ευρώ το χρόνο ή για πάντα και φυσικά στο όνομα του Google.

Πραγματικότητα ή μύθος, μπορεί να βοηθήσει;

Ξεκινώντας πρέπει να κατανοήσουμε τι σημαίνει το directory listing.

Οι διαδικτυακοί κατάλογοι (directory listings) κάνουν ακριβώς ότι κάνει ο χρυσός οδηγός που όλοι ξέρουμε , επαγγελματίες και εταιρίες πληρώνουν σαν διαφημιζόμενοι και οι υποψήφιοι πελάτες ψάχνουν τον επαγγελματία ή την εταιρία που χρειάζονται με κριτήρια όπως τοποθεσία, διεύθυνση… για να συνεργαστούν Σε αυτή την περίπτωση όπως και στους τοπικούς κατάλογους επαγγελματιών η δημοτικότητα είναι πληρωμένη διότι δεν διασφαλίζεται πραγματικά τόσο στην έντυπη όσο και στην ιντερνετική διαφήμιση η φερέγγυα δημοφιλία (δηλαδή να ξεχωρίζει ο καλύτερος βάση κριτικών).

Στην έντυπη καταχώρηση το μέγεθος του πλαισίου διαφήμισης καθορίζεται από τον τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρίας παραγωγής του κατάλογου.
Στον κατάλογο του ίντερνετ σε κάποια ιστοσελίδα directory listing η τιμή καλύτερης καταχώρησης αφορά banners, μεγαλύτερες γραμματοσειρές ή ακόμα και θετικά σχόλια και συστάσεις από “πραγματικούς”πελάτες.

Έτσι λοιπόν και στις 2 περιπτώσεις ο πελάτης θα βρει αυτό που ζητάει με την καθοδήγηση και το μάρκετινγκ της κάθε εταιρίας, δηλαδή του καλύτερου budget χρημάτων.

Σε μια γενικότερη έννοια είναι μια καθοδηγούμενη πώληση παροχής υπηρεσιών και αγαθών με το όνομα της ευκολίας.

Μπορεί όμως πραγματικά να βοηθήσει;

Ένα directory listing στην δωρεάν του μορφή μπορεί να δώσει σωστότερα και πιο εμπεριστατωμένα αποτελέσματα σε σχέση με ένα listing με διαφημιζόμενους διότι έχει το δεκαπλάσιο περιεχόμενο και εκεί είναι καθαρά επιλογής και όχι καθοδήγησης.

Η προσφορά όμως της ευκαιρίας από 600 ευρώ μόνο 150 ! Είναι το διαφημιστικό κομμάτι που σε καιρούς κρίσης πιάνει σε μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

Έτσι η υποτιθέμενη ευκαιρία με χαμηλή τιμή γίνεται ο δούρειος ίππος των εταιριών listings για να μπουν σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις.

Τι γίνετε σε περίπτωση κάποιος ενδώσει και μπει στον πειρασμό και πληρώσει;

Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

1.Η πρώτη περίπτωση που η εταιρεία listing απευθύνεται σε επαγγελματία ή εταιρία που δεν έχει καταχωρημένη σελίδα στο διαδίκτυο ή κάποια επαγγελματική παρουσία, θα καταχωρήσει μια διαφήμιση στον κατάλογο μαζί με 10άδες ή 100άδες ίδιου αντικειμένου επαγγελματίες με πιθανότητα αποδοχής 1% λόγο του ότι οι επαγγελματικοί κατάλογοι στο διαδίκτυο είναι εκατοντάδες, άρα μειώνεται και η πιθανότητα κάποιος με την πρώτη αναζήτηση να βρε τον συγκεκριμένο κατάλογο και την συγκεκριμένη καταχώρηση.

Άρα, τα χρήματα θα πιάσουν τόπο κατά 1% της αξίας τους το υπόλοιπο 99% θα πάει στο ιδιοκτήτη του επαγγελματικού καταλόγου (website) και φυσικά το όλο εγχείρημα δεν θα έχει μέλλον…

2.Στην δεύτερη περίπτωση που κάποιος επαγγελματίας ή εταιρία έχει ήδη επαγγελματικό προφίλ στο διαδίκτυο μέσω επαγγελματικής ιστοσελίδας (όχι social media) η καταχώρηση σε ένα τέτοιο κατάλογο μπορεί να αποδώσει μόνο κατά 10% με το υπόλοιπο 90% των χρημάτων να μην αξιοποιείται για τον σκοπό του έργου.

Κι αυτό για τη μηχανή αναζήτησης της Google έχει σαν προτεραιότητα τα στοχευμένα αποτελέσματα μέσω των λέξεων κλειδιών και περιεχομένου από τις ιστοσελίδες ή τα ηλεκτρονικά καταστήματα και δευτερεύοντος σε υποβοήθηση από καταλόγους σε μορφή ιστοσελίδων.

Μην ξεχνάμε ότι η δουλειά της μηχανής αναζήτησης είναι να σε βοηθάει να βρεις αυτό που αναζητάς άμεσα και όχι να σε οδηγήσει να βρεις αυτό που θα σε βοηθήσει να βρεις αυτό που ζητάς!

Άρα οι περισσότεροι επαγγελματικοί κατάλογοι περισσότερο υπάρχουν απλά για να υπάρχουν… Λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά μπορούν να βοηθήσουν , έχουν μεγάλη αποδοχή και επισκεψιμότητα καθημερινά και είναι Δωρεάν!

Ο σωστός τρόπος για την αναζήτηση στο διαδίκτυο μιας εταιρίας ή ενός επαγγελματία στηρίζεται στις σωστές δομές καταχώρησης με επαγγελματικό προφίλ στο διαδίκτυο, επαγγελματικές κάρτες και μια σειρά ενεργειών προώθησης που μπορούν να αποδώσουν αποτελέσματα μέσα από ένα συνολικό πακέτο , με σταθερά βήματα και επαγγελματική διαχρονικότητα

Η αξία του διαδικτύου έχει υποτιμηθεί , και οι δυνάμεις έλξης προς τους χρήστες και υποψήφιους πελάτες πρέπει να αξιοποιούνται με τον σωστό τρόπο και από επαγγελματίες

Συνιστούμε να συμβουλεύεστε κάποιον ειδικό πριν την έναρξη κάποιου διαφημιστικού έργου, θα σας γλιτώσει χρήματα, χρόνο και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πραγματικά τις ανάγκες του δικούς σας promotion!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top