Διακοπές για τις επιχειρήσεις τον Αύγουστο; Οι πελάτες σας δεν κάνουν διακοπές στην αναζήτηση…

Κι όμως σχεδόν ολόκληρες οι Ελληνικές επιχειρήσεις τον Αύγουστο σταματούν κάθε δραστηριότητα προσέλκυσης κοινού και πελατών αφού κάνουν «διακοπές» ή είναι πολύ «απασχολημένοι» λόγο εποχής. Η δικαιολογία αυτή διαιωνίζεται εδώ και χρόνια , και αφήνει κενά ανταγωνισμού και πολλά χρήματα ανεκμετάλλευτα.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποιες αλήθειες μέσα από τους τύπους των επιχειρηματιών :

ΤΥΠΟΣ 1 , Ο ενημερωμένος επιχειρηματίας , Αυτός ο επιχειρηματίας ξεκίνησε από το facebook και μετά έμαθε ότι μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ίσως του φανεί χρήσιμο και την έκανε. Δεν ασχολείται πολύ αλλά μαθαίνει εύκολα. Του αρέσει ο ανταγωνισμός με τους ανταγωνιστές του και θέλει να βγει στην πρώτη σελίδα της αναζήτησης σήμερα. Συνεχίζει να ασχολείται με το facebook , θεωρεί ότι το πλάνο για το μάρκετινγκ μπορεί να περιμένει, ονειρεύεται τις διακοπές του Αυγούστου και τις μοιράζεται με το κοινό του στο facebook τους αποχαιρετά και «κλείνει την επιχείρησή του για διακοπές» Μαζί όμως με τις διακοπές αυτές στέλνει και τους πελάτες στους ανταγωνιστές…. Συνοπτικά κάθε Αύγουστο θα χάνει περίπου το 10%-15% των πελατών του.

ΤΥΠΟΣ 2 , Ο μη ενημερωμένος επιχειρηματίας , Αυτός ο τύπος επιχειρηματία περιορίζεται στις πωλήσεις στο κατάστημα , μέσω γνωστών , μέσω Facebook , καμία κάρτα και λίγο ραδιόφωνο. Αποχαιρετά για πολύ λίγο για διακοπές (συνήθως 3-4 ημέρες) και έχει ένα κοινό πελατών χωρίς μέλλον και ανάπτυξη , δουλεύει πολλές ώρες για να καταφέρει να κερδίσει τον τζίρο που κάποιοι άλλοι κάνουν στον μισό χρόνο.

ΤΥΠΟΣ 3 , Ο αναβλητικός τύπος. Πάντα έχει δουλειά για να ασχοληθεί με την ανάπτυξη της επιχείρησής του και το μάρκετινγκ, συνήθως κάνει δουλειά την καλοκαιρινή σεζόν και διακοπές το χειμώνα. Του φτάνουν αυτά που βγάζει αν και θα ήθελες κι άλλα και πάντα αναπτύσσεται εφόσον ο διπλανός αναπτυχθεί. Πάντα ακολουθεί λάθος στρατηγικές και τις περισσότερες φορές κάνει καταστροφικές κινήσεις για την προσέλκυση πελατών.

ΤΥΠΟΣ 4 , Ο ενεργός επιχειρηματίας , Είναι ο τύπος που οργανώνει και οργανώνεται μέσα στην φούρια και το στρες όλου του χρόνου, έχει καλή παρουσίαση στο διαδίκτυο , προγραμματίζει επιλεκτικά την στρατηγική του όποτε έχει χρόνο και συνήθως δεν συμβουλεύεται κανέναν απλά υλοποιεί βάση αυτών που ακούει και σκέφτεται. Αποχαιρετά το κοινό του για 15 ημέρες το καλοκαίρι και χάνει 5-10% των πελατών του.

Αυτοί είναι κάποιοι από τους τύπους επιχειρηματιών που αποχαιρετούν μαζί με τις διακοπές τους και πελάτες.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό ;

Στατιστικά η μανία της αναζήτησης στο διαδίκτυο αυξομειώνεται και έχει εποχικότητα τόσο στην ένταση όσο και στην ποιότητα αναζήτησης. Θεωρητικά θα μπορούσε να πει κάποιος ότι οι πελάτες ψάχνουν αναζητήσεις όπως διακοπές , ξενοδοχεία, δρομολόγια πλοίων, κάμπινγκ, αυτοκίνητα ενοικιαζόμενα, ή αντίστοιχα κρέμες αντηλιακές, αξεσουάρ θαλάσσης, κ.α.

Έχετε σκεφτεί όμως ότι το κοινό αναζητά , έξοδο, εστιατόρια, μπαρ, ενδιαφέροντα μέρη , και για αυτούς που μένουν πίσω η αναζήτηση συνεχίζεται καθημερινά με νέα κριτήρια ;

Οι σύγχρονες ιστοσελίδες και e-shop που είναι responsive μπορούν και εξυπηρετούν για θέαση σε κινητά και ταμπλέτες , αυτό σημαίνει ότι στην κάθε ξαπλώστρα στην παραλία ή σε κάποια στάση λεωφορείου υπάρχει ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ από υποψήφιο κοινό για να γίνει πελάτης-σας αφού στατιστικά οι πλοηγήσεις κινητών συσκευών κατά το 3μηνο του καλοκαιριού εκτοξεύονται στο 75% από το αντίστοιχο 15-25% του χειμώνα.

Έτσι λοιπόν η ξεγνοιασιά και η μη στοχευμένη αναζήτηση ή περιέργεια του καλοκαιριού από μεγάλο κοινό του διαδικτύου φέρνει στο πιάτο των πολύ ενεργών στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων νέο κοινό και πελάτες, φυσικά παίρνοντάς τους από τους αδύναμους…

Στόχος η συνέχεια. Στόχος η δημοφιλία. Στόχος ο έξυπνος σχεδιασμός. Αυτά τα 3 μπορούν να κάνουν μια επιχείρηση όχι απλά βιώσιμη αλλά αναπτυσσόμενη !

Στην Onesmart Promotion εργαζόμαστε συνεχώς για την ανάπτυξη των έργων μας σε συνεργασία με τους εκάστοτε επιχειρηματίες, Σχεδιάζουμε , προτείνουμε και υλοποιούμε όλο τον χρόνο έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ αφήνοντας τον πελάτης μας να κάνει διακοπές χωρίς να χάσει το κοινό της επιχείρησής του , και φυσικά κερδίζοντας καινούργιο !

Κι αν ρωτάτε για τους χρόνους σχεδιασμού , αυτοί έχουν τα κάνουν με το είδος της επιχείρησης, πχ. Ιούλιο σχεδιάζεις και Αύγουστο υλοποιείς για μια επιχείρηση που έχει εποχικότητα Νοέμβριο-Ιανουάριο, Οκτώβριο σχεδιάζεις και Οκτώβριο υλοποιείς για μια εποχιακή επιχείρηση Καλοκαιρινή κτλπ.

Μην αφήνεται τους πελάτες σας στα χέρια άλλων, μην αφήνεται τις επιχειρήσεις σας να «ξεκουράζονται», ελάτε να σχεδιάσουμε το δικό σας πλάνο και αυξήστε την δημοφιλία της επιχείρησής σας φέρνοντας νέους πελάτες και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

top