Γιατί το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας

Το μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί από τα παραδοσιακά πανό και τις αφίσες σε σύγχρονες αναρτήσεις και ιστολόγια. Η ψηφιοποίηση έχει φέρει μαζί της μοναδικές μεθόδους μάρκετινγκ και ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις που πρέπει να αξιοποιήσουν. Κάθε μέρα που περνάει, ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων γίνεται όλο και πιο σκληρός και αυτό που τις διαχωρίζει είναι οι αποδόσεις που λαμβάνουν από τις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Πιθανόν να έχετε αναρωτηθεί πώς οι εταιρείες παραμένουν μπροστά και μετατρέπουν τους υποψήφιους πελάτες σε πραγματικούς πελάτες. Η απάντηση είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ως έννοια, το μάρκετινγκ περιεχομένου σημαίνει τη χρήση πρωτότυπου και ελκυστικού περιεχομένου για να μεταφέρετε την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Παραδοσιακά, το μάρκετινγκ είχε ως στόχο να ωθήσει τους πελάτες να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν. Το μάρκετινγκ περιεχομένου αντ’ αυτού προσελκύει τον πελάτη. Ακολουθούν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας.

Το περιεχόμενο είναι “ο βασιλιάς”

Όταν κάθε επιχείρηση παράγει διαφημιστικά προϊόντα, η επιλογή αγοράς του πελάτη περιορίζεται μέσω του περιεχομένου με το οποίο προωθείται το προϊόν. Οι μορφές περιεχομένου μπορεί να είναι βίντεο, κείμενο, εικόνα ή άλλα μέσα, αλλά ένα πρωτότυπο περιεχόμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας σε πολλές πλατφόρμες και χώρους.

Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και φτάνει στον ιστότοπο ή στη σελίδα του προϊόντος σας, πρέπει να υπάρχει κάτι που να τον κρατάει καθηλωμένο και αφοσιωμένο, και ο μόνος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι μέσω του περιεχομένου. Όταν εμπορεύεστε με ελκυστικό περιεχόμενο, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν θετικά αποτελέσματα. Μπορεί να συνδέσει όλα τα στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ σας και να οδηγήσει σε καλύτερη ενσωμάτωση, επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργήσατε για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστολόγια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.

Η δύναμη του SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) έχει γίνει το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η Google και η Bing χρησιμοποιούν διάφορους αλγόριθμους για την κατάταξη των ιστότοπων στις SERPs (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Μεταξύ των παραγόντων που βοηθούν τις εταιρείες να κατατάσσονται καλά στις SERPs είναι το ποιοτικό περιεχόμενο. Η Google, για παράδειγμα, σαρώνει εντατικά τον ιστότοπό σας για να καθορίσει το είδος των ερωτημάτων των χρηστών που πρέπει να κατευθύνονται στον ιστότοπό σας. Αν το περιεχόμενό σας δεν είναι ποιοτικό και περιεκτικό, δεν θα βρείτε τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το περιεχόμενο του ιστότοπου με τις σωστές λέξεις-κλειδιά και άλλες συμβολοσειρές θα προσελκύσει περισσότερη επισκεψιμότητα από εκείνα που στερούνται αυτών των χαρακτηριστικών. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι πληροφορίες και άλλες λεπτομέρειες στον ιστότοπό σας είναι ενημερωμένες, επειδή οι μηχανές αναζήτησης διαθέτουν αλγόριθμους που επιβραβεύουν το πιο πρόσφατο ενημερωμένο περιεχόμενο και τιμωρούν το παρωχημένο. Το μάρκετινγκ περιεχομένου σε συνδυασμό με το SEO σας παρέχει επίσης τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε μια πιο εκτεταμένη βάση καταναλωτών. Κάντε τα δημιουργικά και ενημερωτικά ιστολόγια μέρος του ιστοτόπου σας για να του δώσετε μεγαλύτερες πιθανότητες να αναπτυχθεί διαδικτυακά. Ένα τέτοιο περιεχόμενο βοηθά στην επέκταση της εμβέλειας της επιχείρησής σας.

Το περιεχόμενο αποδίδει υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI)

Το περιεχόμενο δεν παλιώνει ποτέ, επειδή υπάρχει πάντα κοινό γι’ αυτό. Όποια και αν είναι η επένδυση σε αυτό, η απόδοση που επιδιώκετε είναι η αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αλλά το μάρκετινγκ περιεχομένου κάνει πολύ περισσότερα από αυτό. Μπορεί να προσελκύσει πελάτες, να φέρει επενδύσεις και να χτίσει την εικόνα του brand σας, μεταξύ άλλων υλικών πραγμάτων.

Επιπλέον, ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της χρήσης περιεχομένου για το εμπόριο είναι ότι φέρει τη δυνατότητα να αναπαράγεται. Φανταστείτε ότι δημιουργήσατε ένα ποιοτικό διαφημιστικό βίντεο για τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να το ανεβάσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να το ενσωματώσετε σε αναρτήσεις ιστολογίου, να δημιουργήσετε άρθρα από αυτό, να το μετατρέψετε σε podcast, να το χρησιμοποιήσετε για μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ. Το περιεχόμενο μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί για να αυξηθεί η διάρκεια ζωής του. Οι μετατροπές γίνονται πιο προσιτές όταν το περιεχόμενο ενημερώνεται τακτικά με σχετικές πληροφορίες. Οι πωλήσεις σας και η διαδικτυακή σας παρουσία είναι βέβαιο ότι θα αυξηθούν αν αξιοποιήσετε αποτελεσματικά την έννοια του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Καταναλωτική ζήτηση και εμπιστοσύνη σε προσιτή τιμή

Οι άνθρωποι έχουν γίνει πιο ευαισθητοποιημένοι και προηγμένοι στην προσέγγισή τους για τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Είναι απαραίτητο να έχετε εξαιρετικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας για να βοηθήσετε τους υποψήφιους καταναλωτές να συνδεθούν και να εμπλακούν με την εταιρεία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου για να διαμορφώσετε τις απόψεις των πελατών και να προωθήσετε τις αξίες, την αποστολή και την εξέλιξή σας ως εταιρεία.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το κόστος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι, κατά μέσο όρο, περίπου 62% μικρότερο από το outbound μάρκετινγκ και ότι παράγει περισσότερους δυνητικούς πελάτες από άλλες μορφές προώθησης προϊόντων. Είναι πολύ χρήσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις που συχνά υποφέρουν από έλλειψη προϋπολογισμού και οι καθιερωμένες εταιρείες χρησιμοποιούν επίσης το μάρκετινγκ περιεχομένου για να αξιοποιήσουν τα ίδια θεμελιώδη οφέλη.

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τρόποι για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την επιχείρησή σας. Ο ένας είναι να το κάνετε μόνοι σας, προσλαμβάνοντας επαγγελματίες για να στελεχώσουν την εταιρεία σας, και ο δεύτερος είναι να προσλάβετε ένα εξωτερικό γραφείο δημιουργίας περιεχομένου για να δημιουργήσει το καλύτερο περιεχόμενο για την επιχείρησή σας. Ο πρώτος τρόπος μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να παράγει αποτελέσματα από τον δεύτερο, αλλά μακροπρόθεσμα μπορεί να σας κοστίσει λιγότερο. Σε κάθε περίπτωση, για να είστε αποτελεσματικοί είναι απαραίτητο να προσδιορίσετε πρώτα το κοινό-στόχο σας και στη συνέχεια να προσπαθήσετε να διατυπώσετε απαντήσεις στις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν.

Μόλις ολοκληρωθούν αυτά τα βήματα, το επόμενο βήμα είναι να βρείτε έναν δημιουργικό τρόπο για να ενσωματώσετε τις λύσεις σε ένα μέρος. Θα πρέπει να είναι ελκυστικός, ενημερωτικός και συναρπαστικός για το κοινό ή τους υποψήφιους πελάτες σας. Τελικά, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι οικονομικά αποδοτικό και πιο αποτελεσματικό στην απόδοση αποτελεσμάτων από τις παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ. Με λίγη υπομονή και πολλή σκληρή δουλειά, η επιχείρησή σας μπορεί να φτάσει στα ύψη μέσω αυτού του αποτελεσματικού και προσιτού εργαλείου προώθησης.

top