Ήρθε η ώρα να αποδεχτούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη

Εστιάστε λιγότερο στο τι μπορεί να πάει στραβά και περισσότερο στο τι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) μπορεί να κάνει για σας.

Ηγέτες της αγοράς χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη(Artificial Intelligence) για να οδηγήσουν την εμπειρία των πελατών τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Την ίδια στιγμή, πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το live chat των ιστοσελίδων τους θα είναι αρκετό για να εξυπηρετήσει τους πιθανούς αγοραστές.

Η #Τεχνητή Νοημοσύνη –AI– έχει αλλάξει το ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέποντας στα brands να έχουν σαφή δεδομένα και να τα χρησιμοποιήσουν με καλύτερο τρόπο και εξυπνότερους αλγόριθμους.

Σε αυτή την εποχή του καθημερινού εμπορίου, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κρίσιμη για την παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας. Οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν στρατηγική #Artificial Intelligence -AI είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταστραφούν. Οι διορατικά – οδηγούμενες επιχειρήσεις θα «κλέψουν» 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια ετησίως από τους «λιγότερο ενημερωμένους συναδέλφους τους».

Ακολουθούν τέσσερις λόγοι που θα πρέπει να ενσωματώσετε την τεχνολογία με τεχνολογία #AI στις στρατηγικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών.

1. Αφήστε τους ανταγωνιστές πίσω.

Εικονικοί βοηθοί, Visual Search, Chatbots – ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας, η AI είναι το μέλλον.

Μερικοί εμπειρογνώμονες προβλέπουν ότι μέχρι το 2020, το 85% των αλληλεπιδράσεων των πελατών θα διαχειρίζεται χωρίς τον άνθρωπο. Δεν θα συμβεί εν μία νυκτί, αν και, ενίοτε, η τεχνολογία φαίνεται να προχωρά γρήγορα.

Μια πρόσφατη έρευνα αποκαλύφθηκε ότι το 58% των επιχειρήσεων έχουν λάβει υπόψη τις τεχνολογίες AI, αλλά ουσιαστικά το 12% την εφαρμόζουν στην πράξη. Σε αυτό το κενό βρίσκεται μια τεράστια αναξιοποίητη ευκαιρία. Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν τις τεχνολογίες της AI θα προχωρήσουν μπροστά από τους ανταγωνιστές τους.

Συμπέρασμα: Η προσαρμογή που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη είναι η μελλοντική. Χρησιμοποιήστε AI ή θα χαθείτε. Είναι τόσο απλό.

2. Εξοικονομήστε χρήματα.

Η AI μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να μειώσουν μακροπρόθεσμα το κόστος τους. Ωστόσο, οι περισσότεροι διευθυντές εταιριών υποτιμούν τη σημασία της εφαρμογής της AI σε πρώιμο στάδιο. Ναι, το αρχικό κόστος του υλικού και της υποδομής είναι δαπανηρό αλλά μην το αφήνετε να σας συγκρατήσει από το επιθυμητό άλμα. Η AI δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα σας να εμπλέξει την πελατειακή σας βάση με έναν εξατομικευμένο τρόπο. Αυτό αυξάνει τις αλληλεπιδράσεις και τη διατήρηση. Εάν είστε σαν τους περισσότερους μικρούς εμπόρους λιανικής πώλησης, ο περιορισμένος προϋπολογισμός σας σημαίνει ότι μπορείτε να αντέξετε προσφορές έκπτωσης για λίγους δυνητικούς πελάτες. Δυστυχώς, μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε πόσο να προσφέρετε με έκπτωση το προϊόν σας ή ποιος θα πρέπει να πάρει αυτή την δελεαστική προσφορά. Η #AI μπορεί να σας βοηθήσει να δώσετε το δικαίωμα έκπτωσης στον σωστό πελάτη – επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη απόδοση των επενδύσεων.

Η AI μπορεί να σας βοηθήσει σε οποιοδήποτε κανάλι marketing, συμπεριλαμβανομένων των ειδοποιήσεων προώθησης, του e-mail marketing και του sms marketing. Η AI μπορεί να καθορίσει τον καλύτερο χρόνο για την αποστολή μηνυμάτων σε κάθε πελάτη, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες δέσμευσης και υψηλότερο ποσοστό αλληλεπίδρασης. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα σωστά κανάλια marketing για κάθε παραλήπτη. Αυτές οι πληροφορίες σας επιτρέπουν να στοχεύετε τους πελάτες με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Τα έξοδα marketing σας μόλις έχουν γίνει «εξυπνότερα».

Συμπέρασμα: Η AI δεν θα σας βοηθήσει μόνο να εξοικονομήσετε χρήματα – είναι απαραίτητη για να ικανοποιήσετε τις όλο και πιο περίπλοκες προσδοκίες των πελατών σας.

3. Επαναδημιουργήστε την offline εμπειρία αγορών, online.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την επιτυχία των μικρών επιχειρήσεων και πολλές εταιρείες καταβάλλουν πρόσθετη προσπάθεια για να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους. Οι φυσικοί λιανοπωλητές διανέμουν την ειδική μεταχείριση. Πέραν της ονομαστικής βάσης, επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη βοήθειά τους γύρω από τις προτιμήσεις των πιστών πελατών. Οι μικρές επιχειρήσεις στον διαδικτυακό κόσμο έχαναν την προσωπική επαφή – μέχρι να έρθει η AI.

Το κυρίαρχο αυτό ρεύμα της AI καθιστά τα εργαλεία που απαιτούνται για την εξατομίκευση μιας online αγοράς πιο προσιτή και πιο οικονομική. Αν δεν εφαρμόσετε AI, θα δυσκολευτείτε να αποκαλύψετε τα δεδομένα πελατών, να προσδιορίστε τα πρότυπα για να τμηματοποιήσετε αποτελεσματικά τους πελάτες σας με βάση τις αγοραστικές συμπεριφορές. Η AI διευκολύνει την ανάλυση των προηγούμενων ενεργειών τους, ώστε να μπορείτε να προβλέψετε τη μελλοντική τους συμπεριφορά.

Συμπέρασμα: Οι ηλεκτρονικές αγορές εξελίσσονται συνεχώς, όπως και οι προσδοκίες των πελατών. Η AI είναι ένας από τους λίγους προσιτούς τρόπους για την εκπλήρωση αυτών των προσδοκιών.

4. Εξοικονομήστε χρόνο.

Το #marketing διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην επιτυχία κάθε επιχείρησης. Δυστυχώς οι μικρές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν συχνά τους απαραίτητους πόρους για να εντείνουν τις προσπάθειες marketing.

Η AI μπορεί να ενδυναμώσει τους μικρούς εμπόρους λιανικής πώλησης αυτοματοποιώντας τις εργασίες, αποκτώντας πλούσιες γνώσεις και φτάνοντας στον κατάλληλο πελάτη με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή.

Συμπέρασμα: Η AI όχι μόνο μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα, μπορεί να κάνει το marketing πιο αποτελεσματικό και στοχοθετημένο.

Μέχρι και λίγους μήνες νωρίτερα, μόνο οι μεγαλύτερες εταιρείες θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά τις μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή της AI. Αυτό δεν συμβαίνει πλέον.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη -Artificial Intelligence- γίνεται πιο προσιτή σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Τα επόμενα χρόνια, η AI θα συνεχίσει να επεκτείνει την εμβέλειά της σε όλους τους οργανισμούς. Οι πρώτοι που την υιοθέτησαν απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη.

Αν δεν είστε ένας από αυτούς, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top