Έχω σελίδα στο facebook γιατί να έχω ιστοσελίδα;

Πολλοί χρήστες του διαδικτύου λόγω του ότι επεξεργάζονται καθημερινά συγκεκριμένους τομείς του, δεν αντιλαμβάνονται την διαφορετικότητα και την χρησιμότητα της κάθε υπηρεσίας.

Έτσι λοιπόν χρησιμοποιώντας καθημερινά μια υπηρεσία όπως αυτή της κοινωνικής δικτύωσης και του facebook μένει η αντίληψη ότι αυτό είναι το διαδίκτυο και αυτό είναι το μέσο για την επικοινωνία με τον έξω κόσμο ή τους πελάτες.

ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ.

Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook υποβοηθούν την κοινωνικότητα μιας επιχείρησης αλλά δεν την κοινωνικοποιούν!

Η κοινωνικοποίηση στο διαδίκτυο λειτουργεί ακριβώς όπως και στην πραγματική ζωή. Δηλαδή δηλώνεις την παρουσία σου μετακομίζοντας σε ένα μέρος και νοικιάζοντας ένα σπίτι (internet+website) και αφού τακτοποιηθείς τότε αναζητάς φίλους , παρέες , γνωριμίες κοινωνικότητα (social media).

Δηλαδή με απλά λόγια όταν ένας επαγγελματίας αρκείται μόνο σε μια σελίδα στο facebook ή μόνο σε ένα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα στην ουσία είναι ένας περιπλανώμενος που κάνει περιστασιακές γνωριμίες χωρίς να βάζει βάση για το μέλλον. Και φυσικά δεν εντάσσεται πουθενά μόνιμα στο διαδίκτυο , και χωρίς ναυπάρχει αύριο όχι αφού κάποιος ανταγωνιστής μπορεί να τον παρακάμψει πληρώνοντας ένα Α’ ποσό διαφήμισης και παίρνοντάς του το μερίδιο της φήμης και της κοινωνικότητας και κοινού με κάποια ευρώ.

Οι εταιρίες κοινωνικής δικτύωσης που είναι πλέον πάρα πολλές , βασίζονται στην φήμη και την διαφήμιση που κάποιοι τους δίνουν, με αρκετά χρήματα μηνιαίως γεφυρώνουν την άγνοια των χρηστών με τα δικά τους συμφέροντα.

Ο τρόπος που πρέπει να ακολουθείται είναι διαφορετικός και πιο σίγουρος. Τι εννοώ;

Για τον επαγγελματία η κατασκευή ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος χτίζει την αμφίδρομη σχέση μεταξύ της επιχείρησης και του ίντερνετ.

Εκεί με την σωστή και επαγγελματική κατασκευή της ιστοσελίδας αρχίζει να δημιουργείται η έλξη των πελατών προς την επιχείρησή , αφού ο πελάτης καταναλωτής βλέπει μια σταθερή επαγγελματική παρουσία που μπορεί να εμπιστευθεί.

Έτσι λοιπόν αφού κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα, προχωράμε στην προώθησή της μέσω των κοινωνικών δικτύων , αλλά πως;

ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΞ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ…. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ

Είναι σημαντική η προώθηση του περιεχόμενου της ιστοσελίδας και όχι του κάθε αυτού ονόματος του website. Διότι με απλά λόγια, δίνοντας στον κόσμο μόνο σε διαφήμιση το brand του website είναι ακριβώς σαν έχεις ένα κατάστημα με ωραίο εξωτερικό αλλά χωρίς να φαίνεται το περιεχόμενό του, τι πουλάει, τι παρέχει. Έτσι ακριβώς παρομοιάζουμε την απλή ανάρτηση μιας σελίδας στα κοινωνικά δίκτυα.

Πόσο ποσοστό επί της εκατό θα είχε η επιχείρηση κάποιος να μπει σε στο μαγαζί που δεν βλέπεις τι υπάρχει μέσα; Μικρό!

Δίνοντας (προωθώντας) όμως το περιεχόμενο της επιχείρησης ο κόσμος γνωρίζει, μαθαίνει και επαναδιαφημίζει το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση μέσω της ανάρτησης από την ιστοσελίδα. Μόνο έτσι μπορεί πραγματικά να διαφημιστεί σωστά μια επιχείρηση και τόσο ο επαγγελματίας όσο και ο πελάτης να απολαύσουν αμφίδρομα τα οφέλη του διαδικτύου και της μεταξύ τους συναλλαγής.

Τακτικές όπως πουλάω τα προϊόντα μου μέσω του facebook , παρομοιάζονται για το ίντερνετ με τρόπους που στην πραγματική ζωή είναι εφήμερες. Δηλαδή , πουλώντας μόνο μέσω του facebook είναι σαν να κουβαλάς μαζί σου σε μια τσάντα την “πραμάτεια” να πηγαίνεις σε μια πλατεία να τα απλώνεις και όποιος περνάει να αγοράζει….

Τέτοιες τακτικές πλέον σιγά σιγά θα εξαλειφθούν αφού η Google που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μερίδιο αναζήτησης γίνεται εξαντλητικά απαιτητική στην κατασκευή ιστοσελίδων και τα κριτήρια που πρέπει να έχουν, όπως και στις πωλήσεις των επιχειρήσεων.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι όπως σε όλες τι περιπτώσεις ανταγωνισμού υπάρχουν στρατόπεδα…. Η Google με την Facebook , είναι 2 στρατόπεδα πολύ διαφορετικά, η πρώτη αναπτύσσει τεχνολογίες και πουλάει , ενώ η δεύτερη μόνο πουλάει.

Η απόφαση δεν είναι δύσκολή…. Χρησιμοποιείς την πρώτη για να χτίσεις το brand σου στο ίντερνετ και να ξεκινήσεις να πουλάς και την δεύτερη για να τραβήξεις τους πελάτες στην πρώτη.

Η κατανόηση του ίντερνετ ποτέ δεν θα είναι εύκολη διότι αναπτύσσεται κάθε δευτερόλεπτο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *




Enter Captcha Here :

top